Gjest NozMonster Skrevet 21. november 2012 #4901 Skrevet 21. november 2012 Nå forstår jeg ingenting her... Fikk disse skoene i dag, etter kort ventetid. Men jeg tror det har skjedd en misforståelse, for det var ikke bare 1 par sko - det var 3 par, i hver sin skoeske! Jeg har sjekket bestillingen, har bestilt og betalt for kun et par. Hva gjør jeg nå? så snodig! det må ha vært litt av en diger pakke du henta på posten da! EDIT: I følge posten.no vil det nok fort koste 4-500 kr å returnere de to skoparene til Kina. Altså vil selger tape på det. Jeg ville likevel sagt ifra for å gjøre dem oppmerksomme på feilen, men også opplyst om dette med norsk portopris. jøss.. det lønner seg ihvertfall ikke for noen nordmenn å registere seg som selgere på e-bay- ettersom ingen kommer til å gidde å kjøpe for.eks et par lette sommersko til 1300 kr inkludert frakt Det er en stor fordel å leve i norge, tjene godt og heller ha dyrere utgifter, enn å tjene lite og ha lavere utgifter
Adele Skrevet 21. november 2012 #4902 Skrevet 21. november 2012 Bare et lite tips, denne primeren får man kjøpt for omtrent samme pris fra FeelUnique. Når prisen er nesten lik ville jeg foretrukket FeelUnique ettersom de er en veletablert og seriøs nettbutikk Selgeren har fått bare positive tilbakemeldinger, så velger å satse på at det er en seriøs selger.
AloeVera Skrevet 21. november 2012 #4903 Skrevet 21. november 2012 Kjøpte denne boken til kjæresten 2
Chord Skrevet 21. november 2012 #4904 Skrevet 21. november 2012 så snodig! det må ha vært litt av en diger pakke du henta på posten da! Det var faktisk 2 pakker, den ene pakken var stor nok til å romme en skoeske. Den andre var dobbelt så stor, og jeg ble bare enda forvirret da jeg pakket opp skoeske etter skoeske på kjøkkenbenken min 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #4905 Skrevet 21. november 2012 "This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center." Hvorfor ble den fjernet? Jeg betalte for varen den 15. nov. Anonym poster: 3a13f2de685112fb8cf002792e94ea6d
Gjest NozMonster Skrevet 21. november 2012 #4906 Skrevet 21. november 2012 Det var faktisk 2 pakker, den ene pakken var stor nok til å romme en skoeske. Den andre var dobbelt så stor, og jeg ble bare enda forvirret da jeg pakket opp skoeske etter skoeske på kjøkkenbenken min jeg har også opplevd at pakken er en del større enn det jeg regnet med, så jeg håper du ikke gjorde som meg da, og syklet til postkontoret for å hente den...uten veske eller sekk! heheee... heldigvis hadde jeg på meg en stram genser, så jeg stappa hele pakken under der å sykla hjem- det så sikkert ikke lurt ut 6
Gjest Sitrondrops Skrevet 21. november 2012 #4907 Skrevet 21. november 2012 Make up organizer Kortholder Usb star wars Usb chilli lilla stjerne skjerf 1
gjärd Skrevet 21. november 2012 #4908 Skrevet 21. november 2012 Stjerne skjerf i "ull" - Veldig rask frakt og veldig fint skjerf.. det er veldig tynt vevd, og jeg tviler sterkt på at dette er ull, som selger oppgir.. Men veldig fint altså.. :-)
Adele Skrevet 21. november 2012 #4909 Skrevet 21. november 2012 "This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center." Hvorfor ble den fjernet? Jeg betalte for varen den 15. nov. Anonym poster: 3a13f2de685112fb8cf002792e94ea6d Jeg fikk samme beskjed med peplumtoppen min. Det er bare det at selgeren sikkert er tom for den varen, og har slettet annonsen.
Adele Skrevet 21. november 2012 #4910 Skrevet 21. november 2012 jeg har også opplevd at pakken er en del større enn det jeg regnet med, så jeg håper du ikke gjorde som meg da, og syklet til postkontoret for å hente den...uten veske eller sekk! heheee... heldigvis hadde jeg på meg en stram genser, så jeg stappa hele pakken under der å sykla hjem- det så sikkert ikke lurt ut Kunne du ikke bare bedt om pose? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #4911 Skrevet 21. november 2012 Jeg fikk samme beskjed med peplumtoppen min. Det er bare det at selgeren sikkert er tom for den varen, og har slettet annonsen. Men jeg gikk inn på selgers profil og alle varene til selgeren var fjernet.. Mulig han/hun er blitt utestengt :/ Men han/hun hadde bra feedback så skjønner ikke den helt. Anonym poster: 3a13f2de685112fb8cf002792e94ea6d
Adele Skrevet 21. november 2012 #4912 Skrevet 21. november 2012 Fått følgende de siste dagene: Bohem øredobber - disse er så små og søte, helt like som på bildet. Skjerf - kjøpte denne tidligere, strålende fornøyd! 1
Adele Skrevet 21. november 2012 #4913 Skrevet 21. november 2012 Men jeg gikk inn på selgers profil og alle varene til selgeren var fjernet.. Mulig han/hun er blitt utestengt :/ Men han/hun hadde bra feedback så skjønner ikke den helt. Anonym poster: 3a13f2de685112fb8cf002792e94ea6d Siden du betalte for 6 dager siden, anbefaler jeg deg til å vente litt. Siden selger hadde god feedback, skal nok dette gå bra. Krysser fingrene for det iallefall
Gjest NozMonster Skrevet 21. november 2012 #4914 Skrevet 21. november 2012 (endret) Kunne du ikke bare bedt om pose? joooda- jeg gjorde det! Men den kostet 1 kr (eller var det 2 kr?) og jeg hadde jo ikke med meg noe som helst, og hun kunne absolutt ikke gi meg en pose i sympati! Man føler seg litt fattig når man ikke har penger til en bærepose! Endret 21. november 2012 av NozMonster 3
Gjest Uanonymbruker Skrevet 21. november 2012 #4915 Skrevet 21. november 2012 ALERT! Chloes supertips: På fredag er det Black Friday, amerikanernes VILLE svar på "handelens dag". Alle amerikanske nettbutikker, og trolig også Ebay (ikke nødvendigvis spesifikke selgere, sikter heller til Deals-kategorien) vil ha supersalg denne dagen! I butikk starter salget på morgenen, på nettet vil jeg tippe det starter allerede midnatt (husk at USA ligger 6-9 timer bak oss i tid). Så om du klør i fingrene etter å handle, vil jeg anbefale deg å vente et par dager - det kan være masse å spare! Black Friday er hovedsakelig for fysiske butikker, Cyber Monday derimot er onlinebutikkenes svar på Black Friday. 1
Adele Skrevet 21. november 2012 #4916 Skrevet 21. november 2012 joooda- jeg gjorde det! Men den kostet 1 kr (eller var det 2 kr?) og jeg hadde jo ikke med meg noe som helst, og hun kunne absolutt ikke gi meg en pose i sympati! Man føler seg litt fattig når man ikke har penger til en bærepose! Tuller du eller? Forstår at Mester Grønn ønsker 1 kr for sin pose, men det går da i det minste til veldedighet!!
Adele Skrevet 21. november 2012 #4917 Skrevet 21. november 2012 Black Friday er hovedsakelig for fysiske butikker, Cyber Monday derimot er onlinebutikkenes svar på Black Friday. Cyber monday er på mandag! Hurra!
Gjest Uanonymbruker Skrevet 21. november 2012 #4918 Skrevet 21. november 2012 Cyber monday er på mandag! Hurra! Har vært gnien på matpengene mine de siste to ukene i tilfelle jeg finner noe jeg føler jeg ikke kan unnvære. Og kjenner jeg meg selv rett finner jeg masse jeg ikke kan unnvære 1
Chord Skrevet 21. november 2012 #4919 Skrevet 21. november 2012 Når dere kjøper ting på ebay, gir dere penger til veldedighet? Det man får muligheten til på betalingssiden..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå