Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp! Kan noen hjelpe?

Skulle kjøpe noe på ebay nå nettopp, men transaksjonen gikk ikke gjennom. Det virket på paypal som om det ikke var nok penger på kortet mitt, men det er det og pengene for varen er blitt trukket! Men jeg har altså ikke fått kjøpt varen jeg ville ha. Hvor i jungelen av feedback og claims og whatnot på paypal sin side skal jeg gi tilbakemelding? :klo:

Jeg har opplevd dette noen ganger, virker som en bug. Har da ventet litt og prøvd igjen, eventuelt logget meg inn og ut, og deretter har det gått fint.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide å bidra litt også ;)

øredobber - ved ikke enda om de blir julegave eller om jeg beholder de selv

Balletsko - På tide at snuppa får nye, da de hun har er altfor små

Frostet vindus dekor - Håper at badet blir skjermet, men alikevell slippe inn mer lys enn det persienne gjør i dag

Boxer - til mannens julestrømpe

USB dings til ipaden

Visp til kitchenaid maskinen

Kjole - vin rød

Fot maske

Bånd - til julegavene

Lommebok - svart

Mp3 spiller - til minstemann sin julestrømpe

Ble fort veldig dyrt, når jeg kom meg inn på ebay igjen etter et år...

• Liker 2
Skrevet

Så.. Velkommen (igjen) til Kvinneguiden!

Takk for det :blomst:

Skrevet

Lommebok - svart

Bor du i norge? På denne sto det ikke shipping til norge, kan man da sende melding om de kan sende til norge likevel? Syns den var veldig fin :)

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Skrevet

Må takke anonym for hjelpen når jeg paypal tok dobbelt betalt (og selgere fikk dobbel bestilling). De fleste tok det pent, har fått pengene tilbake av 8/9. :) Mye mer jeg vil bestille, men nå er profilen min skikkelig rotete pga alt sammen så venter til jeg får pakkene mine.

• Liker 1
Skrevet

Bor du i norge? På denne sto det ikke shipping til norge, kan man da sende melding om de kan sende til norge likevel? Syns den var veldig fin :)

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Ja, bor i Norge. Det var veldig rart at det kom opp nå, at de ikke sender til Norge. Det sto ikke det når jeg bestillte. Ble $ 2.99 i porto, så var ikke galent heller.

Ville sendt de en melding og spurt :Nikke:

Skrevet

Noen som har prøvd denne til Ipad 1? Finner bare de tynne silikoncoverene, men vil ha noe som beskytter litt mer uten at det er en hel veske om dere skjønner...

Anonym poster: 953243fad94d690e075dfe6f0135540f

Skrevet

Har ventet på tre uglekjeder, fra en selger - lenge siden så jeg tenkte å sende en melding. Nå er det plutselig endret til "sender ikke til Norge". Har betalt for lenge siden og da sto det ikke dette. ?

Skrevet

Oh, det var lekre ting! :tommelopp:

Takk! Falt helt for den turkise fargen!

Og jeg vet at mamma liker slike dype, mørke farger.. jeg vant den forresten! Så gidder ikke å linke den på nytt, siden jeg nylig gjorde det

Skrevet

Har ventet på tre uglekjeder, fra en selger - lenge siden så jeg tenkte å sende en melding. Nå er det plutselig endret til "sender ikke til Norge". Har betalt for lenge siden og da sto det ikke dette. ?

Når ble kjedene shippet? Og fra hvor?

Gjest Ambitions
Skrevet

24. september. Fra Hong Kong

Jeg har opplevd alt fra 1 uke til en og en halv maned i ventetid. Helt normalt ;)
Gjest Ambitions
Skrevet

Har noen Julegavetips om gave til en bestefar? Ebayting da seff :danse: Synes altid det er enklere å finne jentegaver..

Skrevet

24. september. Fra Hong Kong

Husk at det tar litt tid å sende, men det syntes jeg var veldig lang tid! Kontakt selger. Det er nok en logisk forklaring på det hele :)

Skrevet

Jeg fikk nettopp noen øredobber som ble bestilt 04.08 og så sendt på nytt 21.09. Så ting tar tid...:)

I morgen har jeg ventet 40 dager på et deksel.

Skrevet

Jeg har flere uleverte varer som ble bestilt i begynnelsen av september. De dukker nok opp!

Skrevet

Svarer varene til forventningene ved handel på ebay.?

Skrevet

Svarer varene til forventningene ved handel på ebay.?

Vel.. Mye er billig og bra, mens annet er billig dritt. Sånn er det jo når du kjøper over disk også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...