Gjest Ellab Skrevet 14. november 2012 #4621 Skrevet 14. november 2012 Link or it didn't happen http://www.ebay.com/itm/100pcs-Metal-Square-Pyramid-Punk-Spike-Studs-Spots-DIY-8mm-12mm-Leathercraft-/230856575250?ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160 read it and weep! 3
Gjest Ambitions Skrevet 15. november 2012 #4622 Skrevet 15. november 2012 Disse små søte neglelakkfjerner-padsene er geniale å ha på reise! Også lukter de kjempegodt og er billigbilligbillig :danse: 1
Adele Skrevet 15. november 2012 #4623 Skrevet 15. november 2012 Ferdig med forhandling med selgeren av den ødelagte kjolen. Fikk refundert halve beløpet tilbake, istedenfor 1.50USD som de først foreslo. Men jeg måtte love å gi en 5-stjerner tilbakemelding på den. Følte at det ble feil med fem stjerner på "how accurate was the item"-delen, så ga "neither accurate or inaccurate", og fem på resten + positiv. 1
Adele Skrevet 15. november 2012 #4624 Skrevet 15. november 2012 Fikk temperaturklokken i dag. Esken som var rundt, virket som om var fra 90-tallet, så ble litt skeptisk. Men selve klokka virker som om er ny. Mulig det bare er designet som gjør det (blasse farger etc). Får håpe den fungerer! Også satt jeg på budrunde på denne bb-kremen, men så at den ble dyrere enn å kjøpe den med en gang. Så valgte denne istedenfor. Samme krem, ca lik pris, men på den jeg kjøpte, får jeg med en liten gave
Adele Skrevet 15. november 2012 #4625 Skrevet 15. november 2012 Denne ringen ble merket som shippet i går, men i dag driver selger å spør hvilken størrelse jeg skal ha?! Eh? Hæ? Den er jo sendt?
Solbærsaft Skrevet 15. november 2012 #4626 Skrevet 15. november 2012 Denne ringen ble merket som shippet i går, men i dag driver selger å spør hvilken størrelse jeg skal ha?! Eh? Hæ? Den er jo sendt? Tror mange selgere trykker at den er sendt, lenge før de faktisk sender dem for å få bra feedback. Har opplevd at noe jeg har kjøpt har blitt merket som sendt TO minutter etter jeg trykket kjøp... 3
Adele Skrevet 15. november 2012 #4627 Skrevet 15. november 2012 Tror mange selgere trykker at den er sendt, lenge før de faktisk sender dem for å få bra feedback. Har opplevd at noe jeg har kjøpt har blitt merket som sendt TO minutter etter jeg trykket kjøp... Ah, luringer!! 1
gjärd Skrevet 15. november 2012 #4628 Skrevet 15. november 2012 Dinosaur-egg - Julegave, så har ikke prøvd dem.. Rask frakt, 12 dager siden jeg bestilte! :-) Hjerte smykke - Utrolig dårlig kvalitet! Skikkelig juggel.. Dessuten var det ødelagt da jeg mottok det.. Høretelefoner med stjerne - Julegave, ikke mottatt enda. Perle hårbøyle - Julegave, mottatt varen. Helt ok, men bærer litt preg av å se billig ut. Deksel til Xperia - Bestilt til jobb telefonen. Utrolig rask shipping! Kjøleskapsmagneter - Mottatt, og de henger på kjøleskapet.. Venter på ca 32 pakker til....
Gjest Kaxxy Skrevet 15. november 2012 #4629 Skrevet 15. november 2012 Jeg ser etter julegaver til venninne og mamma på ebay.. noen lure tips? Skjerf er safe, søte dustplugs er safe, men det er kinda lite, trenger mer!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #4630 Skrevet 15. november 2012 Fikk denne cardiganen den passer ypperlig til det jeg hadde planer om, over kjoler, siden den er kort (og jeg har ikke lang mage). Mine str 38 armer hadde en liten slåsskamp med å komme seg inn, men stoffet strakk litt på seg. Korte ermer også, så den blir nok en 3/4 arm for min del. Skal nok kjøpe flere om den holder seg i vask. Fikk disse tightsene. Litt mer shiny stoff enn forventet, og nådde ikke helt ned til anklene. Ellers veldig deilige å ha på. Kom ikke i søt innpakning heller. Denne åpne cardiganen elsker den! Akkurat som på bildet. Denne kjolen, som jeg nedgraderer til lang genser med slim fit på min 38 kropp. Synes den var veldig stilig. Disse 100 denier strømpene. Billige og gjør jobben utmerket. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df 1
Adele Skrevet 15. november 2012 #4631 Skrevet 15. november 2012 Jeg ser etter julegaver til venninne og mamma på ebay.. noen lure tips? Skjerf er safe, søte dustplugs er safe, men det er kinda lite, trenger mer! Du har jo 232 sider med inspirasjon bare i denne tråden! 4
Lykkelitenen Skrevet 15. november 2012 #4632 Skrevet 15. november 2012 Søketips? Jeg leter etter en kort men lett gjennomskinnelig ganser, litt løs, men ikke sekk. Skal bruke den til et high waist skjørt, så den må ikke være for lang. Enten blonde eller løs strikk... Prøvd å søke på knittet sweater, short knittet sweater, shoer blonde top, short blonde t-shirt, short knittet t-shirt men finner kun lange varianter eller boleror...
Apple- Skrevet 15. november 2012 #4633 Skrevet 15. november 2012 (endret) Søketips? Jeg leter etter en kort men lett gjennomskinnelig ganser, litt løs, men ikke sekk. Skal bruke den til et high waist skjørt, så den må ikke være for lang. Enten blonde eller løs strikk... Prøvd å søke på knittet sweater, short knittet sweater, shoer blonde top, short blonde t-shirt, short knittet t-shirt men finner kun lange varianter eller boleror... Mulig du bare har skrivefeil i innlegget her, men 'strikket' heter 'knitted' og 'blonde' heter 'lace'. Kanskje det hjelper? Edit: Gjennomsiktig heter 'sheer' Endret 15. november 2012 av Apple- 1
Gjest Kaxxy Skrevet 15. november 2012 #4634 Skrevet 15. november 2012 Du har jo 232 sider med inspirasjon bare i denne tråden! Har lest 116 av dem 2
Gjest NozMonster Skrevet 15. november 2012 #4635 Skrevet 15. november 2012 har noen erfaring med å kjøpe øyenskygge-paletter på e-bay? eller på nett generelt? jeg kom over noe jeg vil kategorisere som et kupp, men siden posten ikke er så flinke til å ta hensyn til de stakkars pakkenes følelser, og bare slenger dem veggemellom, så frykter jeg at alt er knust når de endelig kommer frem :/
Adele Skrevet 15. november 2012 #4636 Skrevet 15. november 2012 har noen erfaring med å kjøpe øyenskygge-paletter på e-bay? eller på nett generelt? jeg kom over noe jeg vil kategorisere som et kupp, men siden posten ikke er så flinke til å ta hensyn til de stakkars pakkenes følelser, og bare slenger dem veggemellom, så frykter jeg at alt er knust når de endelig kommer frem :/ De jeg har hørt som har kjøpt, har det gått fint med. selgerne pleier jo å være flinke med å pakke inn varene
Topplue Skrevet 15. november 2012 #4637 Skrevet 15. november 2012 I dag lå det en pakke på størrelse med en skoeske i postkassen min og jeg lurte fært på hva det kunne være siden jeg ikke har kjøpt noe på den størrelsen. Pakket ut isopor, krøllet avispapir og bobleplast og innerst lå en liten flaske neglelakk. Jeg har til og med opplevd bobleplast rundt klær så de er flinke til å pakke inn! 5
Adele Skrevet 15. november 2012 #4638 Skrevet 15. november 2012 [quote name=Forever ' timestamp='1353023338' post='11816407] I dag lå det en pakke på størrelse med en skoeske i postkassen min og jeg lurte fært på hva det kunne være siden jeg ikke har kjøpt noe på den størrelsen. Pakket ut isopor, krøllet avispapir og bobleplast og innerst lå en liten flaske neglelakk. Jeg har til og med opplevd bobleplast rundt klær så de er flinke til å pakke inn!
Ambivalent Skrevet 16. november 2012 #4639 Skrevet 16. november 2012 Burgunder "batwing"-topp Tjukk vintertights (or so they say) i både svart og plomme Rimmel lycra neglelakk i "hypnotise" (liker disse) Maybelline eyeliner i chestnut
Blod Skrevet 16. november 2012 #4640 Skrevet 16. november 2012 har noen erfaring med å kjøpe øyenskygge-paletter på e-bay? eller på nett generelt? jeg kom over noe jeg vil kategorisere som et kupp, men siden posten ikke er så flinke til å ta hensyn til de stakkars pakkenes følelser, og bare slenger dem veggemellom, så frykter jeg at alt er knust når de endelig kommer frem :/ Jeg bestilte en stor øyenskygge"boks" en gang. Den hadde ingen skader, bortsett fra den ene mørkeste øyenskyggen som falt ut da... Men det er vel sånt som skjer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå