Anglofil Skrevet 30. august 2012 Forfatter #2501 Skrevet 30. august 2012 Noen som vet om det pleier å ta lang tid å få varene fra ebay? Bestilte for en uke siden og pakken er visst i Miami fremdeles (sendt fra USA). Kan ta alt fra 10 dager til 2 mnd. Etter hundrevis av kjøp har jeg lært meg at man må rett og slett bare være tålmodig. Mvh Yvonne 1
Kamikatze Skrevet 30. august 2012 #2502 Skrevet 30. august 2012 Det har mye å si hva slags fraktregime du kjøper. Noen gir flere valg. Her tar det fra ei uke ti en måned. Men, som regel finner du ut estimert leveringstid ved å gå inn på dine kjøp, og ijallefall om du derfra går til varen og vis mitt kjøp. Ofte finner du en tracking-kode som du bare klipper og limer inn i postens pakkesøk, og vips...
Olive Skrevet 30. august 2012 #2503 Skrevet 30. august 2012 (endret) SophiaBush: Kanskje du kan tipse om hva man burde kjøpe som starterkit til cupcakebaking? Nå var det ikke meg du spurte, men kan svare likevel. Wilton (bakegigant fra USA) har et eget cupcakesett som inneholder 4 tyller, og sprøyteposer. Men det som gjør settet genialt er bruksanvisningen, som faktisk forteller deg hvordan du lager alle disse fine virvlene. Jeg får ikke lagt ut link fra mobilen, men bare søk på "wilton cupcake kit" - da popper den opp til under 10$. Også må du selvsagt ha papirformer og icing color. Endret 30. august 2012 av Olive
Gjest padawan Skrevet 30. august 2012 #2504 Skrevet 30. august 2012 Jez, jeg hater sånne menn som lurker i bh-avdelingene! nå er vel dette strengt tatt en tråd om kjøp på eBay.
Micolina Skrevet 30. august 2012 #2505 Skrevet 30. august 2012 Etter anbefaling her fra forumet har jeg handlet noen kjoler på den engelske eBayen og jeg er storfornøyd med frakttiden og kvaliteten Kan vise hva jeg kjøpte: Denne kosta 175kr ink. frakt. Veldig god kvalitet og elsker beltet! Rålekker kjole. 175kr ink frakt. Beltet er crap. 110kr. Var en her inne som kjøpte den tror jeg? Denne er mer søt, men beltet er dårlig kvalitet. 6
Sommernatt Skrevet 30. august 2012 #2506 Skrevet 30. august 2012 Keep posting. Jeg er imponert. Hvordan kommer du over ting som "holde ledninger sammen" og "vakumposer". For du har vel ikke søkt spesifikt etter dette, eller? Alle: Post gjerne "hemmelighetene" om hvordan dere kommer over tingene dere kjøper som ligger litt utenfor allfarvei. Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba Jeg bare trykker meg litt rundt, så kommer jeg på ting i dagliglivet som jeg tenker kunne vært kjekt å ha, så har de det bestandig på ebay, og da blir jeg så lykkelig Må innrømme at jeg bruker VELDIG mye tid på ebay og på tråder som denne. Hemmeligheten min er vel at jeg bestandig går inn på selgere som jeg er fornøyd med og ser hvilke andre produkter de har til salgs. 1
Spent... Skrevet 30. august 2012 #2507 Skrevet 30. august 2012 Her er litt hva jeg har shoppet i det siste: Skinntøffler til baby Konvolutter Skjerf Babytights/leggings Diamantknotter skolisser Penn til å skrive på kaker o.l (syntes den virker litt rar...) Bokstøtter (til barnerom) G. Venus barberhøvel Minnepenn Jeg bare elsker denne tråden her
Gjest BabyBlue Skrevet 30. august 2012 #2508 Skrevet 30. august 2012 Mihihi, nå har jeg også fått meg ebay og paypal :D Det sitrer i hele kroppen, jeg kommer til å bli stormannsgal!!! Noen tips til beauty must haves som er billige OG umulige å få tak i her i Norge? Tenker på bb cream, mascara, og andre funky greier som jeg ikke har tenkt over at jeg trenger, men faktisk trenger. MÅ være en top rated seller da dette faktisk skal påføres på huden. Har også lyst på et vintage belte... aner ikke hvorfor, fikk bare lyst på
Micolina Skrevet 30. august 2012 #2509 Skrevet 30. august 2012 Mihihi, nå har jeg også fått meg ebay og paypal :D Det sitrer i hele kroppen, jeg kommer til å bli stormannsgal!!! Noen tips til beauty must haves som er billige OG umulige å få tak i her i Norge? Tenker på bb cream, mascara, og andre funky greier som jeg ikke har tenkt over at jeg trenger, men faktisk trenger. MÅ være en top rated seller da dette faktisk skal påføres på huden. Har også lyst på et vintage belte... aner ikke hvorfor, fikk bare lyst på Jeg liker veldig godt denne øyenskyggentil kun 30kr ink frakt. Har tidligere brukt øyenskygge fra Dior, Chanel og Lacome - men syntes faktisk denne er bedre! Taper ikke mye penger på å prøve den hvertfall
Anglofil Skrevet 30. august 2012 Forfatter #2510 Skrevet 30. august 2012 Veske - Akkurat en slik jeg har sett etter! Mvh Yvonne 1
Maiava88 Skrevet 30. august 2012 #2511 Skrevet 30. august 2012 Deksel til Ipod (kjøpte feil farge, skulle ha rød men det ble blå ) Deksel til Ipod (denne gangen ble det riktig farge) Skjermbeskytter til Ipod .... Og nå skal jeg handle litt mer
mariposaa Skrevet 30. august 2012 #2512 Skrevet 30. august 2012 Noen som har fått denne strikken? Er den bra?
Maiava88 Skrevet 30. august 2012 #2513 Skrevet 30. august 2012 Frisørsakser Liten lampe til babyrommet Deksel til mobilen Deksel til mobilen Kakepynt-utstikker Kakepynt-posesprøyteting
Apple- Skrevet 30. august 2012 #2514 Skrevet 30. august 2012 (endret) Jeg eeelsker denne tråden! Jeg har reaktivert mine gamle ebay- og paypalkontoer som jeg ikke har brukt siden jeg giftet meg for over tre år siden, og har vært på en liten handletur... Over en uke har det tatt meg å lese igjennom hele tråden, og jeg har fått mange gode tips. Her er min (foreløpige!) handleliste: GlobusSmykke Skilpaddesmykke Hodeskalleskjerf Scrappe-/innpakningspapir Kattesmykke bursdaggave til katteelskende søster Selvlysende sommerfuglpynt til de små prinsessene Scrappejulepynt egentlig charms, men jeg har andre planer Scrappeperler Scrappepynt i rosa og aqua Det meste vises som sendt, men jeg har foreløpig ikke mottatt noe. Alt tilsammen har kostet meg mindre enn 100 kroner Edit: Feil i link... Endret 3. september 2012 av Apple-
Apple- Skrevet 30. august 2012 #2515 Skrevet 30. august 2012 Frisørsakser Liten lampe til babyrommet Deksel til mobilen Deksel til mobilen Kakepynt-utstikker Kakepynt-posesprøyteting Å, jeg har lyst på en sånn lampe til hver av jentene! Kan du fortelle når du får den hvordan den er? Her er litt hva jeg har shoppet i det siste: Skinntøffler til baby Konvolutter Skjerf Babytights/leggings Diamantknotter skolisser Penn til å skrive på kaker o.l(syntes den virker litt rar...) Bokstøtter (til barnerom) G. Venus barberhøvel Minnepenn Jeg bare elsker denne tråden her Det skjerfet var jo helt nydelig!! Kan du gi tilbakemelding når du har fått det hvordan det er?
Maiava88 Skrevet 30. august 2012 #2516 Skrevet 30. august 2012 Å, jeg har lyst på en sånn lampe til hver av jentene! Kan du fortelle når du får den hvordan den er? Det skal jeg gjøre 1
Apple- Skrevet 30. august 2012 #2517 Skrevet 30. august 2012 Det skal jeg gjøre Tusen takk, gleder meg!
Spent... Skrevet 30. august 2012 #2518 Skrevet 30. august 2012 Det skjerfet var jo helt nydelig!! Kan du gi tilbakemelding når du har fått det hvordan det er? Hei, Det skjerfet var helt likt som bildet, foruten at det var lite grann kortere. Kjempe fint og mykt
Apple- Skrevet 30. august 2012 #2519 Skrevet 30. august 2012 Hei, Det skjerfet var helt likt som bildet, foruten at det var lite grann kortere. Kjempe fint og mykt Ser ut som jeg må kjøpe meg et sånt... Hvilken farge kjøpte du? Syns alle var så fine
Gjest BabyBlue Skrevet 31. august 2012 #2520 Skrevet 31. august 2012 Kjøpte crest white advanced strips (gir sterkere effekt enn de vanlige) og magneter til mac pro palette. Kjøper nok en pro palette i løpet av dagen... Sånn at jeg har en liggende. Legger til linker i løpet av dagen, er på ipoden nå. Sier om alt er greit så fort jeg får de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå