Guadaloupe Skrevet 12. oktober 2012 #3381 Skrevet 12. oktober 2012 Har kjøpt meg en pakke med diverse blonder, helt nydelige! Litt sånn vintage med gulaktig farge! Blonder, vil legge til at ebay ikke klarte å kalkulere frakt, men at selger var veldig behjelpelig, veide pakken og regnet ut frakt og alt gikk bra! Kjempehyggelig selger som svarte raskt på spørsmål
Anglofil Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #3382 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har enda ikke fått New Era capsen min etter 3 måneder.. Har du sagt i fra til selger? Mvh Yvonne 3
Solbærsaft Skrevet 12. oktober 2012 #3383 Skrevet 12. oktober 2012 Nye innkjøp! =D Neglefiler Skjermfolie til iphone 5 Donut Magnetisk tape Refleks Lommebok med plass til mobil, kort, sedler og mynter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #3385 Skrevet 12. oktober 2012 18 kroner takk. Dyrt. jeg betalte 5 kr. Anonym poster: 5cace8db1ea2a432011d5dbe0110ed9a 2
Katthult Skrevet 12. oktober 2012 #3386 Skrevet 12. oktober 2012 Noen som har kjøpt denne jakken og kan si noe om kvaliteten?
plix Skrevet 12. oktober 2012 #3387 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Er det sånn at folk har strategier ol ved auksjoner? Jeg taper hver eneste auksjon jeg er i, jeg føler at folk ofte rapper ting rett foran nesa på meg Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9 Hvis du ser et smykke ligge til 0,01$, så bør du ikke by kun 0,01$. Legg inn bud som er maxgrensen for hva du synes det er verdt. Da slipper du å sitte å overby for hvert eneste bud konkurrenter legger inn. Ser du at noen har overgått din maks grense, bør du stoppe der og bite i deg konkurranselysten om du får den, hehe. Da kan du fort betale mye mer enn du selv føler smykket er verdt. Se gjerne hvor lang tid det er igjen av auksjonen, og logg inn noen minutter før den går ut. Så ser du selv om det er flere budgivere, og kan slik heve maxbid om dette er et smykke du MÅ ha, og du syntes den er verdt mer enn original-grensen din. (Edit: Er det midt på natten den går ut, så trenger du ikke våke over med mindre dette er noe du SKAL ha, koste hva det koste vil. Men du skjønner nok tegningen ) Sjekk shipping også, du vil nok ikke pushe maksgrensen på kostnaden til det aller ytterste, og så oppdage shipping på 20$ i tillegg Endret 12. oktober 2012 av minibelle 2
ninuska_ Skrevet 13. oktober 2012 #3388 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har ikke fått et par strømpebukser fra Kina. Ventet i godt over en og en halv måned nå. Han sa at det hadde vært en eller annen "holiday" i Kina. Kanskje det er grunnen til forsinkelser derfra?
Anglofil Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #3389 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har ikke fått et par strømpebukser fra Kina. Ventet i godt over en og en halv måned nå. Han sa at det hadde vært en eller annen "holiday" i Kina. Kanskje det er grunnen til forsinkelser derfra? Det kan absolutt ha noe å si, ja. Kontakt selgeren og hør. Mvh Yvonne
Chord Skrevet 13. oktober 2012 #3390 Skrevet 13. oktober 2012 Hm, jeg har vært på Ebay i mange år, og først nå opplever jeg at det er to pakker jeg ikke har fått, etter laaang ventetid. Den ene koster ikke mye, og selgeren har tilbudt å betale di få kronene tilbake. Men den andre varen er fra en selger jeg har handlet mye fra, og på pakkesporing har det stått i mange uker nå at den har forlatt Hong Kong. Nå når jeg sporer pakken får jeg ingen treff, som om pakken har forduftet fra jordens overflate. Hva tror dere?
Fortunatus Skrevet 13. oktober 2012 #3391 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har opplevd en gang å ikke få pakke og en gang hvor selger hadde bare sendt halvparten av det jeg bestilte. Den første tror jeg bare ikke brydde meg om (kostet 2 dollar) og den andre sa jeg jo i fra da jeg hadde bare fått halve pakkeinnholdet og sender ettersendte. Men venter også på en pakke fra Kina (tror jeg i allefall) og det pleier å ta to-tre uker og er godt over en måned nå. Kjedelig å vente.
Gjest padawan Skrevet 13. oktober 2012 #3392 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har også ventet lenge på pakker fra Kina. det er ikke lenge siden kinesiske firmaer var "nede" en ukes tid på grunn av nyttårsfeiring så de henger sikkert etter med å sende ut varer. (eller distribusjonsselskapene har problemer med å ta unna mengden varer).
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #3393 Skrevet 13. oktober 2012 Hvis du ser et smykke ligge til 0,01$, så bør du ikke by kun 0,01$. Legg inn bud som er maxgrensen for hva du synes det er verdt. Da slipper du å sitte å overby for hvert eneste bud konkurrenter legger inn. Ser du at noen har overgått din maks grense, bør du stoppe der og bite i deg konkurranselysten om du får den, hehe. Da kan du fort betale mye mer enn du selv føler smykket er verdt. Se gjerne hvor lang tid det er igjen av auksjonen, og logg inn noen minutter før den går ut. Så ser du selv om det er flere budgivere, og kan slik heve maxbid om dette er et smykke du MÅ ha, og du syntes den er verdt mer enn original-grensen din. (Edit: Er det midt på natten den går ut, så trenger du ikke våke over med mindre dette er noe du SKAL ha, koste hva det koste vil. Men du skjønner nok tegningen ) Sjekk shipping også, du vil nok ikke pushe maksgrensen på kostnaden til det aller ytterste, og så oppdage shipping på 20$ i tillegg Tusen takk Du gir utrolig gode og hjelpsomme svar! Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9 2
Paw Skrevet 13. oktober 2012 #3394 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Har du sagt i fra til selger? Mvh Yvonne Jaaa:/ Sendt flere meldinger til selger, og sendt melding til Ebay. Også gitt negativ feedback og skrevet at jeg ikke har mottatt noe så alle får sett.. Skriveleif Endret 13. oktober 2012 av Paw
Anglofil Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #3395 Skrevet 13. oktober 2012 Jaaa:/ Sendt flere meldinger til selger, og sendt melding til Ebay. Også gitt negativ feedback og skrevet at jeg ikke har mottatt noe så alle får sett.. Skriveleif Så kjedelig! Brukte du paypal? Da kan du jo lage sagt ift det som har skjedd. Mvh Yvonne
Binta Ba Skrevet 13. oktober 2012 #3396 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har bestilt...sukk. Føler absolutt at jeg får mye for pengene når alt kommer i posten, da:) Pakke på 6stk STORE øreringer , 103,27kr Pakke på 4stk øreringer , 74,56kr XXL sports-shorts , skal bruke under kjoler, 38,80kr. Tubekjole i str 12-14, tok gul, kr 64,25 Stripete maxikjole , innså NÅ at jeg valgte short, så har sendt mail til selger og spurt om å kjøpe lang..., 45,86kr Kort/lang stripete kjole ( elsk, elsk, elsk ) i str 12-14, 100,64kr. Jeeeih!
Gjest NozMonster Skrevet 13. oktober 2012 #3397 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har ikke fått et par strømpebukser fra Kina. Ventet i godt over en og en halv måned nå. Han sa at det hadde vært en eller annen "holiday" i Kina. Kanskje det er grunnen til forsinkelser derfra? disse kineserne har jammen ofte høytidsdager...... Hm, jeg har vært på Ebay i mange år, og først nå opplever jeg at det er to pakker jeg ikke har fått, etter laaang ventetid. Den ene koster ikke mye, og selgeren har tilbudt å betale di få kronene tilbake. Men den andre varen er fra en selger jeg har handlet mye fra, og på pakkesporing har det stått i mange uker nå at den har forlatt Hong Kong. Nå når jeg sporer pakken får jeg ingen treff, som om pakken har forduftet fra jordens overflate. Hva tror dere? hmm....er det ikke noe som heter å "opprette en sak" eller noe? ....involvere e-bay i saken altså....
Gjest padawan Skrevet 13. oktober 2012 #3398 Skrevet 13. oktober 2012 disse kineserne har jammen ofte høytidsdager...... bra du ikek har bestilt noe fra Bali. Øyen er på størelse med Akershus og der har de 200 religiøse høytidsdager i året. du må ansette tre stykker fra hver sin landsby for å fylle en fulltidsstilling.
Ambivalent Skrevet 13. oktober 2012 #3399 Skrevet 13. oktober 2012 Nå er det leeenge siden jeg har unnet meg noe på ebay, så jeg tok litt av: MD Formulations facial cleanser - liten størrelse"Pashminaskjerf" - et sort og et mørkegråttWella Color Touch hårfarge -medium blonde ashClinique High Impact curling mascaraRevlon lip butter - Tutti Frutti
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå