Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter perler (til smykkelaging) til rundt 10 år gamle jenter. Ante ikke at det var så vanskelig å finne, mye fordi leverandøren jeg brukte i fjor og som jeg var superfornøyd med har sluttet..

Noen tips? :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes den ser ganske fin ut med belte.. men om den ikke likner på bilde, så hjelper jo ikke det...

godt at den ikke var dyr da ihvertfall !

link? :)

Nettopp, sømmene som går nedover fremme var ikke fine (kvalitetsmessig var de ok altså, men utseende messig var de ikke fine), og fasongen var ikke helt som på bilde. Prøvde med belte, men det ble ikke fint :( Så må nok notere denne på listen over bomkjøp.

Eller kanskje jeg kan få sydd den om til noe annet, som det så genialt ble foreslått! :)

• Liker 1
Skrevet

Dette har kommet:

Ring - Stygg og jævlig etter 3 dager, "diamanten" er fortsatt veldig fin, men sølvfargen på ringen er helt borte.. I tillegg har jeg fått skikkelig sår på fingeren av den. Får den ikke av :fnise:

Ring - Så ut som noe man fikk hos tannlegen som liten

18 par øredobber - Overraskende fine!

Rhinestones - Kjempefine!

Caviar manicure - Ble faktisk ganske kult! Det var ganske lite av hver farge, men..

Stjerner til armbånd - Fine, men Gud vet hva jeg skal med dem.. Henge på julegaver kanskje?

DIY armbåndringer - Som forventet, men tidenes dummeste kjøp. Kommer ALDRI til å lage armbånd :fnise:

Uglekjede - Fint og rask frakt.

Armbånd - Enda finere enn på bildet!

Nøkkelkjede - Superfint!

Shamballa-armbånd - Dritfint, enda mer glitrende enn man skulle tro.

Hjertering til speilegg - Idiotisk, helt bøyd, så egget rant ut under. Kan ikke brukes i teflonpanne heller..

Ledlys til hunden - Kjempebra og smart. Blinker veldig!

Detoxlapper til føttene - Vet ikke om det EGENTLIG funket, men de var svarte morgenen etter jeg hadde brukt dem ihvertfall..

Lusespenner - Overraskende god kvalitet, holder seg mye bedre enn de jeg kjøper på f.eks H&M her i Norge.

Hundehalsbånd - Kjempefint og god kvalitet.

Shamballaøredobber - UTROLIG fine!!

Shamballakjede - Superfint!

Er egentlig ganske fornøyd. Venter fortsatt på en god del som jeg regner med at jeg egentlig ikke får, så jeg skal sende mail til selgerne..

Håper dette hjalp noen, som kanskje leter etter/vil bestille det samme :)

• Liker 2
Skrevet

Sølv-armbånd til 20kr..? Jeg har litt lyst, for om jeg reagerer, reagerer jeg innen 12timer, maks.

Og da må det jo gå an å klage..?

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte forresten disse håregreiene også. Jeg bruker ca tre timer på å krølle håret mitt, men med disse kunne jeg bare ta de i og gå rundt med dem til jeg skulle ut. Kjøpte tre pakker, og det var akkurat nok. GENIALE!!

Skrevet

Sølv-armbånd til 20kr..? Jeg har litt lyst, for om jeg reagerer, reagerer jeg innen 12timer, maks.

Og da må det jo gå an å klage..?

Er det det at du reagerer på f.eks. nikkel, men tåler sølv? :) Uansett om det står "silver", så er det som regel ikke det. Spesielt ikke når selgeren er fra Hong Kong og det koster 20 kroner.

• Liker 1
Skrevet

Detoxlapper til føttene - Vet ikke om det EGENTLIG funket, men de var svarte morgenen etter jeg hadde brukt dem ihvertfall.

Mye tyder på at de ikke fungerer og at de blir svarte uansett hva du putter de på ;)

• Liker 1
Skrevet

Er det det at du reagerer på f.eks. nikkel, men tåler sølv? :) Uansett om det står "silver", så er det som regel ikke det. Spesielt ikke når selgeren er fra Hong Kong og det koster 20 kroner.

Tibetansk sølv er en god gjettning? En slags tinn, altså.

Anonym poster: 00fcdce1f716898b1e358418d6c7f704

Skrevet

Jepp, er allergisk.

Når de skrive 925Silver, så sier de jo at det er ekte sølv. Og sølv i f.eks Gambia koster are 1/3 av prisen i Norge, så..

Skrevet

Var det noen her som hadde linket til sånn lys-brenner til de yankee candlewax'ene? Var sikker på at jeg hadde sett, men finner det ikke når jeg leter bakover :)

Skrevet (endret)

Ledet budrunden på en primer. Var igjen fem sekunder, og en annen kjøper snappet den rett foran nesa på meg. Argh!!

Endret av adele.bethune
Skrevet

Dette har kommet:

Ring - Stygg og jævlig etter 3 dager, "diamanten" er fortsatt veldig fin, men sølvfargen på ringen er helt borte.. I tillegg har jeg fått skikkelig sår på fingeren av den. Får den ikke av :fnise:

Ring - Så ut som noe man fikk hos tannlegen som liten

Når du mottar sånne ringer så burde du male de med et lag gjennomaiktig neglelakk på innsiden i ny og ne. Da blir de ikke misfarget :)

• Liker 2
Skrevet

Kan du fortelle om den jakken når du får den? :)

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Samme som jeg bestilte i sort, kommer også til å gi feedback:)

Jeg sikler veldig på disse skoene for tida. Venter bare på svar fra selger angående hælhøyde..om de er under 7cm, så bestiller jeg. Jeg elsker de.

Skrevet (endret)

Kjøpt i går og i dag :)

(Hvordan var det man lagde navn på linkene igjen...?)

Skriv inn "smykke", marker ordet, trykk på tegnet som ser ut som en binders med pluss på, legg inn link, og voila.

Edit: skrivefeil på skrivefeil..

Endret av Binta Ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...