Adele Skrevet 18. oktober 2012 #3501 Skrevet 18. oktober 2012 Har hatt skikkelig problemer med å motta varer i det siste! Venter enda på 7 ting jeg bestilte i august som jeg enda ikke har fått. Har tatt kontakt med selgerne, og de har refundert beløpet eller sendt ny vare, så det er jo bra! Men kjedelig for meg og dem at varene ikke kommer fram. varene har ikke blitt stoppet i toll da?
Sommernatt Skrevet 18. oktober 2012 #3502 Skrevet 18. oktober 2012 varene har ikke blitt stoppet i toll da? Nei, er bare smykker, falske øyevipper, noe cupcake-greier til maks ti kroner.
NancyB. Skrevet 18. oktober 2012 #3503 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, er bare smykker, falske øyevipper, noe cupcake-greier til maks ti kroner. Samme her, bestilte to armbånd, hårstrekk og eit mobildeksel i slutten av august, men ingen har kome fram. Eg har gitt beskjed og dei har sendt på nytt. Kosta maks 20,- pr ting, men irriterande likevel.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #3504 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg vil ha kakeformer, slike man feks lager pepperkaker med, har ikke ikea i nærheten, og i butikken skulle de ha masse for de. Hva skal en søke på da? Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #3505 Skrevet 18. oktober 2012 Cookie cutter, også kan du legge til den formen du vil ha. F.eks cookie cutter heart. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #3506 Skrevet 18. oktober 2012 Har hatt skikkelig problemer med å motta varer i det siste! Venter enda på 7 ting jeg bestilte i august som jeg enda ikke har fått. Har tatt kontakt med selgerne, og de har refundert beløpet eller sendt ny vare, så det er jo bra! Men kjedelig for meg og dem at varene ikke kommer fram. Samme her, bestilte to armbånd, hårstrekk og eit mobildeksel i slutten av august, men ingen har kome fram. Eg har gitt beskjed og dei har sendt på nytt. Kosta maks 20,- pr ting, men irriterande likevel. hva skriver dere i meldingen til selgeren da? jeg bare tenker at man ikke har noen bevis på at varene ikke er mottatte, så i teorien, så kan man jo bare skrive en melding til selgeren å late som man ikke har fått varene sine, og dermed ende opp med 2 for 1 det er nemlig 7-8 varer som jeg heller ikke har fått, som jeg bestilte for en mnd siden. begynner å bli litt urolig....
LeaMichele Skrevet 18. oktober 2012 #3507 Skrevet 18. oktober 2012 Har hatt skikkelig problemer med å motta varer i det siste! Venter enda på 7 ting jeg bestilte i august som jeg enda ikke har fått. Har tatt kontakt med selgerne, og de har refundert beløpet eller sendt ny vare, så det er jo bra! Men kjedelig for meg og dem at varene ikke kommer fram. jeg har også hatt masse tull. mange som ikke har kommet fram. men som du sier, jeg har fått tilbake pengene hver gang. men det er jo en grunn til at jeg bestiller og det er jo for at jeg vil ha tingene. jeg har aldri vært med på så mye tull som det har vært de siste månedene nå.
LeaMichele Skrevet 18. oktober 2012 #3508 Skrevet 18. oktober 2012 hva skriver dere i meldingen til selgeren da? jeg bare tenker at man ikke har noen bevis på at varene ikke er mottatte, så i teorien, så kan man jo bare skrive en melding til selgeren å late som man ikke har fått varene sine, og dermed ende opp med 2 for 1 det er nemlig 7-8 varer som jeg heller ikke har fått, som jeg bestilte for en mnd siden. begynner å bli litt urolig.... jeg skriver bare at jeg ikke har mottatt pakken, og at det har gått så og så lenge siden den ble sendt. så skriver gjerne selgerne tilbake at jeg kan velge mellom pengene tilbake eller om de skal sende en ny. så enkelt og greit.
LeaMichele Skrevet 18. oktober 2012 #3509 Skrevet 18. oktober 2012 mine siste kjøp : bokmerke til julestrømpa til samboeren neglebørste lakris badebobler isskje til muffins iphone 4 deksel hår ting hårbånd "refleks ting" hårbånd "hår skruer" veske henger fler hårskruer perler til neglene 1
Mascha Skrevet 18. oktober 2012 #3510 Skrevet 18. oktober 2012 Det går ikke ann å vindusshoppe på ebay!! http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 og http://www.ebay.com/...=item84bd6fc2e2 Bikinien var helt nydelig! 1
kaprifolen Skrevet 18. oktober 2012 #3511 Skrevet 18. oktober 2012 jeg skriver bare at jeg ikke har mottatt pakken, og at det har gått så og så lenge siden den ble sendt. så skriver gjerne selgerne tilbake at jeg kan velge mellom pengene tilbake eller om de skal sende en ny. så enkelt og greit. Her vil jeg bare skyte inn og anbefale refund, for så å bestille varen på nytt om det er viktig. Har to selgere som skulle sende på nytt, den ene skulle gjøre det for en måned siden, og jeg har fortsatt ikke fått noe. Og nå er det for sent å gi feedback, og også åpne sak, så vidt jeg har forstått. 1
LeaMichele Skrevet 18. oktober 2012 #3512 Skrevet 18. oktober 2012 Her vil jeg bare skyte inn og anbefale refund, for så å bestille varen på nytt om det er viktig. Har to selgere som skulle sende på nytt, den ene skulle gjøre det for en måned siden, og jeg har fortsatt ikke fått noe. Og nå er det for sent å gi feedback, og også åpne sak, så vidt jeg har forstått. jeg gjør det som regel, jeg gidder ikke vente flere månender på de små tingene jeg handler der.
Adele Skrevet 18. oktober 2012 #3513 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, er bare smykker, falske øyevipper, noe cupcake-greier til maks ti kroner. Samme her, bestilte to armbånd, hårstrekk og eit mobildeksel i slutten av august, men ingen har kome fram. Eg har gitt beskjed og dei har sendt på nytt. Kosta maks 20,- pr ting, men irriterande likevel. så rart! Dere har rett adresse på ebay også?
Adele Skrevet 18. oktober 2012 #3514 Skrevet 18. oktober 2012 mine siste kjøp : bokmerke til julestrømpa til samboeren neglebørste lakris badebobler isskje til muffins iphone 4 deksel hår ting hårbånd "refleks ting" hårbånd "hår skruer" veske henger fler hårskruer perler til neglene ene hårbåndet har jeg noe lignende av fra Accessorize, bare mye, mye dyrere!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #3515 Skrevet 18. oktober 2012 Fryktelig mange "nye" ebayere her som maser om ankomsttid. Dere er klar over at ting skal reise verden rundt, som regel på billigste måte? Ofte er det frakteskip som bruker mange måneder fra destinasjon til destinasjon. I tillegg blir varen gjerne luket ut i tollen hos sender, samtidig som den blir luket ut i tollen hos mottaker. Ting tar tid! En måned er ingenting! Ser at noen bestilte noe i August og da skjønner jeg at man begynner å bli irritert, men som sagt en måned bare et par dager i ebaysammenheng. RO NED og VENT. Forsøk å slutte å tenke på det, så blir dere ekstra overrasket og glad når varen en dag kommer. Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499 10
Adele Skrevet 18. oktober 2012 #3516 Skrevet 18. oktober 2012 Bikinien var helt nydelig! thank You,! Elsket boho-stilen over den, men litt redd for at størrelsen ikke er rett, men Asian L skal være en EU36 ca. Så får krysse fingrene
LeaMichele Skrevet 18. oktober 2012 #3517 Skrevet 18. oktober 2012 ene hårbåndet har jeg noe lignende av fra Accessorize, bare mye, mye dyrere! derfor jeg elsker Ebay 1
Sommernatt Skrevet 18. oktober 2012 #3518 Skrevet 18. oktober 2012 Rundet nettopp mitt kjøp nr. 100 og har vært medlem siden 2008, og har aldri opplevd at det har vært så mye tull som nå! At det tar lang tid er jo en kjent sak, men det bruker ikke å ta SÅ lang tid.. Jaja, de stakkars selgerne gjør så godt de kan for å ikke få negative feedback! Kanskje noen i posten koser seg med pakkene våre
NancyB. Skrevet 18. oktober 2012 #3519 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) hva skriver dere i meldingen til selgeren da? jeg bare tenker at man ikke har noen bevis på at varene ikke er mottatte, så i teorien, så kan man jo bare skrive en melding til selgeren å late som man ikke har fått varene sine, og dermed ende opp med 2 for 1 det er nemlig 7-8 varer som jeg heller ikke har fått, som jeg bestilte for en mnd siden. begynner å bli litt urolig.... Eg har berre sagt ifrå om at eg ikkje har fått varen, og dei er jo så redde for å få negativ feedback så dei tilbyr seg å sende ny vare eller å gje pengane tilbake. Då seier eg ja takk til ny vare. Som du seier finst det ikkje noko bevis på at vara aldri er mottatt, men eg trur den negative feedbacken gjer så dei ikkje tør anna uansett. Det som er litt dumt er at det ofte tar såpass lang tid at den stunden man har til å gje feedback går ut, og då bryr dei seg ikkje like mykje har eg lagt merke til. Den eine selgaren har iallefall slutta å svare meg, så trur den vara er long gone. Eg må iallefall passe litt betre på det framover. så rart! Dere har rett adresse på ebay også? Ja. Har dobbeltsjekka opptil fleire gonger. Eg har fått andre ting som er bestilt, men ikkje desse fire eg nemnte. Endret 18. oktober 2012 av NancyB.
Lyd Skrevet 18. oktober 2012 #3520 Skrevet 18. oktober 2012 jeg skriver bare at jeg ikke har mottatt pakken, og at det har gått så og så lenge siden den ble sendt. så skriver gjerne selgerne tilbake at jeg kan velge mellom pengene tilbake eller om de skal sende en ny. så enkelt og greit. Når jeg prøvde på det fikk jeg bare svar om at de hadde han sendt, og at han hadde bevis fra postkontoret og alt. Han ba meg bare om å sjekke med posten hos meg, men det er vel umulig for dem å se når jeg ikke har trackingnummer eller noe. Det er to ting fra samme selger som mangler, den ene ble sendt 2. aug, den andre 12. aug... Vet ikke hva jeg kan gjøre med det så sent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå