Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, takk! Sett den knappen, men aldri tenkt over hva slags funksjon den har ;)

Veldig lur liten knapp, blir fort så mye å holde styr på med mange sider kjøp ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da har jeg fått ballkjolen jeg kjøpte!

Betalte 400kr og den kom med DHL på døra (på dagtid seff, så jeg fikk de til å levere den på jobben min).

Uansett. Den passet, men den var altfor lang til meg. Jeg er 162cm. Også var den ved brystet stiv, som en bh. Den formet seg ikke etter puppene. Ble jo et stort hulrom der. Sikkert plass til pupper i størrelse E - F ell no.

Den var også litt vanskelig å få igjen helt øverst bak, men tipper det er slik med en del kjoler. Ellers var det veldig god kvalitet og bra sydd.

Kjolen passet perfekt til venninna mi på 180cm. Enda så gikk kjolen til bakken. Legger ved bilde, hun har ikke på seg sko. Kjolen ser faktisk mer amazing ut i virkeligheten enn på bilde - vi får skylde på fotografen! Kjolen er mer lik som på eBaybilde.

ballkjole.jpg

Gorgeous!!!!!! Kan jeg spørre hvilken størrelse dette er?

Endret av Chloe-
Skrevet

Gorgeous!!!!!! Kan jeg spørre hvilken størrelse dette er?

8

Skrevet

Tre L'Oreal kajaler i pulverkonsistens, som aldri blei lansert i Norge.

Bump-its (innretning til å sette i håret for å få volum på toppen uten å tupere).

Skrevet

Fikk forresten svar fra selgeren..

"

Dear adele.bethune

,

Dear adele.bethune,

Thanks for your email.

I confirm that your package was sent on Oct-22 and the estimated time of delivery is about 25-35 business days.

We ship from Asia and sometimes customs may add some delays to shipping.

Kind regards,

Cindy"

Kjenner jeg fikk ned pulsen litt nå! Var så redd for at dette skulle være svindel..!! :sjokkert:

Identifiserende navn endret til brukernavn.

Tekola, mod.

Morsomt at de har redigert bort "identifiserende navn", når navnet ditt står i signaturen din på hvert eneste innlegg. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Men du skrev at du gav negativ feedback?

De har all rett til å blokkere deg hvis de ikke ønsker at du skal handle fra dem. Det er sånn det fungerer på eBay.

Edit: Jeg forstår nå. Vel, de syntes det vel var for mye styr å gjøre business med deg da antar jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Her er jo brukeren i sin fulle rett til å gi negativ feedback. Hun sendte jo flere mail til selgeren og etterlyste varen. Når selger ikke en gang svarer så bør jo vedkommende forvente negativ feedback. Hun rettet jo dette når selger ryddet opp og spurte om hun kunne endre feedback.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Fikk denne mailen:

Dear eBay Community Member,

The bid that you entered for the item (XXXXXX) has been cancelled. You can view the reason provided for the cancellation by selecting the (bid history) link from the individual item page.

Så går jeg inn på annonsen, og da står det:

Bid retraction and cancellation history: The seller ended the bidding early and cancelled all bids.

Tingen ligger ute til salgs igjen i den samme annonsen nå. Mitt bud var forøvrig 3,5 x utropsprisen, og jeg satt å fulgte med på nedtellingen. Grrr..

Flere som har opplevd dette?

------

Edit: Nå fikk jeg samme mail angående et annet produkt fra samme selger. Irriterende!

Endret av Chloe-
Skrevet

Jada, dette har jeg opplevd mange ganger. Ikke uvanlig i det hele tatt. Har lært meg å ikke bli irritert, dette skjer både støtt og stadig.

• Liker 1
Skrevet

Fikk en mail fra en selger fra Kina med spørsmål om jeg hadde fått pakken min enda, og om hun skulle sende meg en ny hvis jeg ikke hadde mottatt den til nå. Det har gått 2 uker, og jeg er vant til å vente en stund på pakker fra Kina... men det var hyggelig at hun kikket innom :fnise:

• Liker 6
Skrevet (endret)

Morsomt at de har redigert bort "identifiserende navn", når navnet ditt står i signaturen din på hvert eneste innlegg. :fnise:

:fnise: tror ikke Mod tenkte over det?

Endret av adele.bethune
Skrevet

Her er jo brukeren i sin fulle rett til å gi negativ feedback. Hun sendte jo flere mail til selgeren og etterlyste varen. Når selger ikke en gang svarer så bør jo vedkommende forvente negativ feedback. Hun rettet jo dette når selger ryddet opp og spurte om hun kunne endre feedback.

Helt enig.

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg sagt meg uenig, bare så det er sagt. Jeg bare beskriver hva en del selgere kanskje tenker.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også kjøpt den onepiecen. :-) den er kjempe liten i str.. Jenta mi bruker 74 i klær, jeg bestilte den største str og den passer akkurat!

Oi, såpass ja! Jeg kjøpte str. 6 - 12 mnd, men lillegull er ikke født ennå da ;p Men takk for at du sa fra. :) Hadde tenkt å bestille en til nevøen min også, men da blir det største sannsynligvis for liten.

• Liker 1
Skrevet

Oi, såpass ja! Jeg kjøpte str. 6 - 12 mnd, men lillegull er ikke født ennå da ;p Men takk for at du sa fra. :) Hadde tenkt å bestille en til nevøen min også, men da blir det største sannsynligvis for liten.

Ingen årsak ;-)

Skrevet

Man betaler vel ikke toll når man kjøper bøker via ebay?

Anonym poster: 686b50f9e8eb7ea7a69ef2dd3efd1aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...