Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjedde faktisk meg i dag også :sjokkert:

Meg også. Gikk da inn på ebay (ikke via noen link i mailen), og kunne ikke logge meg inn med vanlig passord. Fulgte da "oppskriften" i mailen og ordnet meg nytt passord. Tror mailen var the real deal. Skiftet også passord på mail og paypal sånn i tilfelle! Ekkelt.. :S

Skrevet

Man kan forresten bekrefte at mailen er fra ebay og ikke et forsøk på phishing/svindel ved å gå inn på "my messages" på ebay. Den samme mailen skal finnes der. Hvis ikke er mailen uekte. Jeg fant min der, så ingen skade skjedd. :)

Skrevet

Når jeg sorterer ting som er Buy it Now kommer det alltid opp ting som koster forskjellige priser (This item has variations). F.eks $0.99-$14.99, der BHstroppene koster $0.99 og genseren $24.99. Er så irriterende om man er på utkikk etter en genser til under en viss pris.

Noen som vet hvordan jeg kan sortere vekk slike salg? Har kikket under Advanced Search, men finner ikke noe.

Skrevet

Når jeg sorterer ting som er Buy it Now kommer det alltid opp ting som koster forskjellige priser (This item has variations). F.eks $0.99-$14.99, der BHstroppene koster $0.99 og genseren $24.99. Er så irriterende om man er på utkikk etter en genser til under en viss pris.

Noen som vet hvordan jeg kan sortere vekk slike salg? Har kikket under Advanced Search, men finner ikke noe.

Lurer jeg på også.. Ofte at jeg får et par ekstra sider sider å bla meg gjennom på slike!

• Liker 1
Skrevet

Lurer på en annen ting vedr kjøp. På de fleste står det Add to cart, og da kan man jo feks legge til flere produkter fra samme selger, og så betale.

Men på noen står det Buy it now, og da kommer man rett på betaling, og får ikke anledning til å kjøpe flere ting fra samme selger. Blir liksom litt tullete å bestille 3 handlenett i forskjellige farger, og så skal de ikke betales eller sendes på samme ordre.

Noen logisk forklaring på dette Add to cart / Buy it now?

Anonym poster: e6f566e8b5104510affa6348cc88e4ff

• Liker 3
Skrevet

Noen selgere ønsker at man betaler med en gang. Antagelig har de kanskje opplevd at tidligere kunder ikke har betalt sine varer innen rimelig tid, og går lei av venting fra mennesker som ikke klarer å betale for seg. Hvis man krever betaling med en gang slipper man denne usikkerheten.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

er det noen her som har kjøpt noe fra selgeren Ushopcom?

jeg kjøpte denne her for godt over en mnd siden,

http://www.ebay.com/...=item2324567b2c

og det står at jeg skulle få den mellom 26.september-5.okt.

Jeg har sendt mail til selgere hver dag de siste dagene, men får aldri svar...

Det kommer jo opp en trackingnumber når de har shippa den, inne på My Summery- men det

har det jammen ikke gjort gitt...... i stedenfor så står det " Estimated Delivery: Between 4- 23 business days"

what to dooooo? :bond:

Endret av NozMonster
Skrevet

Ja, jeg kjøpte fra den selgeren også men det var rett før den kinesiske høytiden så jeg regner med den blir 1-2 uker mer enn de vanlige 30 maks. Hvilken dato ble din sendt?

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Gjest NozMonster
Skrevet

Ja, jeg kjøpte fra den selgeren også men det var rett før den kinesiske høytiden så jeg regner med den blir 1-2 uker mer enn de vanlige 30 maks. Hvilken dato ble din sendt?

disse kinerserne har jo høytid heeeeeele tida jo!

men det står at den sendes fra hong kong...

det virker ikke som at den har blitt shippa i det hele tatt....

men du har fått det du har bestilt eller?

• Liker 1
Skrevet

Nei har desverre ikke det. :trist:

Krysser fingrene for at den kommer i løpet av uka, hvis ikke bærer det vel til resolution center. Har ikke noe tracking number jeg heller, men det får jeg som regel aldri fra Hong Kong selgere.

Skrevet

Jeg kjøpte denne Skull head vodka bottle saken her: http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Den ankom og var kjempefin, men i flaska var det små biter av knust glass. Jeg undersøkte hele flaska for å sjekke om den var knust, men den virket helt fin. Aner ikke hvor glasset kom fra, og det gjør ikke selger heller, de refunderte meg pengene tilbake uten at jeg hadde bedt om det, det var mer enn jeg hadde forventet. Jeg bare sendte en mail for å si at de må være oppmerksomme på det og sjekke de andre flaskene.

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

var det lang leveringstid? :)

Anonym poster: 6ccc297fd608e90f88baa63656cbd5bc

Skrevet
Disco-neglelakk , kom igår:) Veldig rask levering, men har ikke prøvd denne ennå..tenkte å prøve til uka, skal gi tilbakemelding da. Den SER hvertfall enda mer fantastisk ut i virkeligheta. Oh, joooy!
Skrevet

Kremt. Det ble visst noen julegaver. Jauda.

Shampo - Julegave til mannen. Får ikke tak i Norge, og han elsker den shampoen.

Lou Lou-parfyme - Julegave til mamma.

Higher Energy deospray - Julegave til mannen. Deoen i denne serien lages ikke lenger, håper den er ekte.

Pierre Cardin cologne - Julegave til pappa.

Gammelt postkort - Julegave til mannen

Lilla skjerf - Julegave til tante

Kjede - Julegave til mamma

Armbånd - Julegave til mamma

Ørepynt

Ørepynt - Julegave til tante

Armbånd - Julegave til tante

Ørepynt og kjede - Julegave til tante

Armbånd

Armbånd

Ørepynt - Julegave til tante

Kjede

Armbånd

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Iphone cover/lommebok- Fikk denne etter kun et par dager, super kvalitet også!

Fikk også disse skinnhanskene og de var for store!!! Dere som advarte meg mot små størrelser, haha:P, men de funker fint selv om. De er også overaskende varme, så godt kjøp for den prisen!

Mye av kjøpsloggen min har forsvunnet forresten, noen som vet hvorfor dette kan ha skjedd?

Skrevet

Fikk også disse skinnhanskene og de var for store!!! Dere som advarte meg mot små størrelser, haha:P, men de funker fint selv om. De er også overaskende varme, så godt kjøp for den prisen!

Mye av kjøpsloggen min har forsvunnet forresten, noen som vet hvorfor dette kan ha skjedd?

Er ikke du litt bekymret for hvor skinnet kommer fra? Med mindre det tydeligvis er falskt.

Er kjøpsloggen gammel? Jeg får bare se opp til 60 dager gamle varer.

Skrevet

Er ikke du litt bekymret for hvor skinnet kommer fra? Med mindre det tydeligvis er falskt.

Er kjøpsloggen gammel? Jeg får bare se opp til 60 dager gamle varer.

Jeg kan ikke tenke meg at de kan være ekte, i og med at de er så billige, men man kan aldri si aldri...Håper iallefall ikke det da. Åå, det er godt over 60 dager siden jeg kjøpte de eldste tingene, så da kan det være grunnen.

Skrevet

Ok, har en liten challenge til alle dere ebay-shoppere :-)

Jeg og min lillebror har bestemt oss for ikke å kjøpe noe dyre gaver til hverandre i år, bare noe lite.

Har tenkt å kjøpe litt tullegaver til han da, så jeg trenger tips!

Han er i begynnelsen av 20-årene. Litt nerdehumor, elsker zombier og biler.

Har til nå kjøpt en kjøleskapsmagnet og kortlys.

Tips til noe mer jeg kan kjøpe? Morsomt, stygt, horribelt eller bare raaart, kom med det :-)

Anonym poster: bf0d109aa28d2fefe4e6499db2a548c3

Skrevet

Hva med en skikkelig nerde t-skjorte? Brodern her får enten skyrim t.skjorte (Took an arrow to the knee, stil adwenturing....) eller Morrowind til xbox (Like mye gave til meg som til han, haha).

Søsteren min får enten dominion-bamse eller creeper-bamse (minecraft).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...