Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

jeg har fått dilla på skjerf, stooore skjerf vel og merke...

noen som vil anbefale noen billige? har kjøpt noen som det har stått big på, og når de har komt i posten har de vært bittesmå og harde i stoffet :frustrert:

btw, hold dere vekk i fra dette smykket: http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 det datt i fra hverandre bare et par sekunders bruk pga at ringene hvert ledd henger etter har mellomrom som de hopper ut av, og det er en del ledd i dette smykket...

Har bestilt samme smykke bare fra en annen selger. Men det er jo bare å feste endene på ringene bedre sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått dilla på skjerf, stooore skjerf vel og merke...

noen som vil anbefale noen billige? har kjøpt noen som det har stått big på, og når de har komt i posten har de vært bittesmå og harde i stoffet :frustrert:

btw, hold dere vekk i fra dette smykket: http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 det datt i fra hverandre bare et par sekunders bruk pga at ringene hvert ledd henger etter har mellomrom som de hopper ut av, og det er en del ledd i dette smykket...

Har også gått på skjerfsmellen, så nå kjøper jeg kun skjerf hvor målene står oppgitt.

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet

Har bestilt samme smykke bare fra en annen selger. Men det er jo bare å feste endene på ringene bedre sammen?

joda, men hvem gidder å gå å feste di hele tiden?jeg synes det bare var slitsomt...

Gjest badeand1
Skrevet

joda, men hvem gidder å gå å feste di hele tiden?jeg synes det bare var slitsomt...

Holder det ikke med en gang bare da?

Skrevet

Har også kjøpt denne vesken:

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Den vesken likte jeg, kan du si fra når den kommer om den er brun eller svart og om de glidelåsene på fremsiden kan åpnes? Si også hvor mange rom det er på innsiden.

Jeg er veldig kresen på vesker, men den hadde noe spesielt ved seg.

Skrevet (endret)

Har kjøpt:

8 stk reiseflasker for parfyme

Lyserosa iphonesett

Iphonedeksel

Oransje klokke

Brun klokke og den samme i sort

Hvit truse

Rosa truse

På ønskelisten har jeg:

Denne klokken. Er litt usikker på denne enda.

Hvem var det som hadde kjøpt en billig krølltang fra ebay? Jeg lurer på om den funket noe særlig..

Endret av AloeVera
  • Liker 1
Skrevet

Hundeseng

Noe helt annet en prisen på dyrebutikken! Håper bare kvaliteteten er like bra(går an å håpe) :Nikke:

Har en lignende fra ebay, har måttet lappe den sammen en gang eller to, men usikker på om det er bikkja eller kvaliteten :gjeiper:

Skrevet

Noen som har bestilt skinnjakke fra ebay?

Anonym poster: cc3d8b41684673a7ed9da75b1fca1fa2

Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne vesken og vil fortelle om den?

Har den ok kvalitet, og er det greit med plass i den?

$(KGrHqFHJDcE+cwqiFIiBP7sCF,hyw~~60_3.JPG

Ebay-siden

Greit med plass og ser fin ut. Jeg ble ganske skuffet over kvaliteten. 2 Dusker har falt av etter 2 dagers bruk. Dårlig lim tror jeg og, ene glidelåsen er ødelagt. Jeg hadde et par cider i veksen når skulle på fest, det var litt tungt men trodde virkelig at at vesken skulle klare det. Festet røk på den lange remmen og veksen gikk rett i bakken med innholdet. (heldigvis klarte ciderne seg fint :nigo: ).

Gjest badeand1
Skrevet

Har kjøpt:

8 stk reiseflasker for parfyme

Lyserosa iphonesett

Iphonedeksel

Oransje klokke

Brun klokke og den samme i sort

Hvit truse

Rosa truse

På ønskelisten har jeg:

Denne klokken. Er litt usikker på denne enda.

Hvem var det som hadde kjøpt en billig krølltang fra ebay? Jeg lurer på om den funket noe særlig..

Det var meg tror jeg..? Har ikke fått den enda men skal gi beskjed. :)

Skrevet

Noen som har bestilt skinnjakke fra ebay?

Anonym poster: cc3d8b41684673a7ed9da75b1fca1fa2

Ja, har kjøpt skinnjakke på ebay. Auksjoner fra private selgere. Betalt 80 kr pr stk :)

Greit med plass og ser fin ut. Jeg ble ganske skuffet over kvaliteten. 2 Dusker har falt av etter 2 dagers bruk. Dårlig lim tror jeg og, ene glidelåsen er ødelagt. Jeg hadde et par cider i veksen når skulle på fest, det var litt tungt men trodde virkelig at at vesken skulle klare det. Festet røk på den lange remmen og veksen gikk rett i bakken med innholdet. (heldigvis klarte ciderne seg fint :nigo: ).

Samme skjedde meg med en veske jeg betale 700kr for på veksebutikk. Da er det bedre å ha kjøpt den på ebay til bedre pris :D

Skrevet

Finnes det lignende tråder i andre forum? :)

Har trålet gjennom denne og vil ha mer inspirasjon! Må handle mer! haha

Anonym poster: 4f0c614bebe26a9a687a13573d156f46

Skrevet

Sånne tråder er så farlig, men er det noen som har kjøpt store skjerf som de er skikkelig fornøyd med og kan anbefale? Ser at mange har vært skuffet over både farge og kvalitet

Skrevet

Sånne tråder er så farlig, men er det noen som har kjøpt store skjerf som de er skikkelig fornøyd med og kan anbefale? Ser at mange har vært skuffet over både farge og kvalitet

jeg er veldig fornøyd med mitt blå leopardskjerf som er linket til tidligere i denne tråden, skal bestille meg fler.

Forøvrig er jeg skeptisk til postmannen, venter 15 pakker, og han har ikke gitt meg noe på 3 dager :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...