Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow, denne kom fort. til vanlig bruker varene jeg kjøper å ta minst 3-4 uker. bestilte skjerfet søndag den 12. aug.

Skrevet

Forrige mandag kjøpte jeg disse skoene, og de kom i dag. Kjapt!

Skrevet

Forrige mandag kjøpte jeg disse skoene, og de kom i dag. Kjapt!

Hvordan er de på? :)

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

Skrevet

Skrevet av kaprifolen på 11 august 2012 - 09:46 i Forbruker og økonomi

Hodeskalleskjerf

Hodeskalleskjerf 2

Audrey Hepburn kjede Håper det er like stort som jeg ser for meg.. :) (jada, cm står jo der, men allikevel)

Øredobber

Fikk skjerfene og Audrey Hepburn-kjedet i dag, veldig fornøyd med begge deler.. :)

Kjedet var medium langt, når meg til ca midt på brystet, men ikke ordentlig nedpå puppene, liksom.

Vil ikke kalle det verken langt eller kort.

Skrevet

Hvordan er de på? :)

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

Faktisk ganske gode. Størrelsen ble rett (bruker 37, valgte str 7) og de sitter godt. Det er vel ikke rette stoffet på de til å vandre ute i regnet, men det virker som det er grei kvalitet og gode sko, så det var verdt pengene :)

Skrevet

wow, denne kom fort. til vanlig bruker varene jeg kjøper å ta minst 3-4 uker. bestilte skjerfet søndag den 12. aug.

Jeg lurer på å kjøpe samme skjerfet selv, hvordan er det i stoffet? Tynt?

Skrevet

Men var du fornøyd med skjerfet? Det ser jo helt likt ut som dette, som flere andre har linket til.

Jeg kjøpte nylig et annet leopardskjerf, men oppdaget at det hadde noen feil med små hvite ufargede streker, og at det så mørkere ut, -og med sikkerhet, at mønsteret var dobbelt så stort som det som selgeren hadde avbildet.

Jeg kjøpte det riktignok veldig billig på auksjon til ca 4 dollar, men det kunne lett ha gått opp høyere i pris. Jeg skrev til selgeren og vedla bilder. De beklaget og ville refundere meg, og ba på sine knær om å ikke gi negativ kritikk.

Jeg syntes selvfølgelig veldig synd på dem. Men så så jeg at de flere dager senere fortsatte å selge dem på auksjon, med de samme bildene. Denne gangen var prisen gått opp til over 10 dollar. Så jeg reagerte selvfølgelig på det. De da forsikret meg at de hadde returnert de gamle og fått ny leverandør, og at bildene stemte, så jeg skrev at hvis de lovet at det var korrekt, ville gi ikke gi dem en negativ feedback.

Så mye i "oppdragelsens" navn. :nei: Jeg mener selgerene må sikre at beskrivelsene er riktige, uansett hvor rimelige produkter de selger!

Og til slutt har de igjen tilbudt å refundere beløpet (bare 4 dollar) eller sende meg et nytt skjerf som avbildet. Jeg syns ikke skjerfet jeg mottok var fint.

Er det mange som opplever avvik mellom avbildede produkter og produktet dere får tilsendt?

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har samvittighet til å la dem sende meg et nytt. unsure.png

Ville dere hatt samvittighet til det?

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Er det mange som opplever avvik mellom avbildede produkter og produktet dere får tilsendt?

nå har jeg ikke kjøpt klær på eBay(men me elektronikk) og aldri opplevd det ikke har stemt.

Skrevet (endret)

Altså de aller fleste som selger billige ting har bilder av kjendiser med klærne på eller originalklærne fra merkevaren. Når man kjøper billige kopier bør man skjønne at det ikke nødvendigvis er helt likt.

Man bør se etter om bildene er tatt av selger eller originalprodusent.Da ser man hvordan resultatet egentlig er. Om bildene ser egne ut burde resultatet være likt.

Endret av Sunshine
Skrevet

Altså de aller fleste som selger billige ting har bilder av kjendiser med klærne på eller originalklærne fra merkevaren. Når man kjøper billige kopier bør man skjønne at det ikke nødvendigvis er helt likt.

Man bør se etter om bildene er tatt av selger eller originalprodusent.Da ser man hvordan resultatet egentlig er. Om bildene ser egne ut burde resultatet være likt.

Ja, nå skrev jeg nettopp til en selger som hadde forskjellige bilder av et skjerf. Jeg fkk tilsendt bilde av skjerfet de virkelig selger, og det var totalt andeledes både i farge og størrelse. Det var omtrent halvparten av størrelsen av det modellen viste. De sa at skjerfene varierer hele tiden. Det var ekstremt billig da, men det er jo meningsløst å bestille noe man ikke vet hva er og bare ønsker å kaste. Ikke videre miljøvennlig heller.

Men hvordan ser man egentlig om bildene er tatt av produsent eller selger? Og hvis bildet er tatt av produsenten, skulle man tro at selger ville skifte ut bildet hvis de skifter leverandør.

Skrevet

Kan du si hvordan blazeren er når du får den? :D

Skal oppdatere dere så fort jeg får pakken :-)

Skrevet

Ofte er bildene de har stjålet fra noen andre veldig proffe, eller med kjendiser på, og gjerne såpass langt unna at man ikke ser detaljene.

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som kjenner jeg blir nesten litt provosert av alle "don't leave neutral or negative feedback!", "please follow instructions for feedback".

Her er en selger som til og med legger ved bilde av hvordan du skal gjøre det.. :roll:

dfa194d4.jpg?t=1305037183

• Liker 4
Skrevet

Er det bare jeg som kjenner jeg blir nesten litt provosert av alle "don't leave neutral or negative feedback!", "please follow instructions for feedback".

Her er en selger som til og med legger ved bilde av hvordan du skal gjøre det.. :roll:

dfa194d4.jpg?t=1305037183

Ja, (se mine innlegg over) jeg er litt fascinert over dette feedback-systemet.

Jeg opplever at selgerene står på hodet for å tilfredstille sine kunder, selv for produkter til få dollar. Jeg har aldri opplevd maken til service-minded innstilling, iallefall ikke når det kommer til verbale beklagelser.

Det er nesten så jeg ikke orker å kjøpe mer pga dårlig samvittighet, hvis jeg får vare som ikke stemmer med beskrivelsene, og ønsker klage. (..Som nå når jeg lurer på å takke ja til et nytt skjerf som er lik bildet jeg bestilte på grunnlag av.)

Samtidig, forutsetningen for at det skal være interessant å handle på eBay er at man kan stole på beskrivelsene 100%. Det vil være veldig illojalt mot andre kunder å gi positiv feedback, hvis det ikke er fortjent!

• Liker 1
Skrevet

Ja, (se mine innlegg over) jeg er litt fascinert over dette feedback-systemet.

Jeg opplever at selgerene står på hodet for å tilfredstille sine kunder, selv for produkter til få dollar. Jeg har aldri opplevd maken til service-minded innstilling, iallefall ikke når det kommer til verbale beklagelser.

Det er nesten så jeg ikke orker å kjøpe mer pga dårlig samvittighet, hvis jeg får vare som ikke stemmer med beskrivelsene, og ønsker klage. (..Som nå når jeg lurer på å takke ja til et nytt skjerf som er lik bildet jeg bestilte på grunnlag av.)

Samtidig, forutsetningen for at det skal være interessant å handle på eBay er at man kan stole på beskrivelsene 100%. Det vil være veldig illojalt mot andre kunder å gi positiv feedback, hvis det ikke er fortjent!

Hmmm.. Jeg blir nesten motsatt, jeg.. blir så provosert av de som pusher mest for feedback, at jeg mister all lyst til å gi dem noe annet enn neutral, selv om selve handelen i og for seg var positiv.

Var det du som ikke hadde samvittighet til å ta i mot nytt skjerf? Det hadde jeg gjort. JA, det er få dollar, men du har ikke fått det du kjøpte, og det er selger sannsynligvis veldig klar over.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker som dere men etter å ha fått tyn her inne en gang fordi jeg valgte å gi negativ feedback for en ødelagt vare har jeg begynt å gi f. Men egentlig skal man si hvordan varen virkelig var uansett! Det er jo derfor man har feedback, ellers vil det ikke ha noen funksjon i det hele tatt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...