Gjest Ambitions Skrevet 13. november 2012 #4561 Skrevet 13. november 2012 Gud! Noen har akkurat oppdaget Photoshop!! Ja, det er sexy undertøy, men jeg søkte altså etter kjoler.. 4
Adele Skrevet 13. november 2012 #4562 Skrevet 13. november 2012 Gud! Noen har akkurat oppdaget Photoshop!! Ja, det er sexy undertøy, men jeg søkte altså etter kjoler.. Rumpa og øynene til modellen må da være photoshoppa!!?
Gjest Ambitions Skrevet 13. november 2012 #4563 Skrevet 13. november 2012 Rumpa og øynene til modellen må da være photoshoppa!!? mmmhm.. Åh, sånn er så kleint og morsomt samtidig 1
Hottrio Skrevet 13. november 2012 #4564 Skrevet 13. november 2012 haha, dere altså! Jeg skal nok bruke det selv, jeg fant en topp langt bak i skapet som passet fint til, så tenker å ha det til ett av julens mange besøk Men det koster bare en 50-lapp, så ikke noe i veien for å kjøpe det selv og shippingen var rask! Jeg fikk bare så lyst på den kjolen selv, er selvsagt klar over at jeg er mann men allikevel.....
Gjest NozMonster Skrevet 13. november 2012 #4565 Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg fikk bare så lyst på den kjolen selv, er selvsagt klar over at jeg er mann men allikevel..... beklager å måtte skuffe deg, men jeg tviler på at de har din størrelse, i og med at størrelsene er asiatiske, og dermed så små... Endret 13. november 2012 av NozMonster 1
Hottrio Skrevet 13. november 2012 #4566 Skrevet 13. november 2012 beklager å måtte skuffe deg, men jeg tviler på at de har din størrelse, i og med at størrelsene er asiatiske, og dermed så små... Ahhhhh....... tenkte ikke på at det var asiatiske størrelser. Ellers passer både XL og L på meg. Men takk for at du sa fra om dette!!
Adele Skrevet 13. november 2012 #4567 Skrevet 13. november 2012 Da ble det litt kjøp i dag også.. Øredobbsett - *jenny* fortalte ga meg en link på en annen side, men endte opp med disse i svart og hvitt. Ikke helt det jeg så etter, men close enough. Kjole - jeg lukket igjen øynene, og trykket på "Buy it now". Håper jeg blir fornøyd, har store forventninger til denne! Ring
Lykkelitenen Skrevet 13. november 2012 #4568 Skrevet 13. november 2012 Ahhhhh....... tenkte ikke på at det var asiatiske størrelser. Ellers passer både XL og L på meg. Men takk for at du sa fra om dette!! Jeg passet inn i XL og er en 44 i skjørt, så størrelsene her var faktisk realistiske Også oppgitt mål noe som gjør det lettere å finne riktig. 1
Hottrio Skrevet 13. november 2012 #4569 Skrevet 13. november 2012 Jeg passet inn i XL og er en 44 i skjørt, så størrelsene her var faktisk realistiske Også oppgitt mål noe som gjør det lettere å finne riktig. Tusen takk! Jeg venter på noen klær bestilt på epla også, men det skjørtet ditt likte jeg veeeeldig godt altså!!
Gjest NozMonster Skrevet 13. november 2012 #4570 Skrevet 13. november 2012 Ahhhhh....... tenkte ikke på at det var asiatiske størrelser. Ellers passer både XL og L på meg. Men takk for at du sa fra om dette!! bare hyggelig! tenkte bare på at du er mann vet du .. kan jeg spørre hvorfor du kjøper dameklær? 1
Hottrio Skrevet 13. november 2012 #4571 Skrevet 13. november 2012 bare hyggelig! tenkte bare på at du er mann vet du .. kan jeg spørre hvorfor du kjøper dameklær? No problem! Jeg har hatt en trang til å iføre meg dameklær helt siden jeg var 4-5 år gammel, kan ikke forklare hvorfor egentlig, det bare er sånn... he he. Jeg synes dere damer har et enormt utvalg når det kommer til klær, og jeg vil også kjenne hvordan det er å ha på glatte lekre blondeskjørt etc., Det er spennende å bruke noe annet enn olabukse, spennende å prøve noe nytt og "forbudt".... tabuting på en måte.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #4572 Skrevet 13. november 2012 Jeg vil ha kjolen som værdamen på tv2 hadde i dag. Har sett den mange ganger på ebay, men finner den ikke igjen nå... Anonym poster: 953243fad94d690e075dfe6f0135540f 1
plix Skrevet 13. november 2012 #4573 Skrevet 13. november 2012 Da ble det litt kjøp i dag også.. Øredobbsett- *jenny* fortalte ga meg en link på en annen side, men endte opp med disse i svart og hvitt. Ikke helt det jeg så etter, men close enough. Kjole - jeg lukket igjen øynene, og trykket på "Buy it now". Håper jeg blir fornøyd, har store forventninger til denne! Ring Den kjolen har jeg, og jeg er kjempefornøyd! Ikke min stil, men den er som på bildet bare litt finere 2
Sunshine Skrevet 13. november 2012 #4574 Skrevet 13. november 2012 Den kjolen har jeg, og jeg er kjempefornøyd! Ikke min stil, men den er som på bildet bare litt finere Er den stretchy i livet?
plix Skrevet 13. november 2012 #4575 Skrevet 13. november 2012 dere vet sånn vest som menn bruker under dressjakka si? jeg har vært på evig jakt etter en sånn vest som er sydd som en topp! jeg fant denne her, som illusterer hva jeg mener http://www.ebay.com/...d=160731898104 men jeg skulle gjerne hatt en som er hakke mer akseptabel å bruke i offentligheten. har noen noe gode forslag til hva jeg kan plotte inn i søkefeltet? Jeg er SÅ forelsket i denne du linket til.. Og har hatt lyst til å kjøpe den, men droppet det flere ganger pga den ekstreme negative feedbacken og den nøytrale feedbacken selger får.. Hva ville dere gjort? Jeg vil ikke risikere å gi negativ feedback unødvendig
plix Skrevet 13. november 2012 #4576 Skrevet 13. november 2012 Er den stretchy i livet? Ja Jeg har "god" margin med mine 66cm i livet, i den kjolen str M. Jeg er litt xs-s i de fleste overdeler, men ville være på den sikre siden da jeg bestilte den for 1-2 mnd siden:)
QueenK Skrevet 13. november 2012 #4577 Skrevet 13. november 2012 Jeg er SÅ forelsket i denne du linket til.. Og har hatt lyst til å kjøpe den, men droppet det flere ganger pga den ekstreme negative feedbacken og den nøytrale feedbacken selger får.. Hva ville dere gjort? Jeg vil ikke risikere å gi negativ feedback unødvendig Sitter å leser noe av feedbacken nå, ser at det er masse masse positivt på klærne som selger har solgt og egentlig ikke sååå mye negativt da.. jeg vil også ha den toppen;)
plix Skrevet 13. november 2012 #4578 Skrevet 13. november 2012 Sitter å leser noe av feedbacken nå, ser at det er masse masse positivt på klærne som selger har solgt og egentlig ikke sååå mye negativt da.. jeg vil også ha den toppen;) Hahaha trengte bare én positiv klar-signal fra noen av dere Den skal kjøpes. Tror jeg prøver en M denne gangen og
QueenK Skrevet 13. november 2012 #4579 Skrevet 13. november 2012 Hahaha trengte bare én positiv klar-signal fra noen av dere Den skal kjøpes. Tror jeg prøver en M denne gangen og Hehe;) Jeg skal se om jeg finner en annen type også, har også lett leeeeenge etter slik dress topp og her i norge er det ikke mye figur sydd som passer min kroppsform, har alltid vært fornøyd med varene fra ebay, utenom at de er mye korte enn jeg regner med så jeg må nok ha M jeg også, selv om jeg er liten s, for om jeg velger s så er den nok dødsliten kansje:p Legg ut bilde når du har fått den da:)
plix Skrevet 13. november 2012 #4580 Skrevet 13. november 2012 Hehe;) Jeg skal se om jeg finner en annen type også, har også lett leeeeenge etter slik dress topp og her i norge er det ikke mye figur sydd som passer min kroppsform, har alltid vært fornøyd med varene fra ebay, utenom at de er mye korte enn jeg regner med så jeg må nok ha M jeg også, selv om jeg er liten s, for om jeg velger s så er den nok dødsliten kansje:p Legg ut bilde når du har fått den da:) Det må du kanskje minne meg på, men kaanskje Kan jo ta bilde av den uten meg inni, og så fortelle hvordan den var på 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå