Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

det var nettopp det jeg også gjorde serru :hoho:

idag så dukket denne her opp i posten http://www.ebay.com/...=item1e725256e6

den satt som et skudd!! det så ut som at jeg har en del mer former enn det jeg egentlig har..

samtidig som den var litt romslig- noe som er rart siden den er asiatisk small... jeg likte egentlig ikke halsen på den, så jeg aner ikke om jeg kommer til å bruke den..

jeg fikk også en hentelapp på posten idag, så jeg gleder meg noe innihampen til i morgen! :hoppe:

jeg har en mistanke om at det er denne: http://www.ebay.com/...d=110940090535 :)

men frykter at den er altfor stor, siden den er M, og kjolen var i S...

den kåpen var utrolig nydelig, please, please skriv her når du har prøvd den?? Vil ha samme, må bare være mer sikker på størrelsen, sånn ca :)

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slet litt med å finne den fasongen. Du kan jo prøve dette søket

Ellers fant jeg noen slike, men det var jo ikke helt som den du var ute etter.

Edit, så at prisen ikke var så billig på den siste..

Tusen takk! ;) Den dyre er ikke dyr mot originalen, så den er lagret i watch-listen, den er mye finere enn de andre jeg har av vesker i watch-listen :-D Kanskje jeg ender på denne, om jeg ikke finner noe annet i det andre eller et av mine mange søk, har glodd på vesker i nesten en time nå :fnise:

Skrevet

Hei! Jeg er ikke Miah da som du helt sikkert ser, men jeg har også kjøpt den vesken. Den er helt svart, ikke brun i det hele tatt. Glidelåsene er til pynt, du kan bevege på dem men du får ikke plass til noe i "lommene" der :) Men den er kjempe fin, har fått masse skryt for den vesken.

Takk, glemte å spørre om en ting til. Er det et stort rom, eller er det flere inni?

Gjest NozMonster
Skrevet

den kåpen var utrolig nydelig, please, please skriv her når du har prøvd den?? Vil ha samme, må bare være mer sikker på størrelsen, sånn ca :)

selvfølgelig skal jeg gjøre det :)

stay tuned tomorrow!

Skrevet

Ja det er bare å legge inn bud det så "får" du sikkert alle! :fnise:

Skrevet

Takk, glemte å spørre om en ting til. Er det et stort rom, eller er det flere inni?

Det er et stort rom :)

Skrevet (endret)

Jeg fikk denne i dag, shippet 26. sep. Ser fin ut :)

Endret av elvital
Skrevet

Du, jeg beklager. Men jeg finner ikke laderen til kameraet mitt (det er utlada), får ikke lagt ut bilde via mobilen og jeg klarer ikke å legge bilde fra mobilen til pc'n :( Den er omtrent lik som den er på bildene, men den er ikke i "mykt stoff" eller "fløyel", aner ikke hva jeg skal kalle det :vetikke: Hvis du har tålmodighet så kan jeg få se om jeg kan hente laderen en dag i uken..

Takk for svar :) Tålmodighet har jeg masse av!

• Liker 1
Skrevet

HVA betyr "new with/without tags"? hva er tags greiene????? :sjenert:

Skrevet (endret)

HVA betyr "new with/without tags"? hva er tags greiene????? :sjenert:

Med og uten (pris)lapp. Alle klær selges jo med en slik lapp hvor det gjerne står pris osv. Hvis den er uten så betyr det at den er fjernet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

ja, det var egentlig det jeg trodde, men så har jeg kjøpt noen det stod "new without tags" på, så er det med prislapp likevel, så jeg ble bare forvirret.. tusen takk for svar!

Skrevet (endret)

ja, det var egentlig det jeg trodde, men så har jeg kjøpt noen det stod "new without tags" på, så er det med prislapp likevel, så jeg ble bare forvirret.. tusen takk for svar!

Nei, det betyr at den er ny, men at prislappen i utgangspunktet da ikke følger med.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Jeg fikk denne i dag, shippet 26. des. Ser fin ut :)

september mener du vel?! Endret av adele.bethune
Skrevet

september mener du vel?!

vil tro det er september ja, om det ikke tok verdens treigeste jordomseiling :) Fint vr det da, tror jeg må skaffe meg eget.. hadde alltid lyst på arwen smykke når dette hysteriet tok av, men det kostet masse hos gullsmeden, fikk aldri råd til det.

Skrevet

september mener du vel?!

Haha, ja, september skal det være!

• Liker 1
Skrevet

Jeg la inn satin bak purse:

http://www.ebay.com/... satin&_sacat=0

Oj! Takk!! :) Der fikk jeg flere i watch-listen og vurdere :smilbla:

Mange gode alternativer, men fortsatt ingen som ser ut som en forvokst pengepung i denne stilen. Så jeg avventer med kjøp til jeg vet helt sikkert jeg har sett lenge nok. Men orker ikke sitter 10 timer og nistirre på skjermen for en veske, selv om det kan bli så mye sammenlagt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...