Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen tips til klesselgere for oss fatsoes? Leter ett skjørt og søte topper, men for en jente med timeglassfigur i str. 44 og stooore pupper er det ikke så lett :S Vil også ha lange cardigans, men de er enten veldig små eller veldig kjærringaktige ;)

Sitter nå og vurderer dette:

Skjørt i blått

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen tips til klesselgere for oss fatsoes? Leter ett skjørt og søte topper, men for en jente med timeglassfigur i str. 44 og stooore pupper er det ikke så lett :S Vil også ha lange cardigans, men de er enten veldig små eller veldig kjærringaktige ;)

Skjørt i blått

Du får neppe på deg det da... :sjenert:

Jeg er i samme situasjonen selv. Har gjort en del bomkjøp ja. Men du må ihvertfall huke av for plus size.

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

• Liker 2
Skrevet

Det skal være så strechy at det passer til 100cm i livet, jeg er 87, så jeg krysser fingrene. Uansett ikke mer enn 50kr sløst bort og skal alltids finne noe som passer det ;)

Skrevet

En kaffekopp hvor det står "I <3 Me" som jeg skal ta med på jobb hver dag.

• Liker 4
Skrevet

Link til koppen!!!!??? Vil ha!

Gjest Swarovski
Skrevet

Og jeg vet ikke hvordan man kan ordne det sånn at man kan skrive hva man vil på linkene :P

Skriv ordet du vil ha link på. Merk ordet, og trykk på den 'kjetting-greia med grønn pluss på'. Skriv inn adressen i boksen som kommer opp :)

Skrevet

Skjørt i blått

Gå på ebay.co.uk i stedet, der får du masse pluz size uten at det er sekkeklær som passer en 60-åring. Både skjørt og cardigans. Blir vel str 16 til deg? Jeg er en 42 på hoftene og passer ikke kinaklær der, men handler mye på co.uk:)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

• Liker 1
Skrevet

Kasjmir/silke/merinoullgarn fra denne selgeren i fargene light green, lake green, dark blue (men om det i det hele tatt er lik bildet er det mer turkis), light red og white. Billig med ull/silkeblanding til bare 20 kroner per nøste. :nigo:

Skrevet

2 par rosa headphones

Brevpapir Hello kitty

I love you myself kopp

Deksel til samsung galaxy s3

Rosa Me-time sovemaske

Fikk potetgullet jeg bestilte i posten i dag, smakte bra ;)

Potetgull

ellers får jeg bare beklage at alt jeg kjøper er rosa og rødt, men jeg er veldig svak for det..........

Fikk forresten denne toppen/tshirten her om dagen, den var fin OG stor nok, men mønsteret er sånn at det klistrer seg, og kommer sikkert til å gjøre det enda mer etter vask, men ellers fin! Her

Skrevet

Fikk potetgullet jeg bestilte i posten i dag, smakte bra ;)

Potetgull

Samme potetgull som jeg fikk på mandag. Fornøyd med selgeren også, siden han kun skrev selve produktets verdi og ikke produkt+porto :) Mailet med dem før jeg bestilte og de sa de kunne sette akkurat den summen jeg ville etter å ha forklart dem om vår 200 kroners regel. Godt potetgull var det også :)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...