Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tips til billig og bra sminke jeg kan bestille?

Skrevet

Prøv biit.no til lego. :) (Og andre leker)

Anonym poster: 00fcdce1f716898b1e358418d6c7f704

Takk, der skal jeg se. :)

Skrevet

64kr ? 64? Hadde det vært ca 6-7cm forskjell mellom hæl og sål, og ikke ti, skulle jeg pokker meg kjøpt de selv. Damnit.

Med shipping er det en hundrelapp. Men billig alikevel! :)

Skrevet

Vinteromslagsjakke , med hette. Jeg falt litt for denne, mye fordi jeg bruker en del kjoler og skjørt selv på vinter, og da er formen på denne veldig fin.

Men, jeg er spent på om den er fin på MEG ;)

Skrevet

Vinteromslagsjakke , med hette. Jeg falt litt for denne, mye fordi jeg bruker en del kjoler og skjørt selv på vinter, og da er formen på denne veldig fin.

Død over one-size! Er så mye som utgår når man brått er 1.80 høy! Den der blir sikkert kort jakke på meg :gjeiper:

Skrevet

Død over one-size! Er så mye som utgår når man brått er 1.80 høy! Den der blir sikkert kort jakke på meg :gjeiper:

Jeg sjekket målene før jeg bestilte :P

Jeg er 173, og ifølge målene deres skal den nå meg ca 5cm nedenfor røven. Jeg er superspent på denne..om den er varm og deilig, blir det nok en liten favoritt.

Skrevet

tips til billig og bra sminke jeg kan bestille?

hmm, Rimmel og Revlon?
Skrevet

Haha. Det er helt sant. Ebay er en farlig farlig side.

haha, ja.. Watchlisten min er stappfull av produkter jeg føler jeg bare må ha i garderoben min, men trenger jeg virkelig fem til jakker, og en drøss flere kjoler?
  • Liker 1
Skrevet

Kan du gi beskjed når du har mottatt denne om hvordan den er? :) Elsker den på bilde i alle fall!

Er kun 160 jeg da, så mulig den nesten går i bakken på meg, hehe :P

Gjest NozMonster
Skrevet

Haha. Det er helt sant. Ebay er en farlig farlig side.

DENNE siden er farlig skal jeg si deg... heheee... ihvertfall for meg (oss) som er

så dårlig til å lete frem til de kule tingene på e-bay, forbi all driten...

Skrevet

Har hatt skikkelig problemer med å motta varer i det siste! Venter enda på 7 ting jeg bestilte i august som jeg enda ikke har fått. Har tatt kontakt med selgerne, og de har refundert beløpet eller sendt ny vare, så det er jo bra! Men kjedelig for meg og dem at varene ikke kommer fram.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...