Lykkelitenen Skrevet 29. oktober 2012 #3961 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Chips Bursdagsgave til stefaren min som har alt men er veldig glad i chips. BH til meg selv, er super fornøyd med freya merket. Ris/egg former til nevøen min Sko til meg selv. Kjøpte de sist søndag og på fredag så fikk jeg hentelapp fra postkontoret. Har ikke hatt tid til å hente dem enda da.. My beloved purse bare i grå denne gang Skriv noen ord om skoene når du får hentet dem, de er i samme stil som favorittskoene mine og de begynner å bli så slitt. Om det er god kvalitet blir det ett par til emg også Selv har jeg i dag kjøpt: Neglestempelsett (Konadsettet mitt er borte vekk..) Asymetrisk skjørt i rødt Sort hold-in tights (håper den er tett nok til å brukes sammen med korte kjoler) Edit: Ble også denne genseren i en større størrelse enn sist, håper denne passer bedre! Endret 29. oktober 2012 av Lykkelitenen 1
Kenzi Skrevet 29. oktober 2012 #3962 Skrevet 29. oktober 2012 Kan du ta et eget bilde av vesken hvordan den er? Da har jeg endelig fått tatt bilder til deg. Gi beskjed om du vil ha annerledes bilder eller hva som helst 4
Kenzi Skrevet 29. oktober 2012 #3963 Skrevet 29. oktober 2012 Skriv noen ord om skoene når du får hentet dem, de er i samme stil som favorittskoene mine og de begynner å bli så slitt. Om det er god kvalitet blir det ett par til emg også Det skal jeg gjøre. Satser på å få hentet dem på onsdag
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #3964 Skrevet 29. oktober 2012 Nøkkelfinner Litt ot, men jeg vurderte litt å kjøpe denne, helt til jeg leste at den reagerer på høy lyd, f.eks. klapping. Jeg ser for meg at det ville vært utrolig flaut om den plutselig starta å ule og blinke på bussen eller på forelesning eller noe Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #3965 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg fikk nettopp tilbakemelding fra en selger: "The Greatest eBayer In The History Of The World!!!!!!!!!!!!!". Ingen overdriving i det hele tatt ser jeg Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9 11
Lykkelitenen Skrevet 29. oktober 2012 #3966 Skrevet 29. oktober 2012 Whoho, den tilbakemeldingen kan du leve lenge på
Binta Ba Skrevet 29. oktober 2012 #3967 Skrevet 29. oktober 2012 Skriv noen ord om skoene når du får hentet dem, de er i samme stil som favorittskoene mine og de begynner å bli så slitt. Om det er god kvalitet blir det ett par til emg også Selv har jeg i dag kjøpt: Neglestempelsett (Konadsettet mitt er borte vekk..) Asymetrisk skjørt i rødt Sort hold-in tights (håper den er tett nok til å brukes sammen med korte kjoler) Edit: Ble også denne gensereni en større størrelse enn sist, håper denne passer bedre! Gi gjerne feedback på skjørtet..
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #3968 Skrevet 29. oktober 2012 Gi gjerne feedback på skjørtet.. Skjørtet var *ehem* noget spesiellt... Genseren var fin. da! Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be 1
Binta Ba Skrevet 29. oktober 2012 #3969 Skrevet 29. oktober 2012 Skjørtet var *ehem* noget spesiellt... Genseren var fin. da! Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be Har du fått det? Jeg tenkte på i forhold til norske str og slikt, stoff osv..
Lykkelitenen Skrevet 29. oktober 2012 #3970 Skrevet 29. oktober 2012 Asymetrisk er stilig på alle andre, men med mine 155cm må jeg bare prøve og se om det passer Tenker å kombinere det med en sort topp jeg har med blondedetaljer, får se om det går.
Lykkelitenen Skrevet 29. oktober 2012 #3971 Skrevet 29. oktober 2012 Har du fått det? Jeg tenkte på i forhold til norske str og slikt, stoff osv.. Skjørtet var *ehem* noget spesiellt... Genseren var fin. da! Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be Jeg tror AB var småspydig mot skjørtet mitt Eller hur..?
Binta Ba Skrevet 29. oktober 2012 #3972 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg tror AB var småspydig mot skjørtet mitt Eller hur..? Lol. Jeg så ikke etter hvem som svarte heller, my bad.. Likte det, jeg.
Exoriri Skrevet 30. oktober 2012 #3973 Skrevet 30. oktober 2012 Ok, har en liten challenge til alle dere ebay-shoppere :-) Jeg og min lillebror har bestemt oss for ikke å kjøpe noe dyre gaver til hverandre i år, bare noe lite. Har tenkt å kjøpe litt tullegaver til han da, så jeg trenger tips! Han er i begynnelsen av 20-årene. Litt nerdehumor, elsker zombier og biler. Har til nå kjøpt en kjøleskapsmagnet og kortlys. Tips til noe mer jeg kan kjøpe? Morsomt, stygt, horribelt eller bare raaart, kom med det :-) Anonym poster: bf0d109aa28d2fefe4e6499db2a548c3 Hvis han er zombie nerd da er det mye å velge fra. Beklager rare linker, skriver via mobilen: Hva med en av denne Tshirtd http://bit.ly/S8EYJt Eller http://bit.ly/S8FmYc Zombie survival kits http://bit.ly/PDuqpU Eller http://bit.ly/S8Fzec 1
Exoriri Skrevet 30. oktober 2012 #3974 Skrevet 30. oktober 2012 Oh, min siste kjøp: Bukse/skjørt ekspander til gravide (er ikke gravid, men trenger de til et prosjekt) http://bit.ly/S8H6Rl Vekkeklokke/nattlys til førsteklassinger min http://bit.ly/S8Hu2d Henta denne hatten i posten idag (kommet lørdag) - som nevnt tidligere, kvalitet er greit men det er litt i store lag. Lit dyp og. Ellers fornøyd http://bit.ly/S8HgrQ bestilte 15. Oktober.
Adele Skrevet 30. oktober 2012 #3975 Skrevet 30. oktober 2012 Hva skjer med en selger når man åpner sak mot de? Gjorde det, og fikk en tilbakemelding fra selgeren at bedriften var så såret pga det! Og at det ga de trøbbel?
Brimi Skrevet 30. oktober 2012 #3976 Skrevet 30. oktober 2012 Noen som har opplevd å få rekommandert post fra kina? Syntes først det var veldig tullete i og med at varen garantert ikke koster mye og siden jeg ikke har noe ID knyttet til det nye navnet mitt. Men jeg får vel takke selgeren fordi nå får jeg ut fingeren og får skifta ut bankkortet mitt xD
Sunshine Skrevet 30. oktober 2012 #3977 Skrevet 30. oktober 2012 Ja jeg har fått masse rekommandert post. Det er den eneste sendingen som gir sporingsmulighet tror jeg.
Miah Skrevet 30. oktober 2012 #3978 Skrevet 30. oktober 2012 Noen som har kjøpt ballkjole fra Ebay før, fra typiske asiaselgere? Skal på ball i januar (ja, vet, lenge til...), og må finne meg en lang ballkjole. Ikke av typen tyllhelvete, men litt enklere.
Adele Skrevet 30. oktober 2012 #3979 Skrevet 30. oktober 2012 Noen som har kjøpt ballkjole fra Ebay før, fra typiske asiaselgere? Skal på ball i januar (ja, vet, lenge til...), og må finne meg en lang ballkjole. Ikke av typen tyllhelvete, men litt enklere. Søsteren min kjøpte brudekjole fra Asia. Det så ut som et satenglaken fra Kid/Princess. Men på bildene med modellen var den helt stunning! Hun fikk den costum made, så tok laaang tid før den kom til Norge..
Miah Skrevet 30. oktober 2012 #3980 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Søsteren min kjøpte brudekjole fra Asia. Det så ut som et satenglaken fra Kid/Princess. Men på bildene med modellen var den helt stunning! Hun fikk den costum made, så tok laaang tid før den kom til Norge.. Ja, er slikt jeg er redd for også. Bildene som legges ut er jo ikke av kjolen som selges, de skriver selv at "Items are replicas, maybe slightly different from the picture, if there is any difference, the actual product shall prevail." Samtidig ser kjolene så utrolig fine ut på modellen. Jeg kjøpte min forrige ballkjole i USA fra en nettside som heter Unique Vintage, tror jeg betalte rundt 800 for den, men med slike sider kan man jo ikke få sendt ting til Norge uten at man må innom tollen... så Ebay frister. Vetsjeee. Brukte søsteren din forresten brudekjolen hun kjøpte, eller var den for forferdelig? Endret 30. oktober 2012 av Miah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå