AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #2441 Skrevet 28. august 2012 vet dere hvordan man søker opp kopier av kjente merker? Si at jeg for eksempel skal søke på fake Luis Vuitton? Anonym poster: cd175bf261c86ebbe6e6a8e8491fa324
Gjest Skrevet 28. august 2012 #2442 Skrevet 28. august 2012 vet dere hvordan man søker opp kopier av kjente merker? Si at jeg for eksempel skal søke på fake Luis Vuitton? Anonym poster: cd175bf261c86ebbe6e6a8e8491fa324 Så vidt jeg vet er det ikke lov å selge fake ting på ebay! Ei vennine mottok dette av en selger. Hun fikk penger tilbake fra paypal, paypal utestengte brukeren, og ebay gjorde det samme!
Chord Skrevet 28. august 2012 #2443 Skrevet 28. august 2012 Så vidt jeg vet er det ikke lov å selge fake ting på ebay! Ei vennine mottok dette av en selger. Hun fikk penger tilbake fra paypal, paypal utestengte brukeren, og ebay gjorde det samme! Dette stemmer, det strider imot reglene til Ebay å selge slike ting. Fra reglene til Ebay: We don't allow replicas, counterfeit items, or unauthorized copies to be listed on eBay. Unauthorized copies may include things that are bootlegged, illegally duplicated, or pirated. These kinds of things may infringe on someone's copyright or trademark.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #2444 Skrevet 29. august 2012 Smarte greier! Men alle selgerne tar jo skyhøy shipping-pris!? Se her: http://www.ebay.com/...os&_stpos&gbr=1 Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
Adhara Skrevet 29. august 2012 #2445 Skrevet 29. august 2012 vet dere hvordan man søker opp kopier av kjente merker? Si at jeg for eksempel skal søke på fake Luis Vuitton? Anonym poster: cd175bf261c86ebbe6e6a8e8491fa324 Prøv ioffer.com heller. Flust av fake varer der.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #2446 Skrevet 29. august 2012 .. Skjerf som er nevnt tidligere i tråden Var forsåvidt fint, men synes ikke akkurat det så ut som på bildet, iallfall hva mønsteret angår. Skrekk og gru. Advarsel! Det ser ikke ut til at Kina-selgerene bryr seg om beskrivelsene faktisk stemmer med varene de selger, - allefall ikke når det gjelder skjerf. Jeg fortalte tidligere i tråden at jeg mottok et leopardskjerf med annet mønster enn det avbildede og med hvite ufargede feil. Med dårlig samvittighet (jeg betalte tross alt under 4 dollar inkl. shipping) aksepterte jeg tilbudet om å få tilsendt et nytt. Jeg merket det med en gang jeg tok i det, og fikk det bekreftet av en merkelapp: 100% viskose. Skjerfet som jeg trodde jeg kjøpte, var opprinnelig listet som 80% bomull og 20% silke (som høres fantastisk ut!) Jeg måtte jo, etter alle deres forsøk, gi dem positiv feedback. Men skrev til dem at jeg var skuffet og at de måtte endre beskrivelsen ASAP for ikke å villede andre kunder og at de måtte være mer påpasselige i fremtiden. De har fortsatt ikke endret beskrivelsen! Jeg skrev også til en annen selger, som hadde bilder av litt forskjellige skjerf, og spurte hva de virkelig solgte. Jeg fikk tilsendt bilder som de hadde tatt for meg. Det så overhodet ikke likt ut som de avbildede skjerfene. Og da jeg påpekte det, svarte de at de får forskjellige skjerf hele tiden, alle er leopardmønstret, så de kunne ikke skifte ut bildene hver gang! Kanskje er jeg for kritisk til å kjøpe på eBay, men jeg forventer faktisk at beskrivelsene stemmer, -selv for billige varer. Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba
Fantomina Skrevet 29. august 2012 #2447 Skrevet 29. august 2012 Strikkepinne 60 cm/5,5 Strikkepinne 80 cm/3,5 Strikkepinne 80 cm/2,5 Heklepinne 4 Pinnemåler Strikkepinne 75 cm/5 Strikkepinne 75 cm/4 Strikkepinne 75 cm/3 Strikkepinne 3,5 Strikkepinne 5 Parfymeflaske (i sort og lilla) Bokmerker Bokstøtter Katteplugg Batman-plugg
Corpse Skrevet 29. august 2012 #2448 Skrevet 29. august 2012 Skjerf som er nevnt tidligere i tråden Var forsåvidt fint, men synes ikke akkurat det så ut som på bildet, iallfall hva mønsteret angår. Jeg bestilte dette i grått og det var akkurat som på bildet, jeg er veldig fornøyd med det
Gjest badeand1 Skrevet 29. august 2012 #2449 Skrevet 29. august 2012 Skrekk og gru. Advarsel! Det ser ikke ut til at Kina-selgerene bryr seg om beskrivelsene faktisk stemmer med varene de selger, - allefall ikke når det gjelder skjerf. Jeg fortalte tidligere i tråden at jeg mottok et leopardskjerf med annet mønster enn det avbildede og med hvite ufargede feil. Med dårlig samvittighet (jeg betalte tross alt under 4 dollar inkl. shipping) aksepterte jeg tilbudet om å få tilsendt et nytt. Jeg merket det med en gang jeg tok i det, og fikk det bekreftet av en merkelapp: 100% viskose. Skjerfet som jeg trodde jeg kjøpte, var opprinnelig listet som 80% bomull og 20% silke (som høres fantastisk ut!) Jeg måtte jo, etter alle deres forsøk, gi dem positiv feedback. Men skrev til dem at jeg var skuffet og at de måtte endre beskrivelsen ASAP for ikke å villede andre kunder og at de måtte være mer påpasselige i fremtiden. De har fortsatt ikke endret beskrivelsen! Jeg skrev også til en annen selger, som hadde bilder av litt forskjellige skjerf, og spurte hva de virkelig solgte. Jeg fikk tilsendt bilder som de hadde tatt for meg. Det så overhodet ikke likt ut som de avbildede skjerfene. Og da jeg påpekte det, svarte de at de får forskjellige skjerf hele tiden, alle er leopardmønstret, så de kunne ikke skifte ut bildene hver gang! Kanskje er jeg for kritisk til å kjøpe på eBay, men jeg forventer faktisk at beskrivelsene stemmer, -selv for billige varer. Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba Du måtte gi dem positiv feedback? Hvorfor? 4
kaprifolen Skrevet 29. august 2012 #2450 Skrevet 29. august 2012 Du måtte gi dem positiv feedback? Hvorfor? Lurer jeg på også?! Hjelper lite å advare folk her, når du gir dem positiv feedback der de tjener penger? Var du redd de skulle komme på døren din og se stygt på deg om du var ærlig...? 3
Gjest badeand1 Skrevet 29. august 2012 #2451 Skrevet 29. august 2012 Lurer jeg på også?! Hjelper lite å advare folk her, når du gir dem positiv feedback der de tjener penger? Var du redd de skulle komme på døren din og se stygt på deg om du var ærlig...? Nettopp.. jeg hadde ikke gitt positiv feedback når produktet er såpass feil og de har feilinformert om produktet. 2
Gjest badeand1 Skrevet 29. august 2012 #2452 Skrevet 29. august 2012 Bobby pins. "sovehette" Blått og svart skjerf.
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #2453 Skrevet 29. august 2012 "sovehette" Hvorfor bruke en sånn når man sover? Hva er fordelene?
Gjest badeand1 Skrevet 29. august 2012 #2454 Skrevet 29. august 2012 Hvorfor bruke en sånn når man sover? Hva er fordelene? Jeg gjør det for at håret mitt ikke skal floke seg. Har ganske langt hår.
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #2455 Skrevet 29. august 2012 Jeg gjør det for at håret mitt ikke skal floke seg. Har ganske langt hår. Aah, ok. Jeg trodde kanskje det var for å skåne putetrekket mot fett fra håret (haha).
Gjest badeand1 Skrevet 29. august 2012 #2456 Skrevet 29. august 2012 (endret) Aah, ok. Jeg trodde kanskje det var for å skåne putetrekket mot fett fra håret (haha). Genialt. Endret 29. august 2012 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #2457 Skrevet 29. august 2012 Skrekk og gru. Advarsel! Det ser ikke ut til at Kina-selgerene bryr seg om beskrivelsene faktisk stemmer med varene de selger, - allefall ikke når det gjelder skjerf. Jeg fortalte tidligere i tråden at jeg mottok et leopardskjerf med annet mønster enn det avbildede og med hvite ufargede feil. Med dårlig samvittighet (jeg betalte tross alt under 4 dollar inkl. shipping) aksepterte jeg tilbudet om å få tilsendt et nytt. Jeg merket det med en gang jeg tok i det, og fikk det bekreftet av en merkelapp: 100% viskose. Skjerfet som jeg trodde jeg kjøpte, var opprinnelig listet som 80% bomull og 20% silke (som høres fantastisk ut!) Jeg måtte jo, etter alle deres forsøk, gi dem positiv feedback. Men skrev til dem at jeg var skuffet og at de måtte endre beskrivelsen ASAP for ikke å villede andre kunder og at de måtte være mer påpasselige i fremtiden. De har fortsatt ikke endret beskrivelsen! Jeg skrev også til en annen selger, som hadde bilder av litt forskjellige skjerf, og spurte hva de virkelig solgte. Jeg fikk tilsendt bilder som de hadde tatt for meg. Det så overhodet ikke likt ut som de avbildede skjerfene. Og da jeg påpekte det, svarte de at de får forskjellige skjerf hele tiden, alle er leopardmønstret, så de kunne ikke skifte ut bildene hver gang! Kanskje er jeg for kritisk til å kjøpe på eBay, men jeg forventer faktisk at beskrivelsene stemmer, -selv for billige varer. Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba Jeg er ikke så nøye på det jeg, ikke når prisen er så lav. Da forventer jeg faktisk at produktet IKKE er så fantastisk som de skriver, og at det kanskje ikke er likt på bildet. Skulle bare mangle til den prisen :D Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f 1
Gjest badeand1 Skrevet 29. august 2012 #2458 Skrevet 29. august 2012 Jeg er ikke så nøye på det jeg, ikke når prisen er så lav. Da forventer jeg faktisk at produktet IKKE er så fantastisk som de skriver, og at det kanskje ikke er likt på bildet. Skulle bare mangle til den prisen :D Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f Greit nok det, men at de sier at stoffet er noe helt annet enn det det er, er for drøyt for min del. Pris eller ikke. Feilinformasjon tolererer jeg ikke uansett pris og selgeren fortjener hvertfall ikke positiv feedback. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #2459 Skrevet 29. august 2012 Jeg er ikke så nøye på det jeg, ikke når prisen er så lav. Da forventer jeg faktisk at produktet IKKE er så fantastisk som de skriver, og at det kanskje ikke er likt på bildet. Skulle bare mangle til den prisen :D Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f Siden folk forstår at et produkt til den prisen ikke er fantastisk, trenger ikke selger skryte det opp i skyene heller. Maange nordmenn kjøper masse crap som lett går i stykker/har feil farge etc etc. og så tenker de "Jaja, det var jo så billig" og gir positiv feedback. Feedbacken er jo ikke til å stole på i det heletatt når folk gir positiv tilbakemelding uansett hvor herpa ting de får er............ Anonym poster: 3e654ca20eeb5b9b2dadda24fac0f635 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #2460 Skrevet 29. august 2012 Greit nok det, men at de sier at stoffet er noe helt annet enn det det er, er for drøyt for min del. Pris eller ikke. Feilinformasjon tolererer jeg ikke uansett pris og selgeren fortjener hvertfall ikke positiv feedback. Som sagt; jeg er ikke så nøyen på det når det er snakk om så billige ting. Man må jo skjønne at det ikke er snakk om silke. Men det er meg da Siden folk forstår at et produkt til den prisen ikke er fantastisk, trenger ikke selger skryte det opp i skyene heller. Maange nordmenn kjøper masse crap som lett går i stykker/har feil farge etc etc. og så tenker de "Jaja, det var jo så billig" og gir positiv feedback. Feedbacken er jo ikke til å stole på i det heletatt når folk gir positiv tilbakemelding uansett hvor herpa ting de får er............ Anonym poster: 3e654ca20eeb5b9b2dadda24fac0f635 Gir aldri feedback jeg, blir så sur pga den masingen om femstjerners feedback at jeg har boikottet hele greia Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå