Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den kjolen har jeg, og jeg er kjempefornøyd! Ikke min stil, men den er som på bildet bare litt finere ;)

åh! Takk for informasjonen, den gjorde meg noen kilo lettere ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh! Takk for informasjonen, den gjorde meg noen kilo lettere ;)

Åh? Da må du kanskje gå ned en str? :fnise:

Skrevet

Åh? Da må du kanskje gå ned en str? :fnise:

Haha!! :fnise: Bestilte S, men kunne kanskje tatt XS. Jaja, får håpe den ikke blir for stor da!

Skrevet

Haha!! :fnise: Bestilte S, men kunne kanskje tatt XS. Jaja, får håpe den ikke blir for stor da!

Spis masse :sjokolade: så ordner det seg nok ;)

Skrevet (endret)

Spis masse :sjokolade: så ordner det seg nok ;)

Øy, planen er å bli sunnere! Skal ikke gå tilbake til fallgruva med :sjokolade: i midtuka!

Edit: Jeg har lyst på sjokolade nå! Takk, minibelle!

Endret av adele.bethune
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg er SÅ forelsket i denne du linket til.. Og har hatt lyst til å kjøpe den, men droppet det flere ganger pga den ekstreme negative feedbacken og den nøytrale feedbacken selger får..

Hva ville dere gjort? Jeg vil ikke risikere å gi negativ feedback unødvendig :P

me2!!

når/hvordan tenker du å bruke denne toppen?

det er sånn at toppen og skjørtet er hver sine deler? ...eller? :klo:

Skrevet

Øy, planen er å bli sunnere! Skal ikke gå tilbake til fallgruva med :sjokolade: i midtuka!

Edit: Jeg har lyst på sjokolade nå! Takk, minibelle!

Vær så god ;):fnise: :fnise: :fnise:

Forøvrig kan jeg nevne, siden dette ble avsporing, at jeg fikk pakkelapp på fredag forrige uke (!!), jeg bor 5-7min gåtur fra postbutikken men ennå ligger den der og venter på meg. Dette er tortur, aldri latt det gå så lang tid før. Og idag fikk jeg en ny hentelapp :fnise:

Sånn er det når man blir syk :( Synd alle Ebayer-selgerne sender pakkene som verdi-pakke, hvis ikke kunne jeg sendt noen andre av gårde for å hente.

Kan også nevne at for noen uker siden fikk jeg disse falske rosebladene i posten fra Ebay! ;)

Skrevet (endret)

me2!!

når/hvordan tenker du å bruke denne toppen?

det er sånn at toppen og skjørtet er hver sine deler? ...eller? :klo:

Siden den er litt typisk sexy (må ha den på for å se om den blir vulgær sexy eller sexy) så kanskje som outfit for en bytur. Men skjørtet er litt vel kort, prøver å styre unna for korte skjørt og kjoler, så heldigvis er dette settet to deler utifra informasjonen som står der ;)

Korsett-toppen, en blazerjakke eller annet passende over, samt svart stram bukse/blyantskjørt?

Om dette passer dårlig som bytur-klær så kan jeg bruke det til "forføre"-klær ;) ;) ;)

Endret av minibelle
Gjest NozMonster
Skrevet

Siden den er litt typisk sexy (må ha den på for å se om den blir vulgær sexy eller sexy) så kanskje som outfit for en bytur. Men skjørtet er litt vel kort, prøver å styre unna for korte skjørt og kjoler, så heldigvis er dette settet to deler utifra informasjonen som står der ;)

Korsett-toppen, en blazerjakke eller annet passende over, samt svart stram bukse/blyantskjørt?

Om dette passer dårlig som bytur-klær så kan jeg bruke det til "forføre"-klær ;) ;) ;)

du har bestilt den allerede?

...det er nemlig like før jeg gjør det!

Skrevet

Tottenham pyjamas til nevøen min. Tok ca en uke fra jeg bestite til jeg fikk hentelapp. Ser veldig bra ut.

"Håndtrener". Denne skal gis i julegave. Fikk med en ekstra ved kjøpet, tok ca en uke med denne og. Fornøyd.

Chips. Disse skal gis i bursdagsgave. Tok vel ca 2-3 uker før denne kom. Aner ikke hvordan smaken på de er da :)

BH. Veldig fin. Elsker freya merket.

Veske. Kjøpte denne for mamma. Den er mye mindre enn den ser ut på bilde.

Ellers venter jeg på en hel haug med pakker :D de fleste er julegaver da, så blir ikke så mange til meg :P

Skrevet

"Håndtrener". Denne skal gis i julegave. Fikk med en ekstra ved kjøpet, tok ca en uke med denne og. Fornøyd.

hei :) er dette noe man kan gi til en som er litt sterk fra før? eller er den veldig enkel? :P

Anonym poster: ed920b7ca429dc7a5c1bac3995a1ed86

Skrevet

Tottenham pyjamas til nevøen min. Tok ca en uke fra jeg bestite til jeg fikk hentelapp. Ser veldig bra ut.

Chips. Disse skal gis i bursdagsgave. Tok vel ca 2-3 uker før denne kom. Aner ikke hvordan smaken på de er da :)

BH. Veldig fin. Elsker freya merket.

Veske. Kjøpte denne for mamma. Den er mye mindre enn den ser ut på bilde.

Ellers venter jeg på en hel haug med pakker :D de fleste er julegaver da, så blir ikke så mange til meg :P

Hvordan er Freya på størrelser ift feks Change?

Skrevet

hei :) er dette noe man kan gi til en som er litt sterk fra før? eller er den veldig enkel? :P

Anonym poster: ed920b7ca429dc7a5c1bac3995a1ed86

Det kan du. Men jeg har prøvd andre sånne, og da har de vært tyngre. Men det er jo en kjekk gave :P

Skrevet

Hvordan er Freya på størrelser ift feks Change?

De er vel nokså like. De har store og små størrelser og de er behagelige og gå med.

Her er linken til nettsiden deres. Der kan du sjekke målene de har.

Jeg synes ihvertfall at Freya har de beste BH'ene jeg har prøvd :)

Skrevet (endret)

Enig ang Freya, jeg bruker kun Freya og Change(str 75/80 F). Change har desverre mye dårligere kvalitet enn Freya men de er jo mye billigere også. Kjøper man Freya på ebay er prisen lik. ;)

Endret av Sunshine
  • Liker 2
Skrevet (endret)

du har bestilt den allerede?

...det er nemlig like før jeg gjør det!

Jepp satt klar igår, og klikket den hjem så snart noen ga meg grønt signal her inne :jepp:

Arg, kjøpte dette settet i går, i dag er den på salg..!

http://www.ebay.com/itm/190731845921

Riktignok bare satt ned 9%, men kjipt var det allikevel!

Oj den var småsur ja!

Jeg fikk dette juggelsmykket etter 4 dager bare, om noen vil teste ut lykken på rask levering fra denne selgeren ;) Stenen ser man er limt i, men den sitter godt og jeg likte den veldig godt ;) Man må se det på nær hold, men smykket er ikke ekte og det forventet jeg ikke heller. Billig, men "dyr" frakt. Totalt fortsatt billig ift.. Glitter og slikt ;)

Endret av minibelle
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Nå ble det nesten spam her, men hva synes dere personlig om dette svarte smykket?

Jeg syns det var kjempefint! Kommer nok muligens til å kjøpe det :laugh:

Skrevet (endret)

Nå ble det nesten spam her, men hva synes dere personlig om dette svarte smykket?

Godt nok til at jeg vurderer å kjøpe det selv! Men er blakk! Men jeg har mastercard.. hmmmm...

Og etter å ha kikket nærmere på det ble jeg skeptisk. Er jo spraymalt, og ser det godt på f.eks ringene o.l. og er man uheldig så tåler ikke smykket og malingen regn og det kan flasse av!

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...