Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men var skoa gode å gå med? Stabile? Har du link til de? Takk :)

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

For min del var skoene litt trangte, men jeg tenkte jeg skulle prøve de med tynne strømper nedi. Og klippe neglene. Forhåpentligvis går det bedre da.

Linken til skoene finner du her, men vær obs på at du bør ta en størrelse større enn det du vanligvis bruker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen som vet hva sjablongplast heter på engelsk ?

Skrevet

er det noen som vet hva sjablongplast heter på engelsk ?

Stencil plastic? :fnise:

Skrevet

Stencil plastic? :fnise:

tuusen takk, det går tydeligvis veldig treigt i hue idag, tenkte ikke på å legge til plastic :P:rodme:

• Liker 1
Skrevet

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 Dette slipset, i svart (gave til lillebror). Kom etter 3 uker, og i overraskende ok kvalitet (til å koste under én dollar, that is).

(Hvorfor får jeg ikke til å legge inn link som del av teksten forressten?? Typ "Kjøpte dette" og så er "dette" linken?)

Dette ble det nylig skrevet om her i tråden, men gir deg en liten oppfrisker :)

Skriv det du ønsker at linken skal hete, feks kjøpte dette. Deretter markerer du ordet. Så trykker du på det kjedeikonet med et pluss, og legger inn linken i neste bilde som dukker opp. Vips, du har klart det :)

Skrevet

Dette ble det nylig skrevet om her i tråden, men gir deg en liten oppfrisker :)

Skriv det du ønsker at linken skal hete, feks kjøpte dette. Deretter markerer du ordet. Så trykker du på det kjedeikonet med et pluss, og legger inn linken i neste bilde som dukker opp. Vips, du har klart det :)

Åå, takk! :) Har tydeligvis vært borte fra forumet for lenge, mener det var en egen knapp for det tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Først vil jeg bare kommentere at det har blitt utrolig mye fjas og utenomsnakk i denne tråden som er ganske irriterende å bla seg gjennom.

Her er hva jeg har kjøpt i det siste :

Kjole

Mansjettknapper

Falsk bart

Nøkkelringer med "hus"

Cardigan (kjempefin,har bestilt i flere farger.Passer til meg som er str M)

Smykke

Smykke

Genser

Kjole

T-skjorte

Kjole

Genser

Cardigan (fin,passer meg som er str M på overkroppen)

Anonym poster: 64ba28ef77c7360266dd68339b55e12b

• Liker 3
Skrevet

ahahaha, føler at dette bildet passer inn til mye av eBay-varene vi klikker hjem!

tumblr_mdia4tE8XU1qb6cnho1_500.jpg

Hvor har du kjøpt de?

Gjest NozMonster
Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli litt frustrert her, det er så mye som ikke er kommet i postkassa mi enda.

Klarer fint å vente i en måned, men når det jeg venter på ble shippet i september, så synes jeg at jeg har vært tålmodig lenge nok. Har kontaktet selger, men får ikke svar etter nå 3 dager. Grrr...

samme skjedde med meg- og etter å ha sendt 5 mailer til selger på 7 dager, så opprettet jeg sak.

etter et par dager så sa e-bay til meg at jeg fikk tilbake pengene mine.

det vil jeg anbefale deg også- før det er for sent...

--

idag har jeg fått denne blusen som jeg bestilte for 2 uker siden.

Den var innmari fin og jeg er blitt veldig forelsket i den allerede!

Gleder meg skikkelig til å bruke den!

http://www.ebay.com/itm/271010193843?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

har nylig for denne her også.. jeg bor i den hele tiden mens jeg er hjemme!

den er kjempegod og varm og særdeles myk! (minner om disse morgenkåpene som er tykke,myke og deilige)

Nå gjelder det bare å finne et karneval å gå på :ler:

http://www.ebay.com/itm/300806263877?var=600063943895&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 (kjøpte sjiraffen vel og merke :P )

• Liker 4
Skrevet

noob som jeg er, så har jeg klart å kjøpe noe uten å sjekke selgeren først. se på den her fyren. kjøpte sko til ca 30 dollar med frakt som "ble sendt" 6 november. men de skoene får jeg vel aldri når man ser hva slags feedback han har fått. ikke selger han noe lenger heller. når skal jeg åpne sak mot denne selgeren? det er to uker siden jeg kjøpte skoene.

Anonym poster: f73d97f7c9f7b6e066566fce21a76dd9

Skrevet

Hvor har du kjøpt de?

Haha, nei. Fant de på Reddit :biggrin:

Skrevet

Bare måtte unne meg en liten førjulsgave...

*snipp*

Link!!

• Liker 1
Skrevet

Har vært uheldig med veskekjøpene mine

Denne kom etter to forsøk, og ligner lite på bildet. Den er kjempeblank og ser plastaktig ut. Upraktisk også, da hankene ikke kan taes fra hverandre og derfor gjør det trangt å komme ned i rommet. Fretex neste...

Denne var pitteliten, og i et vondt stoff. Kommer ikke til å få brukt den.

Men alt er ikke sorgen. Jeg fikk julestrømpene mine i dag. De er store og kjempesøte :)

Skrevet

Her er hva jeg har kjøpt i det siste :

Kjole

Anonym poster: 64ba28ef77c7360266dd68339b55e12b

Har du fått denne? Hvordan var kvaliteten? Og hvordan kan størrelsen sammenlignes med norske størrelser? Om du ikke har fått den enda, kan du raportere når du gjør det?

:)

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Skrevet

Hvilken størrelse bruker jeg i us-size!?

På omregningstabellene står det at størrelse 40 er US 9, og så går jeg inn på en selger og ser at US 9 = 39! Men US 10 = 40. Så da søker jeg opp sko i US10, og da er plutselig skoene i europeisk 42...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...