QueenK Skrevet 9. november 2012 #4441 Skrevet 9. november 2012 (endret) jeg gleder meg til at denne dukker opp i posten! http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Jeg har også sett på denne! Vær så snill å post et bilde av den når du har fått den da slik at vi også kan se!! Me also want! Edit: Er det med skjørtet også?! Endret 9. november 2012 av Solskinnstrålen
Chloe- Skrevet 9. november 2012 #4442 Skrevet 9. november 2012 Har lyst til å bestille disse, noen erfaringer? http://www.ebay.com/itm/251155829788?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Tror neppe de er ekte siden de er så billige... Anonym poster: c906c2abcfbab07a491ef491b7dd22e3 De har jeg! Om du blar et par sider tilbake skrev jeg at de (etter min mening) er ekte. Muligens annenhåndssortering, eller en kopi så tro at det ikke spiller noen rolle uansett. Finere enn bildet! Med denne selgeren vil jeg anbefale deg å kjøpe ting på Buy It Now. De kansellerer alle vinnende bud de føler ikke er høye nok, jeg har vunnet sikkert ti budrunder som alle har blitt avvist. 1
Gjest gressløk Skrevet 9. november 2012 #4443 Skrevet 9. november 2012 I KNOOOOOOOOOOOOOW! de passer perfekt til min snasne rosa, deilige, shorts med høyt liv! selvfølgelig skal jeg det søta hmmm...neeei? så e-bayflink er jeg ikke.. hehee.. Nei, okei. bare lurte, har lyst på de selv, så må regne på det
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4444 Skrevet 10. november 2012 De har jeg! Om du blar et par sider tilbake skrev jeg at de (etter min mening) er ekte. Muligens annenhåndssortering, eller en kopi så tro at det ikke spiller noen rolle uansett. Finere enn bildet! Med denne selgeren vil jeg anbefale deg å kjøpe ting på Buy It Now. De kansellerer alle vinnende bud de føler ikke er høye nok, jeg har vunnet sikkert ti budrunder som alle har blitt avvist. Åhh, ja så det nå. Burde sett først, men jeg var litt lat Thanks Anonym poster: c906c2abcfbab07a491ef491b7dd22e3
QueenK Skrevet 10. november 2012 #4445 Skrevet 10. november 2012 Jeg har en kjærste som bruker XL i boxere her, hvor mange Xer må jeg slenge på for å kjøpe fra Asia? Anonym poster: 953243fad94d690e075dfe6f0135540f Mangeee... Heh, mannen min bruker m her i Norge og selv om jeg kjøpte L- XL fra asia(disse cartoon bokserene) så passe de ikke nevøen min på 8 engang.. de er skikkelig små, alt alt for trange stakkars mannen holdt jo på å dette om.. Men om det IKKE er disse cartoon bokserne så ville jeg vel kjøpt XXXL kansje?:s
Adele Skrevet 10. november 2012 #4446 Skrevet 10. november 2012 http://www.ebay.com/itm/Japan-Korea-Top-Fashion-Women-New-Gift-Dots-Polka-Pleated-Lady-Dress-O-/190752289592?pt=US_CSA_WC_Dresses&hash=item2c69b8f338 "Kjole" men kan heller kalles tunkia/topp selv da jeg er en liten s/m og alikevel var den veldig liten - og av tynt billig stoff men håper på å få brukt den alikevel! Den kjolen er nok dessverre i Asia-størrelse, edit; L/XL ville vært passe til deg..
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4447 Skrevet 10. november 2012 Den kjolen er nok dessverre i Asia-størrelse, edit; L/XL ville vært passe til deg.. Kan jo hende hun har målt. Anonym poster: 2379b0977e92b0972a896120ca00d12a
Gjest Ambitions Skrevet 10. november 2012 #4448 Skrevet 10. november 2012 - Denne i lilla. SUPERFORNØYD!! Selvom jeg ikke er helt fan av sånt stoff syntes jeg den der var fantastisk fin og den passer meg perfekt i størrelse. Beltet var også veldig fint syntes jeg, har brukt det masse på andre klesplagg. Kan jeg spørre hvilken str du bruker? og går det an å justere beltet?
kaprifolen Skrevet 10. november 2012 #4449 Skrevet 10. november 2012 Sånn "plastikk-skum-lage-krølle-dingser" heter PAPILJOTTER! 3
Gjest NozMonster Skrevet 10. november 2012 #4450 Skrevet 10. november 2012 Jeg har også sett på denne! Vær så snill å post et bilde av den når du har fått den da slik at vi også kan se!! Me also want! Edit: Er det med skjørtet også?! ja, det skal jeg prøve å huske på! neeej, det er nok ikke med skjørtet, men jeg skulle gjerne ha tak i det også.. men jeg aner ikke hvordan jeg skal finne det....
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4451 Skrevet 10. november 2012 Jeg har fått litt forskjellig i posten de siste dagene: Stor toalettmappe (pink stripe): Denne synes jeg var utrolig lekker! Veldig stor, nesten litt for stor, men den blir bra å ha på lange ferier når man skal ha med seg litt ekstra. Å, denne har jeg sett lenge på. Jeg har egentlig mest lyst på den i svart, men det er utsolgt Men hvor stor vil du si at den er? Jeg prøvde å måle opp (ved å stable masse bøker oppå hverandre, og jeg syns den virker grei i lengde og bredde, men veldig høy. Og er det god kvalitet tror du? Hvor lang tid tok det før du fikk den? Sorry alle spørsmålene, men jeg har sikla på denne lenge. Jeg har egentlig ikke råd, så jeg kan ikke kjøpe med mindre den er klart verdt pengene... Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9
Lilac Skrevet 10. november 2012 #4452 Skrevet 10. november 2012 Kan jeg spørre hvilken str du bruker? og går det an å justere beltet? Bruker small og medium, var redd for at den skulle bli for kort. Men den passa akkuratt perfekt! Den fantes jo bare i S og jeg bruker vanligvis å kjøpe medium fordi asiatiske størrelser er mindre, men denne var jeg heldig med. Aner ikke hva jeg bruker i sånne norske størrelser, men tror det er 36- 38. Beltet går ikke ann å justere, nei.. Men det er ganske stretchy. 1
Gjest Ambitions Skrevet 10. november 2012 #4453 Skrevet 10. november 2012 Bruker small og medium, var redd for at den skulle bli for kort. Men den passa akkuratt perfekt! Den fantes jo bare i S og jeg bruker vanligvis å kjøpe medium fordi asiatiske størrelser er mindre, men denne var jeg heldig med. Aner ikke hva jeg bruker i sånne norske størrelser, men tror det er 36- 38. Beltet går ikke ann å justere, nei.. Men det er ganske stretchy. Takk for svar hmm.. stipend, kom til meg!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4454 Skrevet 10. november 2012 Har lyst til å bestille disse, noen erfaringer? http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649 Tror neppe de er ekte siden de er så billige... Anonym poster: c906c2abcfbab07a491ef491b7dd22e3 Jeg har bestilt dem. De ser helt ekte ut, men på selve "studen", altså den pinnen du setter inn i øret, så ble jeg usikker. Den har ikke samme farge som resten av øredobben, og ser ut som den er lagd i jern eller noe. Den har mørkegrå farge. Jeg lakkerte øredobbene med neglelakk for å være sikker på å ikke få noen allergisk reaksjon (er allergisk mot nikkel), turte ikke prøve dem før det i frykt for hovne øreflipper. De har jeg! Om du blar et par sider tilbake skrev jeg at de (etter min mening) er ekte. Muligens annenhåndssortering, eller en kopi så tro at det ikke spiller noen rolle uansett. Finere enn bildet! Med denne selgeren vil jeg anbefale deg å kjøpe ting på Buy It Now. De kansellerer alle vinnende bud de føler ikke er høye nok, jeg har vunnet sikkert ti budrunder som alle har blitt avvist. Jeg har kjøpt en del fra denne selgeren, og jeg mener de er fake. Det du sier om at han kansellerer auksjonen har aldri skjedd meg dog, og jeg kjøpte det meste (ca 10 forskjellige varer) på auksjon. Jeg kjøpte de fleste av øredobbene for et par dollar. Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2
Anje Skrevet 10. november 2012 #4455 Skrevet 10. november 2012 (endret) Jeg er på jakt etter en veske til min kindle, og jeg simpelten elsker denne: http://www.ebay.com/itm/6-7 men den (og alle andre jeg finner) er for stor. Noen drevne e-bayere som har et tips? (Kindle'n er 7x5") Edit: Fikk forresten disse i posten i går - veldig fine (og billige) Negle-klistremerker. Endret 10. november 2012 av Anje
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4456 Skrevet 10. november 2012 Jeg er på jakt etter en veske til min kindle, og jeg simpelten elsker denne: http://www.ebay.com/itm/6-7 men den (og alle andre jeg finner) er for stor. Noen drevne e-bayere som har et tips? (Kindle'n er 7x5") Edit: Fikk forresten disse i posten i går - veldig fine (og billige) Negle-klistremerker. Er det Kindle Keyboard du har? Jeg fant disse: http://www.ebay.com/...=item416d1d5b71 http://www.ebay.com/...=item1c2b2e552f http://www.ebay.com/itm/Many-Design-7-Sleeve-Bag-Case-Cover-Pouch-For-6-Amazon-Kindle-Keyboard-3G-/261056565024?pt=US_Tablet_eReader_Cases_Covers_Keyboard_Folios&hash=item3cc82f0f20 http://www.ebay.com/itm/Eco-nique-Hemp-Brown-case-cover-for-Amazon-Kindle-Keyboard-Kindle-3-/140761980985?pt=UK_iPad_Tablet_Cases_Covers_Keyboard_Folios&hash=item20c6116039 http://www.ebay.com/itm/Many-Design-7-Bag-Sleeve-Pouch-Case-Cover-For-6-Amazon-Kindle-Keyboard-3G-/251176083120?pt=UK_iPad_Tablet_Cases_Covers_Keyboard_Folios&hash=item3a7b42deb0 Jeg gadd ikke bla meg gjennom så mange sider, men om du søker "kindle keyboard case" kommer det opp endel. Om det er en annen kindle du har, så bare bytter du ut navnet. Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9 1
QueenK Skrevet 10. november 2012 #4457 Skrevet 10. november 2012 Kan jo hende hun har målt. Anonym poster: 2379b0977e92b0972a896120ca00d12a Jeg pleier å måle ja, og jeg vet av tidligere erfaringer at egentlig alt jeg har kjøpt av kjoler/topper fra kina osv er meeeget korte selv om du synes at målene passer deg så tror jeg vi norske jenter har litt mer rumpe kansje og derfor blir klærna alltid så mye kortere. Jeg er en liten s men jeg kjøper mest medium i klærne fra ebay, men jeg har også kjøpt noen jeans(som jeg ikke klarer å finne igjen) som jeg har brukt kanonmasse i over ett år og betalte ikke mer enn en hundrings pr stk og de stemte i str heldigvis... Igjen ebay kjøpere: Mål ALLTID og ta også alltid og kjøp en str større, da er du liksom garantert! Jeg har selv kjøpt sikkert 6 nydelige kjoler som jeg bare kunne gi til min lillesøster med engang selv om jeg kjøpte i m/L... 1
Gjest Crow Skrevet 10. november 2012 #4458 Skrevet 10. november 2012 Da har jeg fått pakker i posten Klokke: denne var virkelig liten! Virkelig fin, men den klemte av blodsirkulasjonen til hånden min. Au.... Enda en klokke: Fin, men denne var så stor at den slenger. Også har jeg fått sjalet mitt!!! Jeg er vilt fornøyd Jeg fikk velge farge, om jeg ville ha hette eller ikke (uten ekstra pris) og det ble sydd på mål. Pakken ble sendt med Fedex og kom fort frem. Det er mye lenger enn det ser ut til, det når meg til knærne og er så tungt at det henger fint på. Selger holdt kontakten hele veien. De skal få en fullt fortjent god feedback!
Gjest Ambitions Skrevet 10. november 2012 #4459 Skrevet 10. november 2012 (endret) I dag fikk jeg 3 neglebåndstrimmere i posten. De skal være en del av 3 julepresanger, superrask shipping, kun 7 dager! Eneste var at fargen va litt nedtur, istedet for søte og rosa var de ikke fult så søte og brune :/ Fikk disse også for ei stund siden, en i julegave og en til meg selv:) Likte de veldig godt, får litt 50's feeling av de <3 Endret 10. november 2012 av Ambitions
Adele Skrevet 10. november 2012 #4460 Skrevet 10. november 2012 Jeg pleier å måle ja, og jeg vet av tidligere erfaringer at egentlig alt jeg har kjøpt av kjoler/topper fra kina osv er meeeget korte selv om du synes at målene passer deg så tror jeg vi norske jenter har litt mer rumpe kansje og derfor blir klærna alltid så mye kortere. Jeg er en liten s men jeg kjøper mest medium i klærne fra ebay, men jeg har også kjøpt noen jeans(som jeg ikke klarer å finne igjen) som jeg har brukt kanonmasse i over ett år og betalte ikke mer enn en hundrings pr stk og de stemte i str heldigvis... Igjen ebay kjøpere: Mål ALLTID og ta også alltid og kjøp en str større, da er du liksom garantert! Jeg har selv kjøpt sikkert 6 nydelige kjoler som jeg bare kunne gi til min lillesøster med engang selv om jeg kjøpte i m/L... Men alltid er det ikke at Asia L er en EU S, fikk en kjole, som var svær! Den var i Asia L
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå