Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har funnet pene pumps med glitterhel, noe a'la bianco sine festpumps for sesongen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du stå brud? :)

Ja, neste år. Vi stikker til utlandet med få gjester, men skal pynte oss likevel. Gleder meg :rodmer:

Sorry at jeg sporer av her ;)

Skrevet

noen som har funnet pene pumps med glitterhel, noe a'la bianco sine festpumps for sesongen?

Leter etter noe ala det selv. Så henger meg med på spørsmålet ditt :)

Skrevet

Ja, neste år. Vi stikker til utlandet med få gjester, men skal pynte oss likevel. Gleder meg :rodmer:

Sorry at jeg sporer av her ;)

Åh, så koselig! Sender deg pm, jeg :)

Skrevet

Nagler, iphonedeksel med nagler og ei denimskjorte med blonder :)

Skrevet

Kan dere vær så snill legge ved linker når dere forteller hva dere kjøpte sist på eBay?

• Liker 11
Skrevet

Har du fått denne? Hvordan var kvaliteten? Og hvordan kan størrelsen sammenlignes med norske størrelser? Om du ikke har fått den enda, kan du raportere når du gjør det?

:)

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Jeg har ikke fått den enda,men skal gi beskjed omhvordan den er når den har kommet :)

Anonym poster: 64ba28ef77c7360266dd68339b55e12b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen som har kjøpt barberhøvel på ebay og kan tipse om en selger som selger ekte vare?

Edit: Gjerne mannehøvel.. foretrekker dem :P

Endret av ChrissyX
Skrevet

Jeg har nå fått jakken jeg kjøpte for litt siden. Jeg er så utrolig skuffet! Stoffet er så ufattelig dårlig. Den er VIRKELIG ikke verdt prisen, hadde ikke betalt 10USD for den en gang.. (koster 22.86USD). Kommer til å kontakte selger i håp om å få en refundering.

Skrevet

Kan dere vær så snill legge ved linker når dere forteller hva dere kjøpte sist på eBay?

Nei.

Vi er redde for at du kommer til å kjøpe det, Adele. ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har nå fått jakken jeg kjøpte for litt siden. Jeg er så utrolig skuffet! Stoffet er så ufattelig dårlig. Den er VIRKELIG ikke verdt prisen, hadde ikke betalt 10USD for den en gang.. (koster 22.86USD). Kommer til å kontakte selger i håp om å få en refundering.

Kan du legge ut bilde? Jeg hadde så lyst på den.

Skrevet

Refundering fordi du ikke er fornøyd med produktet?

Anonym poster: 2379b0977e92b0972a896120ca00d12a

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Vi er redde for at du kommer til å kjøpe det, Adele. ;)

Haha, det er derfor jeg vil ha link!! :biggrin:

Det er så dårlig gjort når dere legger ved bilder/tekst :fnise:

Skrevet

Kan du legge ut bilde? Jeg hadde så lyst på den.

Ja, kan gjøre det i kveld eller i morgen. Rekker dessverre ikke nå.

Skrevet

Jeg kjøper aldri kina klær på ebay, fordi det er som bilde av den vrengte sokken. Og i tillegg ofte dårlig form og kvalitet.

• Liker 3
Skrevet

Refundering fordi du ikke er fornøyd med produktet?

Anonym poster: 2379b0977e92b0972a896120ca00d12a

Pris og produkt samsvarer ikke akkurat. Hadde du gått inn på link, og sett faktisk vare, hadde du skjønt dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper aldri kina klær på ebay, fordi det er som bilde av den vrengte sokken. Og i tillegg ofte dårlig form og kvalitet.

Men det finnes også veldig mye fint der! Som feks peplumtoppen jeg har linket til noen ganger nå. Bruker den OFTE, for å si det sånn.

Skrevet

Men det finnes også veldig mye fint der! Som feks peplumtoppen jeg har linket til noen ganger nå. Bruker den OFTE, for å si det sånn.

Det har du nok helt rett i, men etter noen bomkjøp har jeg funnet ut av at jeg heller kjøper litt færre og dyrere ting, enn masse som går rett ut døra igjen.

Heldighvis er det mye billigere med en del merker der også.

Kjøper jeg noe fra topshop vet jeg i det minste at plagget passer :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...