Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir bare forvirra jeg nå..... :klo:

på hentelappen så står det at avsenderen er Lookfantastic.com og når jeg går inn på den

nettsiden, så er det jo bare sminke og velvære produkter der, og denne palletten som jeg linka til

over her er det eneste jeg noensinne har kjøpt av sminke/velvære på nett........

men når jeg ser på kvitteringen på mailen, så er det ikke lookfantastic.com som har sendt meg den... :klo:

Lookfantastic er en stor nettbutikk som kun driver for seg selv. Står det ditt navn på pakken og alt? Ikke naboen eller noe? Det er isåfall meget rart.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Gjest NozMonster
Skrevet

Lookfantastic er en stor nettbutikk som kun driver for seg selv. Står det ditt navn på pakken og alt? Ikke naboen eller noe? Det er isåfall meget rart.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

heheee, ja dette blir bare rarere og rarere..... det står mitt navn og alt er riktig.

Jeg har aldri engang hørt om den nettbutikken men tenkte jo automatisk at de har en butikk

inne på e-bay også, siden det er det eneste sminkeproduktet jeg noensinne har kjøpt på nett.

SNodig!

Gjest Ambitions
Skrevet

heheee, ja dette blir bare rarere og rarere..... det står mitt navn og alt er riktig.

Jeg har aldri engang hørt om den nettbutikken men tenkte jo automatisk at de har en butikk

inne på e-bay også, siden det er det eneste sminkeproduktet jeg noensinne har kjøpt på nett.

SNodig!

Jeg har opplevd å få pakker fra strawberrynet og midwest skincare når jeg kjøpte fra Ebay.. :P
Skrevet (endret)

Det finnes vel egne butikker på ebay? Bet at strawberrynet har egen side hvertfall. Jeg har handlet hos JerseyBeauty (om det var det det het) på ebay.

Endret av ninuska_
Skrevet

SNodig!

Hva er navnet på ebaybrukeren/-butikken du handlet fra da? :)

Skrevet (endret)

Jeg satt kjempelenge og undret over hva i alle dager jeg hadde fått av en selger... jeg hadde bestilt en gaveboks og det jeg fikk i posten var en grønn gaveeske med en liten sløyfe i toppen... og jeg tenkte: jaja, pappa får leve med denne feminine gaveboksen (den skal brukes til mansjettknapper til jul).

Det gikk enda litt tid... og det var like før jeg sendte mail til selgeren... men så kjente jeg noe hardt under det svarte "skummet". Og der ble jeg møtt av noen nydelige øredobber. De var virkelig flotte (og finere enn på bilde for de hadde gulltone i seg). Snilt å sende de inni en gaveeske - men ganske forvirrende! :fnise:

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Hva er navnet på ebaybrukeren/-butikken du handlet fra da? :)

lookfantastic :) (...ikke at det er noen selgere på e-bay som kaller seg det men..)

Men jeg har nok funnet svaret tror jeg, og e-bay er nok ikke involvert alikevell.

Skrevet

Tights, i den fargen som er vist på det største bildet

iPhone-deksel, noe jeg aner at blir min nye, store forbruksvare... Får min første iPhone til uka :D

Og apropos det, er det noen som har sett et deksel som ligner på dette? De jeg finner har enten ensfargede "krystaller" i gull eller sølv, eller alt for sterke farger (rød/grønn). Vil ha et sånt med pasteller!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt med VS bh derfra! Og en haug med iphone deksler!:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt med VS bh derfra! Og en haug med iphone deksler!:-)

Hva er VS bh??

Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be

Gjest Ambitions
Skrevet

Hva er VS bh??

Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be

Victoria's secret

Skrevet

iPhone-deksel, noe jeg aner at blir min nye, store forbruksvare... Får min første iPhone til uka :D

Og apropos det, er det noen som har sett et deksel som ligner på dette? De jeg finner har enten ensfargede "krystaller" i gull eller sølv, eller alt for sterke farger (rød/grønn). Vil ha et sånt med pasteller!

Kanskje noe sånt som dette eller dette?

Jeg søkte på Iphone 4 case rhinestone crystal +/- pearl

Skrevet

Akkurat den tightsen har jeg! På meg nå, faktisk :biggrin: For mine 166 cm, så kunne den gjerne vært en til to cm lengre på beina. Men bruker denne stort sett med ullsokker til, så det er ikke noe nevneverdig.

Har den nå på med ullstrømpebukse under, og da synes jeg den er ok varm :)

Skrevet

Kanskje noe sånt som detteeller dette?

Jeg søkte på Iphone 4 case rhinestone crystal +/- pearl

Takk for forslag, men synes de blomstene og "chanel-logoen" blir litt too much og jentete (for nei, pastellfargede krystaller er IKKE jentete i det hele tatt :tunge1: ) Søker litt på etsy nå, men finner ingen som er akkurat sånn jeg vil ha det. Får kanskje lage et selv!

Akkurat den tightsen har jeg! På meg nå, faktisk :biggrin: For mine 166 cm, så kunne den gjerne vært en til to cm lengre på beina. Men bruker denne stort sett med ullsokker til, så det er ikke noe nevneverdig.

Har den nå på med ullstrømpebukse under, og da synes jeg den er ok varm :)

Da blir den kanskje litt vel kort på mine 172 cm, men jeg tenker også å ha ullsokker til! Og så har jeg vel egentlig ganske korte bein ifht resten av kroppen.... Husker du hvor lang tid det tok før du fikk den? Håper den kommer før jeg reiser hjem til jul!

Skrevet

Takk for forslag, men synes de blomstene og "chanel-logoen" blir litt too much og jentete (for nei, pastellfargede krystaller er IKKE jentete i det hele tatt :tunge1: ) Søker litt på etsy nå, men finner ingen som er akkurat sånn jeg vil ha det. Får kanskje lage et selv!

Da blir den kanskje litt vel kort på mine 172 cm, men jeg tenker også å ha ullsokker til! Og så har jeg vel egentlig ganske korte bein ifht resten av kroppen.... Husker du hvor lang tid det tok før du fikk den? Håper den kommer før jeg reiser hjem til jul!

Det tok kanskje 2-3 uker. Husker ikke konkret hvor lang tid det tok, dessverre. Men du har den nok før jul :)

Skrevet

Jeg må bare skryte litt ekstra av denne stipple-kosten som jeg fikk for en ukes tid siden. Jeg har brukt den til foundation et par dager nå, og den er amazing! Så myk, gir prefekt resultat (jeg har brukt den med Maybelline Fit Me) og er bare fantastisk!

---

Har fått Superman-bokser til kalenderen til samboeren. Den er fin i stoffet og alt, men ser litt liten ut? Samboeren mente cm-målene skal passe han (han visste jeg kjøpte bokser), men det ser egentlig ikke sånn ut. :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...