Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse om sånne hårstikk med metallringer som er så populære nå?

Takker på forhånd :)

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan tipse om sånne hårstikk med metallringer som er så populære nå?

Takker på forhånd :)

Tenker du på slike som denne og denne?

Kjøpte begge for ikke så lenge siden, og det kom raskt i postkassa mi. Men jeg fant ut at jeg har altfor tynt hår for slike. Mulig det går an å fikse på en måte, men jeg er ihvertfall glad jeg ikke kasta bort flere kroner på dem.

Skrevet

Tenker du på slike som denne og denne?

Kjøpte begge for ikke så lenge siden, og det kom raskt i postkassa mi. Men jeg fant ut at jeg har altfor tynt hår for slike. Mulig det går an å fikse på en måte, men jeg er ihvertfall glad jeg ikke kasta bort flere kroner på dem.

Det var slik jeg tenkte på ja :)

Men har du for tynt hår til link nr 2 også? Der går jo ikke metallringen helt rundt, om du skjønner

Skrevet

Ååå den var nydelig!! Fanken også at disse Koreaselgerene ikke kan ha flere størrelser! Argh!

Den er vel ikke tilfeldigvis stor i størrelsen??

Jeg har samme kjole, den er utrolig fin. :) Det er snøring bak, så om du får den over hoftene kan det muligens gå. Stroppene er utrolig lange. Det kan gå. Jeg måtte klippe av stroppene mine fordi de var for lange etter jeg har strammet kjolen.

Skrevet

Jeg har samme kjole, den er utrolig fin. :) Det er snøring bak, så om du får den over hoftene kan det muligens gå. Stroppene er utrolig lange. Det kan gå. Jeg måtte klippe av stroppene mine fordi de var for lange etter jeg har strammet kjolen.

Takk for svar. Jeg vurderer den faktisk selv om jeg tviler på at det går... Ble helt forelsket. Men er den veldig kort?

Skrevet

De har faktisk noe lignende på Jysk, til litt over hundrelappen :) Heeelt tollfritt. Jeg har to sånne fra Jysk og er kjempefornøyd :) Bare søk på sidene deres. Ligger under baderom og diverse eller noe sånt.

Endret: http://www.jysk.no/9...05500/a/catalog

Å, takk for tipset! :)

• Liker 1
Skrevet

Det var slik jeg tenkte på ja :)

Men har du for tynt hår til link nr 2 også? Der går jo ikke metallringen helt rundt, om du skjønner

For tynt for den også, ja. Ser bare dumt ut på meg, for på begge kan håret mitt "dekke" litt over halvparten av ringen.

Mulig det finnes andre størrelser av slike ringer, og det kan jo hende at håret ditt er tykkere enn mitt.

Og nå har jeg ikke akkurat slitt de ut, men det virker som om det er bra kvalitet på dem :)

Skrevet

For tynt for den også, ja. Ser bare dumt ut på meg, for på begge kan håret mitt "dekke" litt over halvparten av ringen.

Mulig det finnes andre størrelser av slike ringer, og det kan jo hende at håret ditt er tykkere enn mitt.

Og nå har jeg ikke akkurat slitt de ut, men det virker som om det er bra kvalitet på dem :)

Du kan jo prøve å bøye litt på den? :) Jeg har tynne hårstrå, men masse hår så jeg håper det skal gå :)

Skrevet

Du kan jo prøve å bøye litt på den? :) Jeg har tynne hårstrå, men masse hår så jeg håper det skal gå :)

Det har jeg prøvd, slik at den lukkes helt (om du skjønner), men den er fremdeles for stor i omkrets. Det går sikkert bra for deg :)

Skrevet

Kjole - Ble positivt overrasket over denne! Veldig fin :)

Kjempefin! Lurer på om jeg må bestille den også.

Skrevet

Hvor land tid pleier det å ta før du får varen din, til du har bestilt? :)

Anonym poster: c8caf102abe9e81c28c9c63267ce15be

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

alt fra noen dager til en måned.

Skrevet

Som regel 1-4 uker,men har opplevd at det har tatt opptil 2 måneder.(Når det tar så lang tid så mistenker jeg at selgeren har vært veldig treg med å sende varen)

Skrevet

Kjøpte dette oljemaleriet i dag. Nesten for godt til å være sant. Tror det er noe jeg ikke har fått med meg her. Enten det, eller så er det oppskrapa og ødelagt når det kommer hit.

Hvis det er som forventet, så kommer det til å passe kjempegodt i stua mi :) :)

Skrevet

Takk for svar. Jeg vurderer den faktisk selv om jeg tviler på at det går... Ble helt forelsket. Men er den veldig kort?

Helt klart godtatt i min verden! Om jeg husker riktig når den meg akkurat ned til fingertuppene når jeg holder hendene rett ned. Jeg er 166 cm. Det meste på nelly er mye kortere, for å si det slik. :) Jeg elsker den kjolen, fått mange komplementer for den.

Skrevet

Kjøpte dette oljemaleriet i dag. Nesten for godt til å være sant. Tror det er noe jeg ikke har fått med meg her. Enten det, eller så er det oppskrapa og ødelagt når det kommer hit.

Hvis det er som forventet, så kommer det til å passe kjempegodt i stua mi :) :)

Bildene kommer uten ramme, altså bare på lerretet sammenrullet. Jeg kjøpte grisebillige malerier på gata i Hong Kong, og endte opp med å kaste de for å sette de på blindramme koster ganske mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...