Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Å, denne har jeg sett lenge på. Jeg har egentlig mest lyst på den i svart, men det er utsolgt :( Men hvor stor vil du si at den er? Jeg prøvde å måle opp (ved å stable masse bøker oppå hverandre, og jeg syns den virker grei i lengde og bredde, men veldig høy. Og er det god kvalitet tror du?

Hvor lang tid tok det før du fikk den?

Sorry alle spørsmålene, men jeg har sikla på denne lenge. Jeg har egentlig ikke råd, så jeg kan ikke kjøpe med mindre den er klart verdt pengene...

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Jeg synes det er litt vanskelig å svare. Jeg synes den er i god kvalitet i forhold til prisen i allefall! Det er veldig billig stoff inni, men likevel synes jeg den er veldig fin. Den lukter veldig "Kina" så den trenger å luftes godt. Jeg kunne godt gitt den i gave til noen. Jeg har lagt ved et bilde så du kan se litt bedre. Jeg satte oppi litt forskjellig for å gi en viss anelse av størrelsen

post-18421-0-56612400-1352573315_thumb.j

Endret av Sunshine
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde forresten at to auksjoner som skulle være ferdige på formiddagen i dag ble borte i løpet av natta. De ligger ikke i watchlisten min lenger heller. Er det da selger som har slettet dem? Jeg som var så klar for å kjøpe de varene! Usikker på om det var samme selger.

Skrevet

Noen som har noen rimelige BB-cremes å anbefale? Nå skal det handles!!

Det spørs hva slags hudtype du har da, men anbefaler virkelig Koreanske bb-kremer! Søk opp selgeren rubyruby76, hun har et bredt utvalgt, er en veldig seriøs selger og varene kommer fort til tross for at frakten er gratis, tok 10 dager før jeg fikk min pakke!

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg opplevde forresten at to auksjoner som skulle være ferdige på formiddagen i dag ble borte i løpet av natta. De ligger ikke i watchlisten min lenger heller. Er det da selger som har slettet dem? Jeg som var så klar for å kjøpe de varene! Usikker på om det var samme selger.

kanskje noen snappet dem opp rett forran nesa di da?

(jeg er aldri med på bud-greier, men dette var det første som slo meg)

Skrevet

Er smykker og øredobber dere kjøper på ebay ekte? :-)

Reagerer sterkt på juggel, så er litt redd for å handle gullsmed artikler.

Skrevet

kanskje noen snappet dem opp rett forran nesa di da?

(jeg er aldri med på bud-greier, men dette var det første som slo meg)

Nei budrunden går tiden ut, og den ville uansett havnet under avsluttetede auksjoner.

Skrevet

Nei definitivt ikke. Mange her bruker neglelakk for å hindre at metallet kommer i kontakt med huden.

Gjest Bartenina
Skrevet

Nå har jeg virkelig klikket hjem et hav av julegaver (og litt til meg selv i samme slengen :ninja:)

Skull whiskey bottle- julegave til kjæresten

Boxere - julegave til kjæresten

Batman usb - julegave til kjæresten

Mario boxer - julegave til kjæresten

Klokke - julegave til mamma

Skjerf - julegave til mamma

Rose dust plug - julegave til mamma

iPhone deksel- julegave til mamma

Yankee candle tarts - julegave til mamma

Slips og slips - julegave til pappa

Belte- julegave til pappa

Kjole - julegave til søster 1

Veske - julegave til søster 2

Øredobber- julegave til søster 2

Camelbak - julegave til nevø 1

Superman svømmedrakt - julegave til nevø 1

Mikke mp3spiller- julegave til nevø 1 og nevø 2

Mikke genser - julegave til nevø 2

Harry Potter snitch watch - julegave til HP-frest venninne (og en til meg selv...)

Kjole - til meg selv

Samme veske i beige - til meg selv

Kjole i både svart og rød - til meg selv, muligens julegave til venninner

Oi, fin kjole, hvilken str kjøpte du og hva bruker du til vanlig? :-)
Skrevet

Det er veldig stor sannsynlighet at det meste er juggel, men blank neglelakk er et veldig godt "våpen" mot dette :) Om du er allergisk bør du nesten holde deg unna. Jeg ville ikke stolt blindt på at det var nikkelfritt evt selv om selger påstår det. Det kommer an på selger og pris uansett, noe ekte finnes det. Det meste ser ut til å være svindyrt om det er ekte.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg virkelig klikket hjem et hav av julegaver (og litt til meg selv i samme slengen :ninja:)

Skull whiskey bottle- julegave til kjæresten

Boxere - julegave til kjæresten

Batman usb - julegave til kjæresten

Mario boxer - julegave til kjæresten

Klokke - julegave til mamma

Skjerf - julegave til mamma

Rose dust plug - julegave til mamma

iPhone deksel- julegave til mamma

Yankee candle tarts - julegave til mamma

Slips og slips - julegave til pappa

Belte- julegave til pappa

Kjole - julegave til søster 1

Veske - julegave til søster 2

Øredobber- julegave til søster 2

Camelbak - julegave til nevø 1

Superman svømmedrakt - julegave til nevø 1

Mikke mp3spiller- julegave til nevø 1 og nevø 2

Mikke genser - julegave til nevø 2

Harry Potter snitch watch - julegave til HP-frest venninne (og en til meg selv...)

Kjole - til meg selv

Samme veske i beige - til meg selv

Kjole i både svart og rød - til meg selv, muligens julegave til venninner

Denne kjolen var nydelig!

Ser at asia M skal passe til meg i alle mål bortsett fra skuldre... Det står at skuldermålet er 33 cm i M og 34 i L. Når jeg måler fra søm til søm på skuldrene på genseren jeg har på meg, så måler jeg 34,5 cm. Burde jeg prøve å kjøpe kjolen i M eller L, eller burde jeg droppe hele greia?

Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig å svare. Jeg synes den er i god kvalitet i forhold til prisen i allefall! Det er veldig billig stoff inni, men likevel synes jeg den er veldig fin. Den lukter veldig "Kina" så den trenger å luftes godt. Jeg kunne godt gitt den i gave til noen. Jeg har lagt ved et bilde så du kan se litt bedre. Jeg satte oppi litt forskjellig for å gi en viss anelse av størrelsen

Tusen tusen takk for at du gadd å svare :) En ting til: Tok det lang tid før du fikk den?

(sorry for at jeg maser litt)

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Skrevet

Ja trodde jeg skrev det. Det tok halvannen mnd. :sukk:

• Liker 1
Skrevet (endret)

En penn som tar bort neglelakk :)

Øredobber, inspirert(eller bare akkurat samme, om jeg ikke husker feil) av noen her i tråden ^^

Hansker til å bruke med touch, også inspirert(les, samme) som en annen kjøpte her :fnise:

Begynte å bli litt få ting på lista mi :laugh: Har så lyst til å kjøpe ting, men er helt blank :grine:

Endret av Brimi
Gjest Bartenina
Skrevet

- Denne i lilla. SUPERFORNØYD!! Selvom jeg ikke er helt fan av sånt stoff syntes jeg den der var fantastisk fin og den passer meg perfekt i størrelse. Beltet var også veldig fint syntes jeg, har brukt det masse på andre klesplagg.

- Denne nusselige lua i rosa <3

- SKOOOO

- Denne sugde hesterævhøl. Veldig fin øverst men stoffe nederst er helt jævlig. Kommer til å sy på annet stoff der :)

Får ikke kjøpe denne jeg? :-( hvordan fikk du til det?
Skrevet

Får ikke kjøpe denne jeg? :-( hvordan fikk du til det?

Får du ikke kjøpt den? :o hvordan?

Skrevet

Penner til iphonen & ipaden.

post-58890-0-23038200-1352593725_thumb.j

+ 1 Negleforsterker

post-58890-0-92508200-1352593781_thumb.j

Gjest Ambitions
Skrevet (endret)

Hjelp! :P Jeg er ikke vandt til noe annet enn å trykke "buy" også gå rett til paypal. Nå skal jeg kjøpe noe som jeg vil har kombinert frakt på, og selgeren skriver dette: "I send you on invoice with combined shipping thanks ray" Hvor kommer denne regningen? Og hvordan bruker jeg paypal da? :P Noob.. :fnise:

Endret av Ambitions
Skrevet

Du får en faktura på mail, og alt er lett satt opp med link for å betale vis paypal!:) Easy peasy!

Skrevet

Et pent skinnskjørt.

Link, or it didn't happen! ;)

Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...