Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt noen forskjellige versjoner av denne hårstrikkgreia, og enda en som er ganske lik :)

Har sett at det fantes noe lignende som den på siste link, bare med flette, men finner det ikke igjen, dessverre.

Skrevet

Venter på 77 varer, hjeeelp :lillesky:

Hva kjøpte du? :hoppe:

Gjest padawan
Skrevet

Jeg plages veldig med det, selv emd formsydd laken :S Hadde også håpt på en snedig løsning på ebay ;)

Prøvd lakenstrikk?

Skrevet

@Corpse: anonyme ebayere krever liste! :shoppe:

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

• Liker 1
Skrevet

Har lagt ut mye av det jeg venter på i posten litt tidligere, men det meste er litt småting, hobbysaker osv. Også har jeg hamstret opp med skjerf og klær til høsten. Jeg er seriøst avhengig av nettshopping tror jeg, vurderer å overgi paypal'n til samboeren. Hæhæ, not going to happen :fnise:

Leopardskjerf i grå

Enda et skjerf i grå som skal knytes på denne veska i svart kanskje

Hair chalk

Bandana i rød og blå

Enda flere skjerf, ett i svart og ett i grått

Smykke for å feste på kragen på skjorta

Perler i sølv og gull til DIY

Smykke

Tråd til DIY, sikkert kjøpt 6 farger av denne

Peace smykke

Hjerte smykke

100 pcs med studs

Ed Hardy hårføner denne er ikke til meg :opplyser:

Søte clips

Klokke

Enda en klokke

Kan godt være at jeg har lagt ut noe av dette tidligere, men har hvertfall ikke fått det enda da. Ellers er det mye småting jeg venter på smykkekjeder, svamper, tapetkniver, sakser, lim osv. Hobbysaker med andre ord.

• Liker 2
Skrevet

Da fikk jeg løshåret mitt. Ser veldig syntetisk ut, men det er greit nok, har anledninger for slikt også jeg. Men halvparten av hårene falt ut da jeg prøvde å åpne pakken og det var feil farge :) rask shipping da, under en uke!

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Gjest padawan
Skrevet

dette blir vel litt OT men i går bestilte jeg 3 Vinkart fra DeLong og betalte via PayPal. Etter at bestillingen og betalingen var banket igjennom fikk jeg beskjed om at de ikke sendte kart med rammer utenfor statene. litt surt siden jeg allerede hadde belastet kortet med 2.000 kroner. etter å ha sendt et par e-post frem og tilbake fikk jeg gjort om på bestillingen og fikk e-post fra PayPal i dag om at de hadde sendt tilbake $235 til kontoen min. er glad jeg betalte med PayPal. hadde jeg betalt rett til DeLong ser jeg for meg det kunen blitt en litt lenger prosess med å få tilbake pengene.

Skrevet (endret)

Kan vi inkludere andre, relativt billige nettsteder også?

Jeg raidet nemlig eyeslipsface i natt siden de hadde denne (smokey eyes) gratis om man kjøpte for over £10. De har relativt ofte rabatter, så en kan få god sminke til en bra pris.

Da bestilte jeg Lip liner med blender, Eye liner brush, spray for at sminken skal holde seg og øyenskygge-primer.

Dette kom på totalt 150 kroner inkl. porto. Jeg har tidligere kjøpt noen øyenskyggesett og de har holdt seg veldig bra.

Endret av sofie777
Skrevet

Kan du si ifra om ringen var fin, eller om den så veldig juglete ut? :)

I dag kom ringen i posten. Jeg ser at det er juggel, men jeg synes den var veldig pen, og jeg kommer nok til å bruke den så lenge den varer :)

Og siden sist har jeg bestilt litt forskjellig:

Ansiktsmaske/rens

Kjeder

Øredobb-ting (så får man se om man gidder å lage noe)

Ankeranheng

Smykke

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...