Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har jeg og kjøpt et lite tonn av. Alle får det skjerfet i julegave av meg :fnise:

Jeg har kjøpt 7 stk nå... Håper de kommer frem før jul da ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Henger til belter

Tester

Bok

Lang kabel til iPhone, i hvit, rosa og lilla

Klokke - passer akkurat til mine ultratynne håndledd

Øredobber

Klokke - elsker den!

Concealer

"Grønn" leppestift

Genial øyenbrynsblyant!

Genial øyenskyggeprimer

Hårrullegreier

Koreansk dip til kjøtt

Iskremskje, skal brukes til kjøttboller og kjeks

Større iskremskje

Sukkertermometer til karamellaging

Cayennepepper

Røkt paprika

Nellik

Sennepsfrø

Rosépepper

Endret av finkel
  • Liker 1
Skrevet

Det skjerfet, er det 100 prosent ull eller litt ymse?

Jeg er ikke veldig flink til å bedømme sånt, men det føles som babyull. Men om det er iblandet litt annet tør jeg ikke svare sikkert på.

Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne veska og kan si noe om kvaliteten? Og hvis det står at selgeren ikke sender til Norge, er det forsatt håp hvis man bare spør...?

Skrevet

Hvor lenge venter dere før dere etterlyser en vare sendt fra USA? Jeg bestilte noe for drøye tre uker siden, og det er ikke merket som sendt. Derfor vet jeg jo ikke om det faktisk er sendt. Men jeg vil ikke mase, heller. :)

Skrevet

Har du fått øredobbstativet? Hvordan var kvaliteten? Ser for meg at om det er dårlig kvalitet så veier det lite og er ustødig? :lillesky::glare:

Nei, ikke fått det enda :)

Skrevet

Hvor lenge venter dere før dere etterlyser en vare sendt fra USA? Jeg bestilte noe for drøye tre uker siden, og det er ikke merket som sendt. Derfor vet jeg jo ikke om det faktisk er sendt. Men jeg vil ikke mase, heller. :)

Om det ikke står som sendt, og du ikke har fått mail fra dem heller, så ville jeg sendt en melding og spurt om den var sendt...:)

Skrevet

Om det ikke står som sendt, og du ikke har fått mail fra dem heller, så ville jeg sendt en melding og spurt om den var sendt... :)

Okei, da gjør jeg det. :)

Skrevet

Jeg er litt fersk i ebay-gamet enda, og opplevde noe rart på forrige kjøp. La inn maksbud når det var igjen ca et døgn på en auksjon, og var eneste byder helt til det var igjen ca en time, etter det var jeg ikke pålogget. Fikk mail når auksjonen gikk ut om at jeg vant. Så, når jeg logga inn for å betale stod prisen som 14 dollar, men mitt maxbud var på 30. Stod også at det hadde kommet 8 bud totalt. Så jeg betalte nå bare de 14 dollarene, men nå skjønner jeg ingenting. Hvorfor tar de ikke automatisk "imot" mitt høyeste bud? Og hvordan kan noen ha bydd lavere enn meg etter mitt bud? Trodde jeg hadde peil, men tydeligvis ikke:P

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Jeg er litt fersk i ebay-gamet enda, og opplevde noe rart på forrige kjøp. La inn maksbud når det var igjen ca et døgn på en auksjon, og var eneste byder helt til det var igjen ca en time, etter det var jeg ikke pålogget. Fikk mail når auksjonen gikk ut om at jeg vant. Så, når jeg logga inn for å betale stod prisen som 14 dollar, men mitt maxbud var på 30. Stod også at det hadde kommet 8 bud totalt. Så jeg betalte nå bare de 14 dollarene, men nå skjønner jeg ingenting. Hvorfor tar de ikke automatisk "imot" mitt høyeste bud? Og hvordan kan noen ha bydd lavere enn meg etter mitt bud? Trodde jeg hadde peil, men tydeligvis ikke:P

Jeg vet ikke, men har opplevd det selv:p virker som man bare byr et hakk over neste, og At maksbud liksom er at budkrigen går for din del opp til maksbudet om flere byr? Nei uff jeg vet ikke..

Skrevet

Når du legger inn maxbud betyr det at du sier hvor langt du er villig til å gå i budrunden. Hvis noen vil ha varen må de by over den summen, men man vet ikke hva den summen er før man har forsøkt å gå høyere og høyere til man står som ledende budgiver. Budene økes med en fast sum per bud, (for eksempel 0,5 dollar).

Skrevet

Jeg gir aldri feedback, går rett i glemmeboken. Tenker at jeg betaler jo for varen og det bør jo holde. Orker ikke å styre med feedbacken i tillegg.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Da kan du ikke forvente å få feedback tilbake selv heller :)

Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2

Skrevet

Jeg kjøpte noen øredobber som viste seg å inneholde nikkel. Dette vet jeg, for jeg er allergisk mot nikkel, og sitter nå her med store, hovne øreflipper som verker. Au :( Stod ingenting om det i annonsen, den sa at de var laget av "acryl", det står ingenting annet om materiale. Kontakte selger for refund? :(

Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...