Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet noen hva jeg skal søke på for å finne noe slikt?

http://i00.i.aliimg.com/photo/v6/572777814/2012_Fashion_Sweetheart_Croset_Top_Pink_Feather.jpg

Syns den er helt sinnsyk!

Ikke helt lik da. Men prøv å søk på New short dress with long train chiffon women formal pageant party evening dress. Får ikke lagt inn link fra mobil...

Anonym poster: 953243fad94d690e075dfe6f0135540f

Skrevet

Eller pink bridal wedding dress chiffon party prom gown short dress with long train.

Anonym poster: 953243fad94d690e075dfe6f0135540f

Skrevet

kan du si ifra om hvordan disse her er ?

jeg har samme problem som deg, får aldri rota meg til å kjøpe det :P

Fikkk neglfilene i dag. Jeg syntes de var for grove. Var ikke ute etter kjempe fine neglfiler, men disse er mer slik at jeg vil bruke dem hvis jeg skal file ned neglene, ikke bare file et hakk etc.

Fikk også denne kjolen i dag, den var langt nær så fin som på bildene. Kommer ikke til å bruke den desverre :(

Skrevet

Fikkk neglfilene i dag. Jeg syntes de var for grove. Var ikke ute etter kjempe fine neglfiler, men disse er mer slik at jeg vil bruke dem hvis jeg skal file ned neglene, ikke bare file et hakk etc.

Fikk også denne kjolen i dag, den var langt nær så fin som på bildene. Kommer ikke til å bruke den desverre :(

Takk for at du husket på meg!

Ja jeg synes det så ut som de var veldig grove. =\

Skrevet

jeg bare tenker at man ikke har noen bevis på at varene ikke er mottatte, så i teorien, så kan man jo bare skrive en melding til selgeren å late som man ikke har fått varene sine, og dermed ende opp med 2 for 1 :P

det er nemlig 7-8 varer som jeg heller ikke har fått, som jeg bestilte for en mnd siden.

begynner å bli litt urolig....

Der lurer jeg på om det ikke er slik at de som sender pakken og vil ha "Rekommendert/Verdipakke" får beskjed når man har skrevet under og hentet ut? Tror det. Men er usikker?

jeg har også hatt masse tull. mange som ikke har kommet fram. men som du sier, jeg har fått tilbake pengene hver gang. men det er jo en grunn til at jeg bestiller og det er jo for at jeg vil ha tingene.

jeg har aldri vært med på så mye tull som det har vært de siste månedene nå.

Samme her :( Aldri hatt problemer de 3 årene jeg har vært på Ebay, som nå..

Fryktelig mange "nye" ebayere her som maser om ankomsttid. Dere er klar over at ting skal reise verden rundt, som regel på billigste måte? Ofte er det frakteskip som bruker mange måneder fra destinasjon til destinasjon. I tillegg blir varen gjerne luket ut i tollen hos sender, samtidig som den blir luket ut i tollen hos mottaker. Ting tar tid! En måned er ingenting! Ser at noen bestilte noe i August og da skjønner jeg at man begynner å bli irritert, men som sagt en måned bare et par dager i ebaysammenheng.

RO NED og VENT. Forsøk å slutte å tenke på det, så blir dere ekstra overrasket og glad når varen en dag kommer.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Enig.

Men grunnen til at vi stresser er fordi det er en frist for når man kan gi feedback eller åpne sak, om varen ikke skulle dukke opp før etter 2-3mnd. Og koster det mer enn 100kr, og ihvertfall 200kr+, så blir man bekymret. Hadde ikke stresset om jeg hadde hatt 3 mnd+ på meg til å gi feedback eller åpne sak.

Anonym poster: fe8073b06f11a90116a228f08f2c0292

• Liker 6
Skrevet

sy den om til en veske, pute e.l. ;)
  • Liker 1
Skrevet

Huff. Jeg har kjøpt så mye på Ebay i det siste. Nå er det sånn at jeg gruer meg til å gå og hente pakkene på postkontoret, siden jeg er der så ofte :fnise:

• Liker 1
Skrevet

sy den om til en veske, pute e.l. ;)

Åh, tusen takk for super ide! :)

Skrevet (endret)

Takk for at du husket på meg!

Ja jeg synes det så ut som de var veldig grove. =\

Ja, det var litt nedtur! :S

Får gjøre et forsøk til, eller om noen har noen gode neglfiler som er bestilt på ebay de kan linke til, så blir jeg veldig takknemlig! :)

Endret av Ixnay
Skrevet

Hjelp! Jeg lurer på å kjøpe en gitar til min kjære på ebay. Koster $399 altså 2200,- nok ca. Er det 25% som kommer i tillegg på toll avgift? Kommer det regning i posten på dette, eller har jeg noe ansvar her?

Skrevet

Hjelp! Jeg lurer på å kjøpe en gitar til min kjære på ebay. Koster $399 altså 2200,- nok ca. Er det 25% som kommer i tillegg på toll avgift? Kommer det regning i posten på dette, eller har jeg noe ansvar her?

det kommer toll + gebyr på de 2200,-. Pakken må du nokhente på posten, og du betaler det der..
Skrevet

Sukk, søkte opp kjolen det kjennes ut som om jeg har ventet i evigheter på. Viste seg at den ble sendt for to uker siden. Kjennes ut som om tre måneder!

Skrevet

Takk for hjelpen! Jeg trodde man betalte mva kun på verdien av varen, ikke på vare + frakt. Men nå lærte jeg noe nytt i dag også :-) blir i såfall en svindyr gitar, da frakten er på en 1000-lapp i tillegg ;-/

Skrevet

Hjelper på humøret å få 2 pakker i posten!

Dette lokket, som liksom skal forhindre at det koker over. Får se om det virker når jeg begynner med dagens middag :)

Denne genseren, som jeg kjøpte 18. august (og etterlyste for ikke så mange dagene siden), fikk jeg også, og ikke uventet var den utrolig fin, rett størrelse og god kvalitet. Kjøpte i blått.

Men selvfølgelig er det for sent å gi noe feedback..

Skrevet

Dere som sier at en måned ikke er lenge, flere av de jeg har handlet hos, der varen ikke har dukket opp etter ca en måned, har sendt meg ny vare. Nå er det 2 måneder siden første ble sendt, den kom aldri frem, men den som ble sendt 2 uker siden, den kom frem.

Også fra HongKong.

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Skrevet

Og det uten at jeg har bedt om det altså, de har sendt mail og spurt om jeg har fått varen etter en måned, hvis ikke, tilbyr de ny eller penger i retur.

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...