Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du måtte gi dem positiv feedback? Hvorfor?

Lurer jeg på også?! :klo:

Hjelper lite å advare folk her, når du gir dem positiv feedback der de tjener penger? :klo:

Var du redd de skulle komme på døren din og se stygt på deg om du var ærlig...?

Nettopp.. jeg hadde ikke gitt positiv feedback når produktet er såpass feil og de har feilinformert om produktet.

Vel, når jeg mottar 2 skjerf for under 4 dollar inklusiv frakt, mener jeg at de virkelig har anstrengt seg. De kan neppe ha tjent noe på dette, og det var de som ønsket å sende meg et nytt. Min feedbacktekst var at shipping var eksepsjonelt rask (hvilket den var), og at de var svært imøtekommende. Jeg ga dem ingen stjerner for produktbeskrivelsen. Dessuten spesielt det siste skjerfet ga inntrykk av å være bra kvalitet, selv om det var laget av viskose.

Jeg syns jeg gjorde "mitt" ved å plage dem med saken (det ble mange mail frem og tilbake), men jeg håper jo virkelig at andre kunder også protesterer. Jeg syns det er grenser for hvor mye jeg kan straffe dem, når de åpenbart prøver, men har annet forhold til produktbeskrivelser enn jeg/vi har. Jeg syntes rett og slett litt synd på dem.

Jeg syns det er verre med den andre selgeren som nærmest svarte "leopardskjerf er leopardskjerf, og vi gidder ikke å oppdatere bildene, selv om bildene ikke stemmer"!

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Vel, når jeg mottar 2 skjerf for under 4 dollar inklusiv frakt, mener jeg at de virkelig har anstrengt seg. De kan neppe ha tjent noe på dette, og det var de som ønsket å sende meg et nytt. Min feedbacktekst var at shipping var eksepsjonelt rask (hvilket den var), og at de var svært imøtekommende. Jeg ga dem ingen stjerner for produktbeskrivelsen. Dessuten spesielt det siste skjerfet ga inntrykk av å være bra kvalitet, selv om det var laget av viskose.

Jeg syns jeg gjorde "mitt" ved å plage dem med saken (det ble mange mail frem og tilbake), men jeg håper jo virkelig at andre kunder også protesterer. Jeg syns det er grenser for hvor mye jeg kan straffe dem, når de åpenbart prøver, men har annet forhold til produktbeskrivelser enn jeg/vi har. Jeg syntes rett og slett litt synd på dem.

Jeg syns det er verre med den andre selgeren som nærmest svarte "leopardskjerf er leopardskjerf, og vi gidder ikke å oppdatere bildene, selv om bildene ikke stemmer"!

Annet forhold til produktbeskrivelser som vi si å skrive et helt annet materiale enn det er? Eller mener du printet på skjerfet?

Jeg er egentlig enig med deg, fikk litt bedre forklart nå. :) Men jeg ville gitt nøytral feedback da.

Skrevet

Annet forhold til produktbeskrivelser som vi si å skrive et helt annet materiale enn det er? Eller mener du printet på skjerfet?

Jeg er egentlig enig med deg, fikk litt bedre forklart nå. :) Men jeg ville gitt nøytral feedback da.

Det opprinnelige skjerfet jeg mottok (som hadde små innfagingsfeil og der mønsteret var større enn på bildet), vet jeg ikke hvilket materiale det var laget av.

Men på bakgrunn av min klage, sjekket selgeren skjerfene de hadde, og fant flere innfargingsfeil på de andre. De returnerte derfor disse skjerfene og handlet inn fra en ny leverandør med dyrere skjerf (hvilket jeg kan tro på). De sa selv at de hadde lært en lekse ut av dette, og beklaget så mye. De sa de var en liten nyoppstartet selger, og ba meg om ikke å gi negativ feedback. De sa de ville refundere beløpet eller sende meg nytt skjerf, og det var altså slik jeg mottok det siste som var merket at det var laget av viskose.

Riktignok er jeg en kverulantisk, kynisk jævel som går langt for å forsvare forbrukerinteresser, men her fikk jeg faktikt dårlig samvittighet for å drive det så langt, og til og med motta et nytt skjerf i kompensasjon.

(Hadde jeg nå fortsatt klaget over at det var laget av viskose, er det ikke utenkelig for meg at de ville ha tilbudt meg å refundere kjøpet, og da ville jeg ha sittet med 2 gratis skjerf. Men jeg sa nå iallefall at jeg aldri ville kjøpt et viskoseskjerf og at jeg hater viskose.)

Det var på denne bakgrunn jeg ga den en positiv feedback, men jeg må innrømme at jeg er skuffet over at de ikke skifter beskrivelsen når jeg nå påpekte det.

Men tilbake til mitt hovedbudskap:

Mine innlegg var egentlig bare en advarsel om at selv om (Kina-)selgerene er samvittighetsfulle og service-minded, er det tydeligvis ikke så nøye for enkelte av dem, om beskrivelsene stemmer 100%.

Skrevet

Jeg er på jakt etter spryteposer med forskjellige tupper og frostingfarger til baking, noen som kan gi tips? Har skikkelig dårlig peiling! :kokk::helen:

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

Skrevet

Jeg er på jakt etter spryteposer med forskjellige tupper og frostingfarger til baking, noen som kan gi tips? Har skikkelig dårlig peiling! :kokk::helen:

piping bags

decorating tips

icing color

Skrevet

Tusen takk! Jeg søkte på icing color også, men fikk nesten ikke opp noe. Merkelig.. Men hva skal jeg søke på for å finne sånn strøpynt? :)

Skrevet

Tusen takk! Jeg søkte på icing color også, men fikk nesten ikke opp noe. Merkelig.. Men hva skal jeg søke på for å finne sånn strøpynt? :)

cake sprinkles

:)

Skrevet

Jippi! :hoppendeglad: Tusen takk :dagens-rose:

Skrevet

Jippi! :hoppendeglad: Tusen takk :dagens-rose:

no problemo :)

det er her alle åra jeg har sitti klistra til tvskjermen hver gang det er et matprogram på tven, kommer til gode :)

• Liker 3
Skrevet

SophiaBush: Kanskje du kan tipse om hva man burde kjøpe som starterkit til cupcakebaking?

Skrevet

Myke BH-er. Har ikke fått dem ennå. Kjøpte den "Aire Bra" fra TV-shop (Tvins) for en stund siden, og de var ubrukelige for min del. Håper disse er bedre, de ser ihvertfall litt annerledes ut. Har ikke tapt så mye penger om de ikke funker, da.

Aiai, der røyk det med barberblader og tannbørster gitt...

Kan du si ifra når du har fått den myke BH'en?

Spent på å høre hvordan denne er!

Skulle gjerne ha funnet noe mer komfi og vaskemaskinvennlig enn de med spiler.

Nå har de myke BH-ene kommet. De er akkurat som beskrevet av selgeren på eBay. Helcup og medium støtte. Helt annerledes enn Aire bra på TV. Så jeg er fornøyd. Jeg må sy opp skulderstroppene litt, men det må jeg alltid fordi jeg er lav. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Nå har de myke BH-ene kommet. De er akkurat som beskrevet av selgeren på eBay. Helcup og medium støtte. Helt annerledes enn Aire bra på TV. Så jeg er fornøyd. Jeg må sy opp skulderstroppene litt, men det må jeg alltid fordi jeg er lav. :)

Hva slags størrelse bruker du i BH og hva slags størrelse hadde Bhen du kjøpte?

Må innrømme at jeg vil prøve. :fnise:

Skrevet

Har du store pupper?

Skrevet

Hvilke av de mye BHene du har kjøpt synes du er best? I forhold til søtte og komfort.

Skrevet

SophiaBush: Kanskje du kan tipse om hva man burde kjøpe som starterkit til cupcakebaking?

nja, muffins former da( papir og sånne ) , sprøyteposer,tipper,strø, så burde du jo komme en god vei :)

hvis du skal drive med sånn fondant og greier, så har jeg ikke så mye peiling. men det er jo bare å søke på nettet etter tips, eller bare søke på cake dekorating så er det masse der du "trenger" :)

Skrevet

Hva slags størrelse bruker du i BH og hva slags størrelse hadde Bhen du kjøpte?

Må innrømme at jeg vil prøve. :fnise:

Jeg bruker 70D, disse er i str. S, her tilsvarende 36-38. Det fantes ikke mindre. :)

Har du store pupper?

Se over. ;)

Hvilke av de mye BHene du har kjøpt synes du er best? I forhold til søtte og komfort.

Jeg kjøpte like godt 3 stykker av samme selger og merke, så de er like. Merket er "Sheer," og jeg mener å ha sett dem på en eller annen TV-shopkanal også, bare ikke på Tvins. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg bruker 70D, disse er i str. S, her tilsvarende 36-38. Det fantes ikke mindre. :)

Se over. ;)

Jeg kjøpte like godt 3 stykker av samme selger og merke, så de er like. Merket er "Sheer," og jeg mener å ha sett dem på en eller annen TV-shopkanal også, bare ikke på Tvins. :)

Skjønte ikke helt.. Du bestilte altså S fra den siden?

Gjest padawan
Skrevet

nå er ikke jeg helt inn i BH-størrelser men S og D-cup..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...