Sunshine Skrevet 9. september 2012 #2701 Skrevet 9. september 2012 Enda ikke fått svar jeg :-/ What to do now Hvis du har kontaktet selger og ikke fått svar åpner du en sak via Ebay.
Lykkelitenen Skrevet 10. september 2012 #2702 Skrevet 10. september 2012 Brukt de siste dagene på leting etter korsett og kommet over dette. Sendte melding til selger og spurte om 2 ting: Jeg har smal midje og store bryster (mål oppgitt i inches), vil denne typen kunne passe meg over brystene og om det er mulig å markere pakken med lavere verdi om jeg velger å kjøpe produktet. Skrev også at jeg etter lengre tids leiting hadde forelsket meg i dette korsettet pga formen og det faktum at det er litt kortete i lengden og at jeg krysset fingrene for at målene ville passe på brystet. Svaret? Dear lykkelitenen, Hi, for a stronger, more supportive corset we would suggest our premium range which can be found at:- http://www.corsetera.co.uk/corsets/overbust-corsets/cat_10.html Should you require any further assistance please don't hesitate to contact us again. Kindest Regards Ellie - corsetera Flere som har fått slike "svadasvar" fra selgere? Hvor vanskelig er det å svare ja eller nei til nedmerking av verdi og gi ett mål på omkretsen rundt bysten på modellen....
Emii Skrevet 10. september 2012 #2703 Skrevet 10. september 2012 Mp3 player som brukes i bilen Mp3 player til sønnen Iphone cover Og en del gaver til min sønn som fyller 11 år gave 1 gave 2 gave 3 gave 4 gave 5 gave 6 Bilde til bursdagskaken Denne har jeg fått, men dem "glemte" å ta med teksten som skulle stå på den.
kaprifolen Skrevet 10. september 2012 #2704 Skrevet 10. september 2012 Brukt de siste dagene på leting etter korsett og kommet over dette. Sendte melding til selger og spurte om 2 ting: Jeg har smal midje og store bryster (mål oppgitt i inches), vil denne typen kunne passe meg over brystene og om det er mulig å markere pakken med lavere verdi om jeg velger å kjøpe produktet. Skrev også at jeg etter lengre tids leiting hadde forelsket meg i dette korsettet pga formen og det faktum at det er litt kortete i lengden og at jeg krysset fingrene for at målene ville passe på brystet. Svaret? Dear lykkelitenen, Hi, for a stronger, more supportive corset we would suggest our premium range which can be found at:- http://www.corsetera.co.uk/corsets/overbust-corsets/cat_10.html Should you require any further assistance please don't hesitate to contact us again. Kindest Regards Ellie - corsetera Flere som har fått slike "svadasvar" fra selgere? Hvor vanskelig er det å svare ja eller nei til nedmerking av verdi og gi ett mål på omkretsen rundt bysten på modellen.... Er ikke dette ulovlig i følge ebay-policy? De svarer ikke på spørsmålet ditt, men bare oppfordrer til å fullføre en handel utenfor ebay (hvilket snyter ebay for penger). Forøvrig har jeg også fått svada-svar en gang. Men spurte en gang til, og fikk svar! Tror mange spør om ting som står med store bokstaver i annonsen, og at de da har et standard-svar så fort de ser visse "nøkkelord". 1
Lykkelitenen Skrevet 10. september 2012 #2705 Skrevet 10. september 2012 Der sa du noe, står jo faktisk en boks over svaret hvor ebay nevner noe om selgere som ber deg fullføre transaksjoner utenfor ebay, så er mulig dette faktisk går under dette... Svarte selgeren at jeg fortsatt vurderte korsettet, men siden jeg ikke fikk svar på om det faktisk ville passe og målene til bysten på modellen, så kom jeg til å sette det på vent og lete videre.
Swirly Skrevet 10. september 2012 #2706 Skrevet 10. september 2012 Siden sist: Navnesmykke i sølv som dåpsgave Transformers mansjettknapper (adventskalendergave til kjæresten) Star Wars Jedi USB-stick (kalendergave) Star Wars tannbørster (kalendergave) 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #2707 Skrevet 10. september 2012 Helt klart godtatt i min verden! Om jeg husker riktig når den meg akkurat ned til fingertuppene når jeg holder hendene rett ned. Jeg er 166 cm. Det meste på nelly er mye kortere, for å si det slik. Jeg elsker den kjolen, fått mange komplementer for den. Kjøpte den jeg. Den var så fin. Kommer sikkert aldri til å klare å få den på meg, men for 22 dollar og free shipping var det verdt å prøve. Den såg ikke sånn uberkort ut heller Men er du en S til vanlig? Takker for svar! Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
Solbærsaft Skrevet 10. september 2012 #2708 Skrevet 10. september 2012 Kjøpte dette oljemaleriet i dag. Nesten for godt til å være sant. Tror det er noe jeg ikke har fått med meg her. Enten det, eller så er det oppskrapa og ødelagt når det kommer hit. Hvis det er som forventet, så kommer det til å passe kjempegodt i stua mi :) Sjekk målene og undersøk hva det koster å få det rammet inn. Det ser veldig ut som at du må få strukket den på ramme selv - og det kan være ganske kostbart.
Miah Skrevet 10. september 2012 #2709 Skrevet 10. september 2012 Kjøpte den jeg. Den var så fin. Kommer sikkert aldri til å klare å få den på meg, men for 22 dollar og free shipping var det verdt å prøve. Den såg ikke sånn uberkort ut heller Men er du en S til vanlig? Takker for svar! Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f Tja, før var jeg en S til vanlig. Jeg får fortsatt på meg S, men boobsa krever nesten en M nå. Hoftewise er jeg helt klart en M!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #2710 Skrevet 10. september 2012 Sjekk målene og undersøk hva det koster å få det rammet inn. Det ser veldig ut som at du må få strukket den på ramme selv - og det kan være ganske kostbart. Kikket bare raskt på bildet, men visst jeg ikke tar helt feil så er dette en sånn type som ikke skal i ramme. Er vel lerret. Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
Solbærsaft Skrevet 10. september 2012 #2711 Skrevet 10. september 2012 Kikket bare raskt på bildet, men visst jeg ikke tar helt feil så er dette en sånn type som ikke skal i ramme. Er vel lerret. Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f Bildet er malt på lerret (det hvite greiene som man maler på) men dette på strekkes på en ramme. Med ramme så menes ikke "vanlig" ramme som man har glass i, men en slags trestruktur som bildet strekkes rundt. Denne trerammen vil ikke være synlig, og gjør at man kan henge opp bildet på veggen.
Sugerøret Skrevet 10. september 2012 #2712 Skrevet 10. september 2012 er en norsk forhandler som har solgt samme bilder.Disse er fra Kina.Ikke pene når du får dem hjem heller. Malingen er ikke pen,litt riper i lerretet ,disse som er flere som skal henges sammen, treffer ikke riktig i bildekantene og det ser stygt ut.
ulizza Skrevet 10. september 2012 #2713 Skrevet 10. september 2012 (endret) Da har jeg fått pakken. Og jeg liker skiltet veldig godt! Synes skriften var stor nok, jeg. Jeg har 3 bokstaver i fornavnet og 8 i etternavnet, Det blir tottalt 55 cm i bredden. Skriften er supersøt Endret 10. september 2012 av ulizza
ulizza Skrevet 10. september 2012 #2714 Skrevet 10. september 2012 De var ganske søte, ja! Takk! Skal se på dem! Kan du forresten gi beskjed når du får dem? Ser at stor bokstav bare er 85 mm høy, og ser for meg at det er litt lite til å henge på veggen, mer dørskilt-størrelse? Gjaldt denne meldingen....
Somle Skrevet 10. september 2012 #2715 Skrevet 10. september 2012 Skulle lage side der nå, men har visst fra før. Aldri kjøpt noe derifra, men har vel lagd profil en gang. Husker ikke passord, eller svar på spørsmålet. Hva nå? Får jo ikke lagd ny eller.
fionel Skrevet 10. september 2012 #2716 Skrevet 10. september 2012 jeg har kjøpt : Sko Krystallknotter ( mye finere i virkeligheten! Veske
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #2717 Skrevet 11. september 2012 Skulle lage side der nå, men har visst fra før. Aldri kjøpt noe derifra, men har vel lagd profil en gang. Husker ikke passord, eller svar på spørsmålet. Hva nå? Får jo ikke lagd ny eller. Lag ny med ny mailadresse? Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
Lyd Skrevet 11. september 2012 #2718 Skrevet 11. september 2012 Ååå den var nydelig!! Fanken også at disse Koreaselgerene ikke kan ha flere størrelser! Argh! Den er vel ikke tilfeldigvis stor i størrelsen?? Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f Jeg er 55 kilo og 163 cm høy, og til meg var den veldig passe. Den har glidelås på siden, noe jeg ikke så med det første, så jeg klarte så vidt å få den på meg bare ved å dra den over hodet. Altså er den ikke så veldig trang, man strammer selv etterpå Den rekker meg ca til midt på låret om jeg husker riktig, eller kanskje litt kortere.
AloeVera Skrevet 12. september 2012 #2719 Skrevet 12. september 2012 (endret) Golfgreier til kjæresten (Headcover til wood) Enda en golfgreie til kjæresten (iron sensor tape) Og enda en golfgreie til han (treningsgreie) Rensegreier til makeupsvamp/børster 100 bakdeler til øredobber Oppbevaringsboks for sminke Tights/strømpebukse grått Og.. Mortem! Har du enda ikke mottatt krølltangen? Mas mas mas Endret 12. september 2012 av AloeVera
Paw Skrevet 12. september 2012 #2720 Skrevet 12. september 2012 Hvis du har kontaktet selger og ikke fått svar åpner du en sak via Ebay. Gikk på "Resolve a problem" bak der på actions. Også "I havent received my item" så kommer det "You purchased this item as a PayPal guest user and will need to contact PayPal directly by going through their Resolution Center." Gjør så det, og velger "Havent received item" og velger ut transaksjons ID fra paypal kontoen , og da kommer det "This transaction cannot be disputed. Please go to the eBay Resolution Center to review the program details for information on what to do next." Skjønner ikke en dritt .................
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå