Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, disse meldingene på ebay-ænglisj er fantastiske!:ler:

Jeg er "very very good friend" av en selger, tydeligvis!;)

For ikke å snakke om han som skrev "you are a very very very nice people I have ever met"!:ler:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Bartenina
Skrevet

Da har jeg etterlyst tre pakker, derav en jeg kjøpte 21.september (sendt 4.oktober). Dette er for dårlig.

Ellers har jeg i dag fått fire varer :)

Leggings - stoffet på denne er så mykt og godt, men veldig tynt!

Veske i brun - tror denne blir veldig fin etter at den er blitt litt brukt. Nå står de frynsedetaljene i alle kanter. Ligner på håret til Medusa :fnise: Bare minus slangene!

Veske i grå - se ovenfor.

Kjole - denne virker som er lang nok, men litt blassere enn jeg skulle trodd. Nåvel, man kan vel ikke få i både pose og sekk :fnise: Blondedelen ser beige ut på bildet, men er i virkeligheten kremgul. Skal gi dere en head up når jeg har prøvd den, men er dessverre i litt dårlig form i dag. Så det blir ikke nå.

Edit: prøvd plaggene. Leggingsen er lik foran og bak, så passformen er litt dårlig. Men den er veldig fin altså!

Kjolen er lang nok for meg (jeg er 166 cm og 55 kg) våde i lengden og bredden. Den er fin på, faktisk! :) Usikker på om den kan klores (enten den røde delen, eller blondedelen), tror den hadde blitt litt finere da.

ååh, jeg har så lyst på sånne! men jeg har rumpe i str hest og ridelår i str..hmm, hest de og! Okda, 38/40 i allefall, den der vil vel ikke passe meg da? har du sett noen flere i varierende str? :-)
Skrevet

ååh, jeg har så lyst på sånne! men jeg har rumpe i str hest og ridelår i str..hmm, hest de og! Okda, 38/40 i allefall, den der vil vel ikke passe meg da? har du sett noen flere i varierende str? :-)

Søker du på tittelen, så får du nok kanskje opp noe lignende :)

Jeg er str 34/36, og jeg synes den passer akkurat til meg. Tror ikke man bør være noe særlig større, dessverre.

Skrevet

Disse vintertightsene funker på min 38/40 kropp.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Skrevet

Jeg kjøpte en jakke men når jeg mottok den hadde den rifter i foret, hvordan formulerer jeg dette til selger? :fnise:

Skrevet

Jeg kjøpte en jakke men når jeg mottok den hadde den rifter i foret, hvordan formulerer jeg dette til selger? :fnise:

Får du tatt bilde av den? Så bare skriver du "Please see attached photo" eller noe.

Skrevet

hvor får man limt inn bilde i svar til selger? har ikke fått med meg at det er mulig!

Skrevet

hvor får man limt inn bilde i svar til selger? har ikke fått med meg at det er mulig!

Legg inn bildet på feks tinypic eller bildr eller lignende sider.

Skrevet

Fantastisk! Vant budrunde på en kjole, med free shipping og greier. Så skulle jeg betale den, den da har plutselig selger bestemt seg for at han sender ikke til Norge lengre.

Jeg tar det opp, men selger mener bestemt på at han aldri har gjort det. Men, jeg hadde da aldri klart å bydd på kjolen hvis ikke, vel?

Så nå står jeg med en kjole i handlekurven, som jeg ikke får bort. Selger kansellerer ikke ordren heller. Irriterende! :P

Skrevet

Fantastisk! Vant budrunde på en kjole, med free shipping og greier. Så skulle jeg betale den, den da har plutselig selger bestemt seg for at han sender ikke til Norge lengre.

Jeg tar det opp, men selger mener bestemt på at han aldri har gjort det. Men, jeg hadde da aldri klart å bydd på kjolen hvis ikke, vel?

Så nå står jeg med en kjole i handlekurven, som jeg ikke får bort. Selger kansellerer ikke ordren heller. Irriterende! :P

Rapport til ebay! ;)

De har live chatting der du kan benytte deg av.

Skrevet

Noen tips til søkeord? jeg leter etter swarovski stener på bånd, slik som dette men at stenene sitter så tett som mulig

post-43292-0-75865200-1353605656_thumb.j

Skrevet

Joda, man kan nok by og vinne budrunden selvom de egentlig ikke shipper til Norge. Jeg klikket "commit to buy" på noe uten å se at det sto at hun bare shippet innen USA. Ble så ivrig haha :P Men jeg var heldig, fordi da jeg oppdaget feilen hadde hun allerede shippet varen og jeg hadde ikke betalt noe mer for frakt! Det var riktig nok en privat selger da, så kan hende det var derfor hun var litt grei.

Ta kontakt med ebay chat og forhør deg om hva du skal gjøre :) Løser seg nok.

Skrevet

Cyber monday er på mandag! Hurra!

Litt off topic, men angående Cyber Monday.. Jeg oppdaget et supert tilbud i forbindelse med dette: http://shop.sprint.com/mysprint/shop/phone_details.jsp?cookieRedirect=true&ensembleId=SPHL710WTK&flow=AAL&isDeeplinked=true&ref=cj&id17=CM%253AAFF%253A20100525%253ACJ%253A11228220%253A Det er en Samsung S3 til 300 kr, den kostet før 3000 ! Men det er visst kun for de som bor der borte.. Er det noe lurt man kan gjøre, any?

Skrevet

Litt off topic, men angående Cyber Monday.. Jeg oppdaget et supert tilbud i forbindelse med dette: http://shop.sprint.c...J%3A11228220%3A Det er en Samsung S3 til 300 kr, den kostet før 3000 ! Men det er visst kun for de som bor der borte.. Er det noe lurt man kan gjøre, any?

Med mindre du kjenner noen over there, er det nok lite du får gjort dessverre :(

Gjest Bartenina
Skrevet (endret)

Disse vintertightsene funker på min 38/40 kropp.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

De var fine! Må vel klikke hjem en sånn en :)

edit: svarte litt fort, som vanlig ;)

Endret av Bartenina
Skrevet (endret)

Noen tips til søkeord? jeg leter etter swarovski stener på bånd, slik som dette men at stenene sitter så tett som mulig

Her for eksempel :). Søkte på "Rhinestone silver chain"

Endret av Tipsy
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...