Sunshine Skrevet 10. november 2012 #4461 Skrevet 10. november 2012 (endret) Å, denne har jeg sett lenge på. Jeg har egentlig mest lyst på den i svart, men det er utsolgt Men hvor stor vil du si at den er? Jeg prøvde å måle opp (ved å stable masse bøker oppå hverandre, og jeg syns den virker grei i lengde og bredde, men veldig høy. Og er det god kvalitet tror du? Hvor lang tid tok det før du fikk den? Sorry alle spørsmålene, men jeg har sikla på denne lenge. Jeg har egentlig ikke råd, så jeg kan ikke kjøpe med mindre den er klart verdt pengene... Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9 Jeg synes det er litt vanskelig å svare. Jeg synes den er i god kvalitet i forhold til prisen i allefall! Det er veldig billig stoff inni, men likevel synes jeg den er veldig fin. Den lukter veldig "Kina" så den trenger å luftes godt. Jeg kunne godt gitt den i gave til noen. Jeg har lagt ved et bilde så du kan se litt bedre. Jeg satte oppi litt forskjellig for å gi en viss anelse av størrelsen Endret 10. november 2012 av Sunshine 2
Sunshine Skrevet 10. november 2012 #4462 Skrevet 10. november 2012 Jeg opplevde forresten at to auksjoner som skulle være ferdige på formiddagen i dag ble borte i løpet av natta. De ligger ikke i watchlisten min lenger heller. Er det da selger som har slettet dem? Jeg som var så klar for å kjøpe de varene! Usikker på om det var samme selger.
Guadaloupe Skrevet 10. november 2012 #4463 Skrevet 10. november 2012 Noen som har noen rimelige BB-cremes å anbefale? Nå skal det handles!! Det spørs hva slags hudtype du har da, men anbefaler virkelig Koreanske bb-kremer! Søk opp selgeren rubyruby76, hun har et bredt utvalgt, er en veldig seriøs selger og varene kommer fort til tross for at frakten er gratis, tok 10 dager før jeg fikk min pakke!
Gjest NozMonster Skrevet 10. november 2012 #4464 Skrevet 10. november 2012 Jeg opplevde forresten at to auksjoner som skulle være ferdige på formiddagen i dag ble borte i løpet av natta. De ligger ikke i watchlisten min lenger heller. Er det da selger som har slettet dem? Jeg som var så klar for å kjøpe de varene! Usikker på om det var samme selger. kanskje noen snappet dem opp rett forran nesa di da? (jeg er aldri med på bud-greier, men dette var det første som slo meg)
Gjest barista Skrevet 10. november 2012 #4465 Skrevet 10. november 2012 Er smykker og øredobber dere kjøper på ebay ekte? :-) Reagerer sterkt på juggel, så er litt redd for å handle gullsmed artikler.
Sunshine Skrevet 10. november 2012 #4466 Skrevet 10. november 2012 kanskje noen snappet dem opp rett forran nesa di da? (jeg er aldri med på bud-greier, men dette var det første som slo meg) Nei budrunden går tiden ut, og den ville uansett havnet under avsluttetede auksjoner.
Sunshine Skrevet 10. november 2012 #4467 Skrevet 10. november 2012 Er smykker og øredobber dere kjøper på ebay ekte? :-) Reagerer sterkt på juggel, så er litt redd for å handle gullsmed artikler. Nei definitivt ikke. Mange her bruker neglelakk for å hindre at metallet kommer i kontakt med huden.
Gjest Bartenina Skrevet 10. november 2012 #4468 Skrevet 10. november 2012 Nå har jeg virkelig klikket hjem et hav av julegaver (og litt til meg selv i samme slengen ) Skull whiskey bottle- julegave til kjæresten Boxere - julegave til kjæresten Batman usb - julegave til kjæresten Mario boxer - julegave til kjæresten Klokke - julegave til mamma Skjerf - julegave til mamma Rose dust plug - julegave til mamma iPhone deksel- julegave til mamma Yankee candle tarts - julegave til mamma Slips og slips - julegave til pappa Belte- julegave til pappa Kjole - julegave til søster 1 Veske - julegave til søster 2 Øredobber- julegave til søster 2 Camelbak - julegave til nevø 1 Superman svømmedrakt - julegave til nevø 1 Mikke mp3spiller- julegave til nevø 1 og nevø 2 Mikke genser - julegave til nevø 2 Harry Potter snitch watch - julegave til HP-frest venninne (og en til meg selv...) Kjole - til meg selv Samme veske i beige - til meg selv Kjole i både svart og rød - til meg selv, muligens julegave til venninner Oi, fin kjole, hvilken str kjøpte du og hva bruker du til vanlig? :-)
Thylacine Skrevet 10. november 2012 #4469 Skrevet 10. november 2012 Er smykker og øredobber dere kjøper på ebay ekte? :-) Reagerer sterkt på juggel, så er litt redd for å handle gullsmed artikler. Det er veldig stor sannsynlighet at det meste er juggel, men blank neglelakk er et veldig godt "våpen" mot dette Om du er allergisk bør du nesten holde deg unna. Jeg ville ikke stolt blindt på at det var nikkelfritt evt selv om selger påstår det. Det kommer an på selger og pris uansett, noe ekte finnes det. Det meste ser ut til å være svindyrt om det er ekte. 1
Solbærsaft Skrevet 10. november 2012 #4470 Skrevet 10. november 2012 Nå har jeg virkelig klikket hjem et hav av julegaver (og litt til meg selv i samme slengen ) Skull whiskey bottle- julegave til kjæresten Boxere - julegave til kjæresten Batman usb - julegave til kjæresten Mario boxer - julegave til kjæresten Klokke - julegave til mamma Skjerf - julegave til mamma Rose dust plug - julegave til mamma iPhone deksel- julegave til mamma Yankee candle tarts - julegave til mamma Slips og slips - julegave til pappa Belte- julegave til pappa Kjole - julegave til søster 1 Veske - julegave til søster 2 Øredobber- julegave til søster 2 Camelbak - julegave til nevø 1 Superman svømmedrakt - julegave til nevø 1 Mikke mp3spiller- julegave til nevø 1 og nevø 2 Mikke genser - julegave til nevø 2 Harry Potter snitch watch - julegave til HP-frest venninne (og en til meg selv...) Kjole - til meg selv Samme veske i beige - til meg selv Kjole i både svart og rød - til meg selv, muligens julegave til venninner Denne kjolen var nydelig! Ser at asia M skal passe til meg i alle mål bortsett fra skuldre... Det står at skuldermålet er 33 cm i M og 34 i L. Når jeg måler fra søm til søm på skuldrene på genseren jeg har på meg, så måler jeg 34,5 cm. Burde jeg prøve å kjøpe kjolen i M eller L, eller burde jeg droppe hele greia?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4471 Skrevet 10. november 2012 Jeg synes det er litt vanskelig å svare. Jeg synes den er i god kvalitet i forhold til prisen i allefall! Det er veldig billig stoff inni, men likevel synes jeg den er veldig fin. Den lukter veldig "Kina" så den trenger å luftes godt. Jeg kunne godt gitt den i gave til noen. Jeg har lagt ved et bilde så du kan se litt bedre. Jeg satte oppi litt forskjellig for å gi en viss anelse av størrelsen Tusen tusen takk for at du gadd å svare En ting til: Tok det lang tid før du fikk den? (sorry for at jeg maser litt) Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9
Sunshine Skrevet 10. november 2012 #4472 Skrevet 10. november 2012 Ja trodde jeg skrev det. Det tok halvannen mnd. 1
Brimi Skrevet 10. november 2012 #4473 Skrevet 10. november 2012 (endret) En penn som tar bort neglelakk Øredobber, inspirert(eller bare akkurat samme, om jeg ikke husker feil) av noen her i tråden ^^ Hansker til å bruke med touch, også inspirert(les, samme) som en annen kjøpte her Begynte å bli litt få ting på lista mi Har så lyst til å kjøpe ting, men er helt blank Endret 10. november 2012 av Brimi
Gjest Bartenina Skrevet 10. november 2012 #4474 Skrevet 10. november 2012 - Denne i lilla. SUPERFORNØYD!! Selvom jeg ikke er helt fan av sånt stoff syntes jeg den der var fantastisk fin og den passer meg perfekt i størrelse. Beltet var også veldig fint syntes jeg, har brukt det masse på andre klesplagg. - Denne nusselige lua i rosa <3 - SKOOOO - Denne sugde hesterævhøl. Veldig fin øverst men stoffe nederst er helt jævlig. Kommer til å sy på annet stoff der Får ikke kjøpe denne jeg? :-( hvordan fikk du til det?
Lilac Skrevet 10. november 2012 #4475 Skrevet 10. november 2012 Får ikke kjøpe denne jeg? :-( hvordan fikk du til det? Får du ikke kjøpt den? :o hvordan?
LongKissGodnight Skrevet 11. november 2012 #4476 Skrevet 11. november 2012 Penner til iphonen & ipaden. + 1 Negleforsterker
Gjest Ambitions Skrevet 11. november 2012 #4478 Skrevet 11. november 2012 (endret) Hjelp! Jeg er ikke vandt til noe annet enn å trykke "buy" også gå rett til paypal. Nå skal jeg kjøpe noe som jeg vil har kombinert frakt på, og selgeren skriver dette: "I send you on invoice with combined shipping thanks ray" Hvor kommer denne regningen? Og hvordan bruker jeg paypal da? Noob.. Endret 11. november 2012 av Ambitions
kaprifolen Skrevet 11. november 2012 #4479 Skrevet 11. november 2012 Du får en faktura på mail, og alt er lett satt opp med link for å betale vis paypal! Easy peasy!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #4480 Skrevet 11. november 2012 Et pent skinnskjørt. Link, or it didn't happen! Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå