Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Vet du om disse inneholder Tricoslan? Har vært å sjekket på hjemmesiden men finner ingen ingrediensliste.

Anonym poster: 22c72c834072a2db39233e2c8eea815b

det gjør de :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjør de :)

Ok, takk for svar :)

Anonym poster: 22c72c834072a2db39233e2c8eea815b

Skrevet

Jeg har den i turkis, de er kjempesmarte!

Gleder meg til å få den, for nå har jeg en flettet kurv fra ikea, for stor og flettingen gjør at ting velter (Med andre ord, kaos!)

Skrevet

Jeg skriver nok dette i feil tråd, men FY SØREN! Jeg måtte betale 300 kroner i toll for et av de skjerfene jeg bestilte til 30 kr! Er dette vanlig?? Gleder meg ikke til neste skjerf kommer hvis det er lik toll på det.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skriver nok dette i feil tråd, men FY SØREN! Jeg måtte betale 300 kroner i toll for et av de skjerfene jeg bestilte til 30 kr! Er dette vanlig?? Gleder meg ikke til neste skjerf kommer hvis det er lik toll på det.

Da må det vel ha sjedd en feil? :klo:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg sendte en mail til tollvesenet. Dette går bare ikke an..??

Kan man la være å hente pakker slik at de går tilbake eller noe?

Endret av totes_mc
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

Jeg sendte en mail til tollvesenet. Dette går bare ikke an..??

Kan man la være å hente pakker slik at de går tilbake eller noe?

Hvis du får tollkrav så må du la være med å hente pakken og så sende en mail med kvittering/bevis på at varen ikke koster mere enn 200 til posten eller bring først.

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Jeg fikk ikke noe kvittering med i pakken, skulle jeg tatt bilde av selve pakken hvor det står 5 dollar som verdi da?

Håper virkelig dette er et engangstilfelle, ellers tror jeg ikke jeg tør bestille noe mer på nett :S

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg fikk ikke noe kvittering med i pakken, skulle jeg tatt bilde av selve pakken hvor det står 5 dollar som verdi da?

Håper virkelig dette er et engangstilfelle, ellers tror jeg ikke jeg tør bestille noe mer på nett :S

Man får alltid en ordrebekreftelse på mail når man har handlet på ebay, eller du kunne tatt bilde av pakken, det er opp til kundebehandleren hva de ser på som bevis godt nok, men siden navnet ditt også står på pakken så hadde nok det gått helt fint.

Skrevet

Hvit klokke

Den går og alt... Synes kanskje at gullet ble litt bling bling, men den var veldig fin til 20 kroner :)

Skrevet

Da må det vel ha sjedd en feil? :klo:

Du hadde rett. Fikk en telefon fra postkontoret om at den pakken jeg trodde jeg skulle hente, lå der.

Nå ble jeg glad :)

Syns likevel det er rart at man ikke får varsel om de små pakkene man ikke får rett i postkassa..?

Gjest badeand1
Skrevet

Du hadde rett. Fikk en telefon fra postkontoret om at den pakken jeg trodde jeg skulle hente, lå der.

Nå ble jeg glad :)

Syns likevel det er rart at man ikke får varsel om de små pakkene man ikke får rett i postkassa..?

Var det ikke tollen det var noe galt med da?

Skrevet

Nei, de hadde tatt betalt for feil pakke. Jeg visste det var toll på den andre pakken.

Gjest badeand1
Skrevet

Nei, de hadde tatt betalt for feil pakke. Jeg visste det var toll på den andre pakken.

Skjønner. =)

Skrevet

Ble i denne tråden påminnet om at det finnes veggdekor på eBay også. Så nå ble det denne her til datteren, som er Marilyn Monroe-fan. :)

Men nå må jeg på avvenning, altså. :rodme:

Skrevet

Er tydeligvis for lenge siden til at jeg klarer å linke (rart, bare gått 2 uker), men her er det jeg venter på i posten.

- lommeur

- øredobber

- charms

- uglesmykke

- Foundation brush

- Navnesmykke

Skrevet

Er det noen som har funnet noen bra scrappegreier? Jeg har funnet noe, men det som er fint er som regel ikke noe spesielt billig. Er det noe jeg ikke har skjønt? :klo::vetikke:

..eller ikke finner, kanskje! :roll:

Det kommer litt ann på hva du skal ha, jeg har handlet en del her før: http://stores.ebay.com/Simon-Says-STAMP

Skrevet

Er det noen som har funnet noen bra scrappegreier? Jeg har funnet noe, men det som er fint er som regel ikke noe spesielt billig. Er det noe jeg ikke har skjønt? :klo::vetikke:

..eller ikke finner, kanskje! :roll:

hva av scrappingsutstyr er du ute etter da? jeg bruker å søke etter: puncher, dies,paper pad, scrapbooking, flowers og slike ting og om jeg vil ha det billigst mulig tar jeg på price + shipping- lowest first

har handlet dette:

halvperler i rosa

røde hjerter

halvperler i rosa

dobbeltsidig teip

mikset halvperler

liten boks som jeg bruker til små perler osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...