Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2012 #2541 Skrevet 1. september 2012 Tusen takk! Jeg er jo helt grønn på ebay, så er fint med litt hjelp : ) Hadde jeg visst at du var ny på ebay så hadde jeg svart deg litt bedre. >< Sorry!
Gjest BabyBlue Skrevet 1. september 2012 #2542 Skrevet 1. september 2012 Hadde jeg visst at du var ny på ebay så hadde jeg svart deg litt bedre. >< Sorry! Det gjør ikke noe, nå fikk jeg jo svar og hadde sikkert funnet det ut selv etterhvert uansett =)
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #2543 Skrevet 1. september 2012 Noe jeg IKKE skal kjøpe iallefall. Men kreativt var det nå da.... Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba
Gjest BabyBlue Skrevet 1. september 2012 #2544 Skrevet 1. september 2012 Noe jeg IKKE skal kjøpe iallefall. Men kreativt var det nå da.... Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba
Gjest BabyBlue Skrevet 1. september 2012 #2545 Skrevet 1. september 2012 (endret) Meg på ebay: "DEN har jeg lyst på!" Og fornuften bare "Nei, du har allerede brukt hundrevis av kroner nå! Skjerp deg!" "Men jeg trenger den! Jeg skulle jo bli så organisert dette skoleåret, få opp snittet, da trenger jeg en journal." Fornuften: "Du har en fra i fjor, den funker helt fint." "Men vi er snart i 2013, jeg må ha en ny. Jeg bestiller den jeg!" "NEI!!!" "Uh, der trykket jeg på buy now, og logger inn på paypal... vips, der forsvant 100 kroner til gitt." :D Fornuften: "... det finnes spesielle "hvilehjem" for folk som deg." Så jeg bestilte en NYDELIG vintage-ish notatbok til 19 dollar som fungerer som en notatbok/kalender, fin for oss som går på skole og vil bli litt mer organisert. Så ignorerer vi det faktum at jeg allerede eier en haug av de... Jeg må logge av ebay, logge av pcen, frakoble nettet, kneble meg på armer og bein og låse meg inn i et skap. Men jeg vil ikke... for det er bare så gøy! Endret 2. september 2012 av BabyBlue
Gjest Emera Skrevet 1. september 2012 #2546 Skrevet 1. september 2012 (endret) Noe jeg IKKE skal kjøpe iallefall. Men kreativt var det nå da.... Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba Og selvsagt finnes denne også. Noe annet hadde jo vært rart... Etter å ha trålt byen for en stilig, rød såpedispenser i dag, uten å finne en eneste, bestilte jeg den her. Endret 1. september 2012 av Emera
LeaMichele Skrevet 1. september 2012 #2548 Skrevet 1. september 2012 nail stamping art plates 1,3,25,27 cosmetic sponge, skal bruktes til neglene magnet nail polish hårbørste renser nail art liner polish lilla nail art liner polish sølv nail art liner polish rød nail art liner polish blå nail art liner polish gull nail painting brushes nå venter jeg på 34 pakker og så har jeg ca 1000 ting på forskjellige ønskelister der inne.. litt avhenging av ebay... kanskje litt 2
Gjest BabyBlue Skrevet 2. september 2012 #2549 Skrevet 2. september 2012 Jeg som allerede lider av et alvorlig tilfelle av neglelakkmani... Tusen takk til deg, Sophia Bush, du blakker meg
LeaMichele Skrevet 2. september 2012 #2550 Skrevet 2. september 2012 Jeg som allerede lider av et alvorlig tilfelle av neglelakkmani... Tusen takk til deg, Sophia Bush, du blakker meg hehe jeg var dum nok til å kikke på youtube, var jo så mye kult man kunne gjøre og så jo enkelt ut.. såå.... rett på ebay å handle hehe
ninuska_ Skrevet 2. september 2012 #2551 Skrevet 2. september 2012 Jeg eeelsker denne tråden! Jeg har reaktivert mine gamle ebay- og paypalkontoer som jeg ikke har brukt siden jeg giftet meg for over tre år siden, og har vært på en liten handletur... Over en uke har det tatt meg å lese igjennom hele tråden, og jeg har fått mange gode tips. Her er min (foreløpige!) handleliste: GlobusSmykke Skilpaddesmykke Hodeskalleskjerf Scrappe-/innpakningspapir Kattesmykke bursdaggave til katteelskende søster Selvlysende sommerfuglpynt til de små prinsessene Scrappejulepynt egentlig charms, men jeg har andre planer Scrappeperler Scrappepynt i rosa og aqua Det meste vises som sendt, men jeg har foreløpig ikke mottatt noe. Alt tilsammen har kostet meg mindre enn 100 kroner Kan du linke til kattesmykket? Jeg får opp pakkepapir når jeg trykker!
Thalassos Skrevet 2. september 2012 #2552 Skrevet 2. september 2012 Okei, hvor skal jeg begynne? Endte på side 50 i denne tråden da jeg med tungt hjerte nektet meg selv å lese mer. Så idag har jeg endelig misbrukt paypalkontoen litt, og kjøpt meg en haug med HØYST nødvendige saker! Halsbånd til hannhunden min Halsbånd til tispa Tråd til å lage armbånd med Lys til halsbåndet når det blir mørkere 80 ferskvannsperler ......? Kors jeg skal lage armbånd av 5 kors til ... Og enda flere Næmmen, to til! (Jeg glemte rett og slett at jeg hadde kjøpt 5 den første gangen, og kjøpte likegodt 15 til. Blir fine julegaver hvis jeg klarer å lage fine armbånd ) Hjerteform til pannekaker/egg - Bare fordi jeg vil at kjæresten skal lage sånn til meg Uglesmykke til 70 cent Noen som har fått det billigere? Ringer - Vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg la inn bud på disse, men jeg fikk de for 1 dollar.. 10 par med falske øyevipper - 1 dollar Oppbevaringsboks til øredobber o.l Bobbypins Shamballaøredobber Nydelige perler Shamballakjede Silikonmatte til mactastatur (rosa) Har fortsatt endel bud inne på småting!
Thalassos Skrevet 2. september 2012 #2553 Skrevet 2. september 2012 (endret) Men dere, jeg har et tips til dere! Jeg har funnet en ny nettbutikk (kan hende alle har hørt om det bortsett fra meg), med ebaypriser. Kjæresten min bestilte en zoomlinse til iphone for morroskyld, til 80 kroner, og den fungerer HELT utmerket, og han fikk den etter 12 dager. Fri frakt på alt sammen. Virket som en skikkelig jallaside, men utrolig nok er den helt super. Her kan du velge norsk (veldig gebrokkent) språk, norske priser og lignende. Miniinthebox Dere kan i tillegg betale med paypal så dere er beskyttet HVIS noe skulle gå galt! Endret 2. september 2012 av Adegami 1
Swirly Skrevet 2. september 2012 #2554 Skrevet 2. september 2012 Jeg har begynt å tenke på julekalender til kjæresten, og har bestilt noen godsaker til ham fra e-bay i dag. Har aldri vært så tidlig ute med å tenke på jul før, men det tar jo ofte litt tid når en bestiller fra e-bay + at jeg får spredd utgiftene litt på disse månedene før jul. Kanskje flere som har noen tips til småting? Bokmerke (freemasons) Adresselapp til bagasje Passholder Slipshenger
Thalassos Skrevet 2. september 2012 #2555 Skrevet 2. september 2012 Håper noen vil bidra i denne tråden også
Sunshine Skrevet 2. september 2012 #2556 Skrevet 2. september 2012 Noe jeg IKKE skal kjøpe iallefall. Men kreativt var det nå da.... Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba Haha! Den burde vi nesten hatt på halloween! Huff nei dette er ikke bra altså... Ebay har blitt en veldig avhengighetsgreie for meg. Jeg er innom hver dag og tenker ofte på hva jeg kan kjøpe der. Det er genialt med barberhøvler og `jeg er på utkikk etter flere slike forbruksvarer. Noen som har tips annet kan man kjøpe?
Thalassos Skrevet 2. september 2012 #2557 Skrevet 2. september 2012 Noe jeg IKKE skal kjøpe iallefall. Men kreativt var det nå da.... Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba Kjøpte den til mamma ifjor, fordi hun ØNSKA seg den.. Jeg bare
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. september 2012 #2558 Skrevet 2. september 2012 Silikonmatte til mactastatur (rosa) Har fortsatt endel bud inne på småting! Sånn trenger jeg og, men jeg har norsk tastatur og det er jo umulig å finne! Utrolig irriterende!
Thalassos Skrevet 2. september 2012 #2559 Skrevet 2. september 2012 Sånn trenger jeg og, men jeg har norsk tastatur og det er jo umulig å finne! Utrolig irriterende! Det tenkte jeg ikke på! 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #2560 Skrevet 2. september 2012 Noen her som har kjøpt en binto/lunch box de er fornøyd med? Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå