Lady Lovelylocks Skrevet 1. november 2012 #4041 Skrevet 1. november 2012 De har jeg og kjøpt et lite tonn av. Alle får det skjerfet i julegave av meg Jeg har kjøpt 7 stk nå... Håper de kommer frem før jul da 1
finkel Skrevet 1. november 2012 #4042 Skrevet 1. november 2012 (endret) Henger til belter Tester Bok Lang kabel til iPhone, i hvit, rosa og lilla Klokke - passer akkurat til mine ultratynne håndledd Øredobber Klokke - elsker den! Concealer "Grønn" leppestift Genial øyenbrynsblyant! Genial øyenskyggeprimer Hårrullegreier Koreansk dip til kjøtt Iskremskje, skal brukes til kjøttboller og kjeks Større iskremskje Sukkertermometer til karamellaging Cayennepepper Røkt paprika Nellik Sennepsfrø Rosépepper Endret 1. november 2012 av finkel 1
Tuline Skrevet 1. november 2012 #4043 Skrevet 1. november 2012 Det skjerfet, er det 100 prosent ull eller litt ymse? Jeg er ikke veldig flink til å bedømme sånt, men det føles som babyull. Men om det er iblandet litt annet tør jeg ikke svare sikkert på.
Gjest NozMonster Skrevet 1. november 2012 #4044 Skrevet 1. november 2012 Har bursdag i dag, og fikk faktisk en Galaxy S3 av kjæresten Det tok ikke lang tid før jeg trykte meg inn på Ebay og kjøpte denne - og mer tilbehør blir det vel etterhvert gratulerer så mye med dagen din- sender deg en virituell http://www.ebay.com/itm/Lenox-Happy-Birthday-Cake-Centerpiece-Posies-Ribbons-Plays-Happy-Birthday-/110969129489?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19d6468a11 1
Chord Skrevet 1. november 2012 #4045 Skrevet 1. november 2012 gratulerer så mye med dagen din- sender deg en virituell http://www.ebay.com/...=item19d6468a11 Tusen takk, så snill du er! Ble overrasket over prisen da, den var ikke billig!
Gjest Ambitions Skrevet 1. november 2012 #4047 Skrevet 1. november 2012 Så bra tråd! Jeg kjøper mye julegaver på ebay i år, for jeg er superfattig student Jeg kjøper neglelakk og fjerner, sånn ting som skiller tærne når du lakker de, smykker, skjerf.. også disse søøøte! http://www.ebay.com/itm/180721992019?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Gjest Kaxxy Skrevet 1. november 2012 #4048 Skrevet 1. november 2012 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230840564462&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 måtte kjøpe to av disse! vinrød og rubber red
Isis_ Skrevet 1. november 2012 #4049 Skrevet 1. november 2012 Er det noen som har kjøpt denne veska og kan si noe om kvaliteten? Og hvis det står at selgeren ikke sender til Norge, er det forsatt håp hvis man bare spør...?
Gjest Emera Skrevet 1. november 2012 #4050 Skrevet 1. november 2012 Hvor lenge venter dere før dere etterlyser en vare sendt fra USA? Jeg bestilte noe for drøye tre uker siden, og det er ikke merket som sendt. Derfor vet jeg jo ikke om det faktisk er sendt. Men jeg vil ikke mase, heller.
Gjest Ambitions Skrevet 1. november 2012 #4051 Skrevet 1. november 2012 Kjøpt i går og i dag Stativ til øredobber Deksel til iPhone Blax hårstrikker OPI neglelakk En til Og enda en Essie neglelakk Har du fått øredobbstativet? Hvordan var kvaliteten? Ser for meg at om det er dårlig kvalitet så veier det lite og er ustødig?
Solknapp Skrevet 1. november 2012 #4052 Skrevet 1. november 2012 Fant endelig en kul suppetermos! Akkurat den selger de på Traktøren også
Lista Skrevet 1. november 2012 #4053 Skrevet 1. november 2012 Har du fått øredobbstativet? Hvordan var kvaliteten? Ser for meg at om det er dårlig kvalitet så veier det lite og er ustødig? Nei, ikke fått det enda
kaprifolen Skrevet 1. november 2012 #4054 Skrevet 1. november 2012 Hvor lenge venter dere før dere etterlyser en vare sendt fra USA? Jeg bestilte noe for drøye tre uker siden, og det er ikke merket som sendt. Derfor vet jeg jo ikke om det faktisk er sendt. Men jeg vil ikke mase, heller. Om det ikke står som sendt, og du ikke har fått mail fra dem heller, så ville jeg sendt en melding og spurt om den var sendt...
Gjest Emera Skrevet 1. november 2012 #4055 Skrevet 1. november 2012 Om det ikke står som sendt, og du ikke har fått mail fra dem heller, så ville jeg sendt en melding og spurt om den var sendt... Okei, da gjør jeg det.
Luppa Skrevet 1. november 2012 #4056 Skrevet 1. november 2012 Jeg er litt fersk i ebay-gamet enda, og opplevde noe rart på forrige kjøp. La inn maksbud når det var igjen ca et døgn på en auksjon, og var eneste byder helt til det var igjen ca en time, etter det var jeg ikke pålogget. Fikk mail når auksjonen gikk ut om at jeg vant. Så, når jeg logga inn for å betale stod prisen som 14 dollar, men mitt maxbud var på 30. Stod også at det hadde kommet 8 bud totalt. Så jeg betalte nå bare de 14 dollarene, men nå skjønner jeg ingenting. Hvorfor tar de ikke automatisk "imot" mitt høyeste bud? Og hvordan kan noen ha bydd lavere enn meg etter mitt bud? Trodde jeg hadde peil, men tydeligvis ikke:P
Gjest LadyAntebellum Skrevet 1. november 2012 #4057 Skrevet 1. november 2012 Jeg er litt fersk i ebay-gamet enda, og opplevde noe rart på forrige kjøp. La inn maksbud når det var igjen ca et døgn på en auksjon, og var eneste byder helt til det var igjen ca en time, etter det var jeg ikke pålogget. Fikk mail når auksjonen gikk ut om at jeg vant. Så, når jeg logga inn for å betale stod prisen som 14 dollar, men mitt maxbud var på 30. Stod også at det hadde kommet 8 bud totalt. Så jeg betalte nå bare de 14 dollarene, men nå skjønner jeg ingenting. Hvorfor tar de ikke automatisk "imot" mitt høyeste bud? Og hvordan kan noen ha bydd lavere enn meg etter mitt bud? Trodde jeg hadde peil, men tydeligvis ikke:P Jeg vet ikke, men har opplevd det selv:p virker som man bare byr et hakk over neste, og At maksbud liksom er at budkrigen går for din del opp til maksbudet om flere byr? Nei uff jeg vet ikke..
Sunshine Skrevet 1. november 2012 #4058 Skrevet 1. november 2012 Når du legger inn maxbud betyr det at du sier hvor langt du er villig til å gå i budrunden. Hvis noen vil ha varen må de by over den summen, men man vet ikke hva den summen er før man har forsøkt å gå høyere og høyere til man står som ledende budgiver. Budene økes med en fast sum per bud, (for eksempel 0,5 dollar).
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #4059 Skrevet 1. november 2012 Jeg gir aldri feedback, går rett i glemmeboken. Tenker at jeg betaler jo for varen og det bør jo holde. Orker ikke å styre med feedbacken i tillegg. Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499 Da kan du ikke forvente å få feedback tilbake selv heller Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #4060 Skrevet 2. november 2012 Jeg kjøpte noen øredobber som viste seg å inneholde nikkel. Dette vet jeg, for jeg er allergisk mot nikkel, og sitter nå her med store, hovne øreflipper som verker. Au Stod ingenting om det i annonsen, den sa at de var laget av "acryl", det står ingenting annet om materiale. Kontakte selger for refund? Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå