Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte jo denne spontant i går. I dag sendte selgeren en melding om at de ikke ville sende den, da kvaliteten var så dårlig. Hvorfor legge den ut i utgangspunktet da? Kommer til å følge ekstra med nå om de faktisk refunderer pengene mine.. http://cgi.ebay.com/...E:X:AAQ:US:1123

Årsaken til at de ikke nødvendigvis vet dette før pakking, er at de har ting på lager. Først når de skal sende det at de ser om det er en feil på varen, med mindre de lagrer alt hjemme i huset sitt og har mulighet til å sjekke kontinuerlig da.

Dette skjedde faktisk meg også. Jeg kjøpte en t-skjorte med Yoshi på, og så får jeg en melding fra selger om at t-skjorten har en flekk på seg, så de vil heller gi meg refund. Jeg lurer på hvor flekken er, da det var den siste skjorta i min størrelse, så jeg spør om de kan sende bilde, kanskje jeg vil ha den likevel. De sier at de skal sende bilde, men at den ser "bad" ut. På bildet jeg mottar har Yoshi en flekk MIDT under nesa, så det ser ut som en Hitler-bart. Dette er trykk som har svertet av på en mildt sagt uheldig plass. Jeg måtte bare le og takke ja til refund, veldig glad selgeren var så oppmerksom. La selvsagt igjen positiv feedback for god kundebehandling.

Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Har du fått øredobbstativet? Hvordan var kvaliteten? Ser for meg at om det er dårlig kvalitet så veier det lite og er ustødig? :lillesky::glare:

Jeg har det stativet! Litt ustødig men veier ikke lite. Jeg syns den er kjempefin :)

Skrevet

Hjelp! Kan noen hjelpe?

Skulle kjøpe noe på ebay nå nettopp, men transaksjonen gikk ikke gjennom. Det virket på paypal som om det ikke var nok penger på kortet mitt, men det er det og pengene for varen er blitt trukket! Men jeg har altså ikke fått kjøpt varen jeg ville ha. Hvor i jungelen av feedback og claims og whatnot på paypal sin side skal jeg gi tilbakemelding? :klo:

Gjest Ambitions
Skrevet (endret)

Jeg har det stativet! Litt ustødig men veier ikke lite. Jeg syns den er kjempefin :)

så fint! ville det eignet seg som en del av en julegave? eller er det "billig" feeling på det? (til en veninne, vi skal ikke bruke mye på presangene) Endret av Ambitions
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

så fint! ville det eignet seg som en del av en julegave? eller er det "billig" feeling på det? (til en veninne, vi skal ikke bruke mye på presangene)

Jeg ville blitt veldig glad, gav en til venninnen min også, og hun ble og glad.

Syns ikke det er utpreget billig følelse over det, men det er klart, til den prisen så er det jo ikke superkvalitet.

Gjest Ambitions
Skrevet

Jeg ville blitt veldig glad, gav en til venninnen min også, og hun ble og glad.

Syns ikke det er utpreget billig følelse over det, men det er klart, til den prisen så er det jo ikke superkvalitet.

Supert! Åh, Ebay er genialt!
Skrevet

Da kan du ikke forvente å få feedback tilbake selv heller :)

Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2

Helt greit for meg :-)

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Skrevet

Har for første gang opplevd at en selger ikke vil merke pakken som "gift". Han kunne trekke fra $50, men hadde likevel kommet over grensen. (Snakk om et par sko til $100). Snakket om at han kunne bli straffet dersom han ble tatt, siden det tross alt er ulovlig. Noe som jo er greit, men aldri opplevd det før!

Skrevet (endret)

Har du mottatt denne enda, og hvordan var den? Kjøpte samme forrige uke og er så spent på den :)

Har ikke mottatt den enda, men den er nok rett rundt hjørnet ;)

Kan gi deg en tilbakemelding når jeg har fått min? Bare send meg en melding om du ønsker det i innboksen, ellers glemmer jeg deg bare, dessverre..

Edit: jeg er forresten veldig takknemlig for at jeg fikk ditt første innlegg her på KG :biggrin:

Endret av adele.bethune
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Sjekket listen min over kjøp, og kommer over denne meldingen

"(130756260736)

amigahome | 484 | 97.8%

Sale date: 10/22/12

Tracking number:RA640573153CN

This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can
resolve the problem
by filing a claim through our resolution center."

Hva skjer nå da? Får jeg ikke det jeg har kjøpt? Står jo at den er shippet!

Edit: JA, jeg har sendt melding til selger..

Endret av adele.bethune
Skrevet

Har i løpet av i går og idag mottatt følgende:

Psy Horse Dance Mens Sock Har en viss feeling på meg at disse kommer til å bli alt for små for samboeren! Men pakker de inn, kanskje jeg blir positivt overrasket. Selger sender også med en liten gave, som jeg ærlig talt trodde var en kondompakke først. Men den er hard inni, så er vel sikkert noe minikjeks eller noe..

Rosa paljettveske Jeg likte ikke kvaliteten på denne liksåmye som den jeg mottok i sist uke. De to jeg fikk i dag virket så harde, men de er i samme størrelse! Jeg har ikke behov for tre paljettvesker, så blir nok en venninnegave eller to.

Paljettveske

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg driver å leter etter en veske som rommer mobil, røyk, kortholder og

en liten drikkeflaske.

Gjerne i skinn (skai)

Gjerne cross over :)

har noen tilfeldigvis noen fine forslag? :lete:

(PS: ikke den veska som kommer i alle regnbuens farger som 90% av tråden her har bestilt :P )

Skrevet

Har ikke mottatt den enda, men den er nok rett rundt hjørnet ;)

Kan gi deg en tilbakemelding når jeg har fått min? Bare send meg en melding om du ønsker det i innboksen, ellers glemmer jeg deg bare, dessverre..

Edit: jeg er forresten veldig takknemlig for at jeg fikk ditt første innlegg her på KG :biggrin:

Supert, har sendt deg en melding :)

Måtte melde meg inn bare for å få følge denne tråden, det er jo masse god inspirasjon her :D

• Liker 1
Skrevet

Har i løpet av i går og idag mottatt følgende:

Psy Horse Dance Mens Sock Har en viss feeling på meg at disse kommer til å bli alt for små for samboeren! Men pakker de inn, kanskje jeg blir positivt overrasket. Selger sender også med en liten gave, som jeg ærlig talt trodde var en kondompakke først. Men den er hard inni, så er vel sikkert noe minikjeks eller noe..

Rosa paljettveske Jeg likte ikke kvaliteten på denne liksåmye som den jeg mottok i sist uke. De to jeg fikk i dag virket så harde, men de er i samme størrelse! Jeg har ikke behov for tre paljettvesker, så blir nok en venninnegave eller to.

Paljettveske

Hvorfor bestille tre paljettvesker i det hele tatt hvis du ikke har behov for det?

Anonym poster: 2379b0977e92b0972a896120ca00d12a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Supert, har sendt deg en melding :)

Måtte melde meg inn bare for å få følge denne tråden, det er jo masse god inspirasjon her :D

Og der fikk jeg innlegg nr to :biggrin: haha :)

Endret av adele.bethune
Skrevet

Hvorfor bestille tre paljettvesker i det hele tatt hvis du ikke har behov for det?

Anonym poster: 2379b0977e92b0972a896120ca00d12a

Fordi jeg så feil av GBP og USD - så touchet inn maksbud på 10 dollar, trodde jeg. Men så viste det seg at det ble maksbud på 10 GBP.

Skrevet

Og der fikk jeg innlegg nr to :biggrin: haha :)

Jeg er skikkelig aktiv... hehe :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er skikkelig aktiv... hehe :fnise:

Hehe, du kommer deg fort inn i det. Jeg meldte meg inn for 10 måneder siden, men ble ikke aktiv for sånn 2-3 uker siden. Nå er jeg snart oppe i 350 innlegg.. Mesteparten er vel i denne tråden, men..

Så.. Velkommen (igjen) til Kvinneguiden!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...