Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Haha, kommer ikke over hvor ofte jeg leser at folk skriver kinky istedet for kinkig her inne på forumet.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

jeg skrev det med vilje jeg da...

synes ordene kinky og vinkel er morsomme å si etterhverandre, så jeg bruker dem jevnt og trutt :P

Noen som vet hvordan rekkefølgen er om man mottar fake ting fra ebay og skal ha tilbake penger og melde ifra? Er ikke 100% sikker på om produktet er fake enda, men 99% etter tips fra nettet, sendt mail til firma for å spørre om det for sikkerhets skyld!

Har INGEN planer om å gå rundt selger for personen påstår selv på siden at produktet er 100% ekte og sendes fra London med Royal Mail! Pakken er sendt fra Kina og vært innom Sveits(?) for å bli sendt videre med Swiss mail...

jøss.... har du link til dette du kjøpte eller?

ble nyskjerrig jeg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerer bildene godt og er kritisk når det kommer til klær. Bare noen singleter jeg ikke er fornøyd med fra kina (miniatyr one size), har masse annet bra. Har tenkt et par ganger "ja det er ikke rart" når noen her er helt missfornøyd med et plagg de har forventninger til.

Jeg har shoppet litt til nå og har bydd på endel smykker og slikt.

Skjørti lilla og vinrød

Freya BH (og matchende truse) på grunn av denne tråden

Belte

Ørejuggel

Diadem

Brosje

Fingerjuggel

Ørejuggelmed ugler

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Kan du få tatt bilde av det vinrøde skjørtet?

Skrevet

Kan ikke du linke til den eeen gang til? :P

Hehe, her er den :)

Brukte den i dag, og fikk veldig mye skryt for den!

Skrevet

Kan du få tatt bilde av det vinrøde skjørtet?

Skal gjøre det når det plumper ned i postkassen. :)

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

• Liker 1
Skrevet

huff, den her har jeg og. kjøpte den ifjor og fant den igjen igår faktisk. gikk rett i søpla.

edit: må sies at jeg aldri heller har brukt den. elendig passform og fælt stoff.

Ser faktisk at det er lignende stoff i løpetightsen min!! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Øyenskygge - bestilt 10 november, og allerede i dag i postkassen! enda finere i virkeligheten

FINE! Jeg kjøpte to jeg.. :fnise:

Har tidligere kjøpt dette:

Armbånd - Kjøpte det i brunt/beige. Selges på coverbrands elno til 349, nå betalte jeg ca 130 kr

Neglelakk - ELSKET den! Har veldig lyst på fler. Selges på nelly.no til 149 (trorjeg) flaska. Betalte 90 kr nå.

PSY - sokker :fnise: Måtte kjøpe et par. Er til adventskalenderen til elevene mine

:)

Skrevet

Armbånd - Kjøpte det i brunt/beige. Selges på coverbrands elno til 349, nå betalte jeg ca 130 kr

Er det ikke litt paradoksalt å kjøpe dette armbåndet til billig pris på eBay når hele poenget er at 25% av inntektene går til veldedighet?

---

Jeg har fått et slips jeg er veldig fornøyd med. Stoffet er blankt og tykt, god farge (svart) og ikke så smalt som jeg trodde. Mansjettknappene kom også i posten i dag. De er tunge, solide, blanke og kortene er kjempefine. Disse er til pakkekalenderen til samboeren.

Har også fått vipper til meg selv. De ser greie ut, men litt brede så må nok klippes til. Virker litt stive, men jeg skal nok få de til å funke.

• Liker 4
Skrevet

jøss.... har du link til dette du kjøpte eller?

ble nyskjerrig jeg nå..

Noe så kjedelig som en hodelykt ;)Men like irriterende når man åpner pakka og får et produkt som tydeligvis er av dårlig kvalitet!

Nå er jeg kanskje litt blond, men spørs for sikkerhetsskyld, hva menes med: Items that bear the rights owner's trademark (such as a logo on a designer purse), but may not be authentic products

Det er et firma som er veldig på kopier og har lagd utallige artikler på forum nettopp for å gjenkjenne fake ting!

Skrevet

Neglefiler. Kjempe gode, anbefaler alle å bruke glassfiler istedet for de andre..

Maske. Jeg ble faktisk overrasket over utseende. Så faktisk ganske ok ut, trodde de skulle se veldig billige/plastikk ut.

Krølleting. Måtte jo prøve når så mange andre hadde kjøpt ;)

Kjøleskapsmagnet. Disse er en julegave. Så veldig fine ut.

Kjøleskapsmagnet 2.

Kjøleskapsmagnet 3.

Kjøleskapsmagnet 4.

Kjøleskapsmagnet 5.

Kjøleskapsmagnet 6.

Kjøleskapsmagnet 7.

Veske. Også en julegave, har en selv som jeg liker veldig godt.

"Hjelpende hånd". Julegave til en som har ønsket seg slik i mange år.

Hansker. Julegave, ser veldig fine ut.

• Liker 1
Skrevet

Øyenskygger, iiiiiik spent på disse, håper de er fine:) billige var de ihvertfall..:

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649

Mener jeg har lest om de der på en eller annen blogg, og brukeren var veldig fornøyd!

...Om det er de samme da!

Skrevet

*Klipper*

Kjempekule magneter!

• Liker 1
Skrevet

Noen av de magneten har ankommet brettet på midten så farven har sprukket opp, men skylder på Posten. Synes de er kule, men litt synd at de bare er tynn plastikk og ikke med "glass".

Skrevet

Hehe, her er den :)

Brukte den i dag, og fikk veldig mye skryt for den!

hvordan er det med størrelse?
Skrevet

hvordan er det med størrelse?

Jeg kjøpte min i Small, bruker XS/S til vanlig.

Skrevet

Kjempekule magneter!

Ja de er ganske kule :)

[quote name=Forever :)' timestamp='1353454460' post='11841202]

Noen av de magneten har ankommet brettet på midten så farven har sprukket opp, men skylder på Posten. Synes de er kule, men litt synd at de bare er tynn plastikk og ikke med "glass".

Gjest Bartenina
Skrevet

Er det noen med brede skuldre som har handlet noen fine topper, gensere, jakker e.l. på ebay og vil tipse om det? :) jeg er ca str 38/40, mens skuldrene er kanskje 40/42

Skrevet (endret)

Skal rett før jul lage opp både konfekt og brente mandler som skal gis bort, så da måtte jeg ha cellofanposer... Disse har jeg kjøpt før, så vet at de er bra :)

Cellofanposer

Ps. når man regner fra tommer til cm, så ganger man tommemålene med 2,54 :)

Endret av Frk Midnattsol
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...