Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens jeg søkte etter armbåndet til AB, fant og kjøpte jeg meg samtidig dette. Takk skal du ha! ;)

Armbånd

Skrevet

Wonders du er kjempeflink!!!

Spørsmål til dere erfarne ebayere, jeg vil stille selger et spørsmål FØR jeg kjøper varen, g det handler om å skrive ned verdien, for det kommer på ca 202kr...........

Men hvordan stiller jeg spørsmålet før jeg kjøper noe? Hvor trykker jeg?

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

• Liker 1
Skrevet

Magnetisk tape - hvor vil du bruke den?

Anonym poster: 518db2762a767e23323aa90cb62361e1

Jeg krysser fingrene for at det går an å henge kniver på den på kjøkkenet. Har en liten følelse av at det ikke går, men når den kostet under 2 dollar, så tenkte jeg at det var verdt å prøve...

Hei! Jeg bestilte også denne "tapen", og fikk den for en uke siden. Det er ikke en tape, bare en magnetisk strimmel, så det er ikke mulig å klistre den fast. Jeg skulle ha denne på innsiden av skapdøren på badet, så jeg tok bare og spikret den fast med to tegnestifter i stedet. Funket fint for å henge opp hårspenner, men den er nok ikke sterk nok til å henge opp kniver med: Om jeg slenger døra hardt igjen så raser alle spennene av... ;)

Gjest hulderjenta
Skrevet

Spørsmål til dere erfarne ebayere, jeg vil stille selger et spørsmål FØR jeg kjøper varen, g det handler om å skrive ned verdien, for det kommer på ca 202kr...........

Men hvordan stiller jeg spørsmålet før jeg kjøper noe? Hvor trykker jeg?

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Du går inn på den tingen du vil kjøpe, og så nesten helt nederst på siden. Der er det et felt der det står:

Questions and answers about this item

No questions or answers have been posted about this item.

Ask a question

Trykk på "Ask a question"-linken og spør ivei. :)

Skrevet

Hei. Er ny på ebay, og klarer ikke lete frem noe av det jeg ønsker :( har veldig lyst på et lignende armbånd som dette: http://www.etsy.com/...y-gold-jewelry. Klarer noen av dere flinke søkere å finne noe sånt? :)

Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e

Det nærmeste jeg fant var dette, men det har flere stjerner. Det står private listing på da, så jeg vet ikke om det er mulig å kjøpe.

evt kan du kjøpe charm bracelet, med stjerne charm. Men det blir jo på langt nær så fint som det du linka til.

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Skrevet

Hei! Jeg bestilte også denne "tapen", og fikk den for en uke siden. Det er ikke en tape, bare en magnetisk strimmel, så det er ikke mulig å klistre den fast. Jeg skulle ha denne på innsiden av skapdøren på badet, så jeg tok bare og spikret den fast med to tegnestifter i stedet. Funket fint for å henge opp hårspenner, men den er nok ikke sterk nok til å henge opp kniver med: Om jeg slenger døra hardt igjen så raser alle spennene av... ;)

Nedtur! Men da kan jeg jo gjøre det samme som deg, bare feste den inni skapet, og ikke på døra.

Skrevet

Har ennå ikke turt å begi meg ut på budrunder, men tenkte dere kloke hoder kanskje kunne hjelpe meg litt med hvordan det funker. Hvordan er det man legger inn et maksbud så man automatisk byr over de som byr lavere enn det?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Gå på den tingen du har bydd på og trykk increase max bid. Står over tittelen på tingen.

Kan også gå til "my ebay" og under actions; trykk increase max bid.

Endret av Mortem
Skrevet

Har ennå ikke turt å begi meg ut på budrunder, men tenkte dere kloke hoder kanskje kunne hjelpe meg litt med hvordan det funker. Hvordan er det man legger inn et maksbud så man automatisk byr over de som byr lavere enn det?

NB!NB!! Husk å se om det står US$ eller GBP£ - den tabben har jeg gått på noen ganger!

Skrevet

Fant igjen listen min nå over siste måneds kjøp. Hold your breaths, here it comes

GRØNN leppestift fra Barry M (den blir faktisk rosaish når den kommer på leppene/huden. Ren magi!!)

Aprikosfarget kjole

Vinfarget tank top

Svart og beige genser med perler (klarte ikke å bestemme meg, så kjøpte likesågreit begge to)

Statementklokke

Paljettvesker (i gull, rosa og bronze - siste var en tabbe i en budrunde, tok feil av valutaene som brukes)

Blondegenser (gleder meg til å bruke denne!)

Svart chiffonskjørt

Stipple brush

Perlearmbånd (som AB fikk meg til å finne..)

Grønn kjole (skulle egentlig bruke denne i min søsters bryllup, men den har enda ikke kommet, og bryllupet er over. Får heller bruke den til jul.. De shipper egentlig heller ikke til Norge, men etter mye brevveksling over mail, har de sendt den + merket den til under 200 kr med frakt, så slipper jeg toll)

• Liker 1
Skrevet

Fant igjen listen min nå over siste måneds kjøp. Hold your breaths, here it comes

GRØNN leppestift fra Barry M (den blir faktisk rosaish når den kommer på leppene/huden. Ren magi!!)

Aprikosfarget kjole

Vinfarget tank top

Svart og beige genser med perler (klarte ikke å bestemme meg, så kjøpte likesågreit begge to)

Statementklokke

Paljettvesker (i gull, rosa og bronze - siste var en tabbe i en budrunde, tok feil av valutaene som brukes)

Blondegenser (gleder meg til å bruke denne!)

Svart chiffonskjørt

Stipple brush

Perlearmbånd (som AB fikk meg til å finne..)

Grønn kjole (skulle egentlig bruke denne i min søsters bryllup, men den har enda ikke kommet, og bryllupet er over. Får heller bruke den til jul.. De shipper egentlig heller ikke til Norge, men etter mye brevveksling over mail, har de sendt den + merket den til under 200 kr med frakt, så slipper jeg toll)

Oj, oj - alt var fint! Har du mottatt varene enda? Paljettveskene, er de sånne som strør glitter overalt elelr er det festet greit? Og chiffonskjørtet, er det fint i virkeligheten? -Er litt redd for å ende opp som brud/heks selv om sånne skjørt er nydelige..

Skrevet

Gå på den tingen du har bydd på og trykk increase max bid. Står over tittelen på tingen.

Kan også gå til "my ebay" og under actions; trykk increase max bid.

Så man må by også kan man sette maksbud?

Skrevet

Hva med denne kjolen da, folkens? En skikkelig hverdagskjole!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...