AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #861 Skrevet 14. desember 2013 En tynn brødskive med masse kokt skinke og ett egg 200 g karbonadedeig med litt tacokrydder Salat Knekkebrød med to skiver skinke og ett kokt egg 20 g mørk sjokolade 20 g marsipan En kopp lettkakao Liten porsjon viltgryte og 4 rosenkål og 2 ss villris Te med melkAnonymous poster hash: a7cc8...75b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #862 Skrevet 15. desember 2013 150 g med freia sin melkesjokolade med M :nam:Anonymous poster hash: 15f6f...474
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #863 Skrevet 15. desember 2013 Tynn skive rugbrød med 6 skiver kokt skinke, ett kokt egg, 8 cherrytomater og 1/2 paprika Karbonade laget av 100 g karbonadedeig Tynn skive rugbrød med to skiver kokt skinke og ett kokt egg 8 cherrytomater og 1/2 paprika Te ned melk En pepperkake (sånne som kjøpes på boks) En dobbel cappuchino med lettmelk 10g marsipan Liten porsjon viltgryte, 4 blomkål, 2 ss villris En kopp lettkakaoAnonymous poster hash: a7cc8...75b
Pringle Skrevet 15. desember 2013 #864 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med bøkling i olje, lite glass melk, klemetin og en bit agurk. Mellom: Camembert og valnøtter. Lunsj: Knekkebrød med leverpostei, stort julerødt eple (himmelsk), brokkoli. Middag blir: Minestronesuppe med parmesan, hjemmelaget sjokoladepudding til dessert. Kvelds ble: Romanosalat med eddik/oljedressing, og granateple. Endret 16. desember 2013 av Pringle
Gjest Heartbeat Skrevet 16. desember 2013 #865 Skrevet 16. desember 2013 Bare slutt å syt og klag på andre, når du ikke er noe bedre selv. Anonymous poster hash: 7f23d...460 Noen må dessverre klage på andre basert på deres egne erfaringer. Gud, forby at andre reagerer annerledes på forskjellig matinntak. Da er de syke av anoreksia
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #866 Skrevet 16. desember 2013 Noen må dessverre klage på andre basert på deres egne erfaringer. Gud, forby at andre reagerer annerledes på forskjellig matinntak. Da er de syke av anoreksia En mangler grunnleggende kunnskap om ernæring og helse, og er feilernært dersom en spiser så lite som du gjør. Folk kan gjerne spiser forskjellig og forskjellige mengder, men så lite er aldri sunt. Så slutt å fremme dårlige matvaner. Blir så oppgitt av visse folk. Anonymous poster hash: 29703...b56 3
Gjest Heartbeat Skrevet 16. desember 2013 #867 Skrevet 16. desember 2013 En mangler grunnleggende kunnskap om ernæring og helse, og er feilernært dersom en spiser så lite som du gjør. Folk kan gjerne spiser forskjellig og forskjellige mengder, men så lite er aldri sunt. Så slutt å fremme dårlige matvaner. Blir så oppgitt av visse folk. Anonymous poster hash: 29703...b56 Godt å vite at du har kunnskapen for oss alle og er opplyst om det meste innen mat og ernæring. Så kanskje vi berger livet både jeg og du Du hadde sikkert klart å sette sammen en god diett som passer MIN kropp utmerket!
Gjest Vinglepetra Skrevet 16. desember 2013 #868 Skrevet 16. desember 2013 Frokost: En liten porsjon stekt ris med litt tapas kjøttboller i tomatsaus (rester) Diverse mat spist mellom frokost og middag: 3 klementiner 1 banan 2 iskaffe 1 liten pirog Middag: Hjemmelaget Butter Chicken med kjøpte nanbrød (jeg lager ekstra god mat i eksamensperioden, av en eller annen merkelig grunn).
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #869 Skrevet 16. desember 2013 Tomatsuppe og makaroni 3 karameller, 2 marsipankuler og 2 pepperkaker Blir laks snart. Anonymous poster hash: ef577...423
Pringle Skrevet 16. desember 2013 #870 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med bøkling i olje, lite glass melk, tre små plommer og en bit paprika. Lunsj: Knekkebrød med leverpostei, stort julerødt eple (fremdeles himmelsk), brokkoli. Mellom: Kastanjer bakt i salt. Middag blir: Ribbe med svor, byggryn og erter. Kvelds blir: Aner ikke, har lyst til å teste ut yoghurt med lønnesirup og valnøtter men burde spise frukt og grønt. (Det ble klementin og agurk og mer svor, og så kaffe.) Endret 16. desember 2013 av Pringle
Lea2 Skrevet 16. desember 2013 #871 Skrevet 16. desember 2013 7 havrekjeks En enorm porsjon fullkornspasta-rør med masse bacon og en god klikk philadelphia-ost.
Gjest miaw Skrevet 16. desember 2013 #872 Skrevet 16. desember 2013 2 youghurter og en neve med pepperkaker. 1 pannekake med blåbærsyltetøy. Et glass melk. x antall kopper kaffe. 1 kyllingfilet, masse fløtegratinerte poteter med løk og bernaisesaus. En julebrus.
Gjest Belle âme Skrevet 16. desember 2013 #873 Skrevet 16. desember 2013 7 vårruller 2 skåler nesquick sjokoladegryn 5 små bokser smarties Eg må skjerpe meg med usunnheten o.O
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #874 Skrevet 16. desember 2013 Godt å vite at du har kunnskapen for oss alle og er opplyst om det meste innen mat og ernæring. Så kanskje vi berger livet både jeg og du Du hadde sikkert klart å sette sammen en god diett som passer MIN kropp utmerket! At jeg har bedre kunnskap om helse og ernæring enn deg, er det ingen tvil om. Igjen, jeg snakker ikke om maten du velger å spise, jeg snakker om kalorimengde, og det du oppgir er altfor lite. Men gjør hva du vil, det eneste som irritere er folk som bruker denne tråden til å fortelle at "ja, i dag (som alle andre dager) har jeg spist EN salat med tomat og pesto, og tre klementiner." Anonymous poster hash: be4e0...bcc 2
bebisss Skrevet 16. desember 2013 #875 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har spist frokost: ett knekkebrød med kaviar og en kopp te Lunsj: tre weetabix kubber med lettmelk og kanel i (alt smaker bedre med kanel) Mellom: En kopp med asparges suppe, den der posesuppen Middag: wok med bønner og egg. Etter trening: to knekkebrød med smør og gulost og ett glass melk til:)
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #876 Skrevet 18. desember 2013 En porsjon laks og en potet 100 gram sjokolade Et halvt eple 2 skiver Anonymous poster hash: 7f23d...460
Pringle Skrevet 18. desember 2013 #877 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Gårsdagen var veldig bra, jeg ble kjempemett for 1459 kalorier: Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med bøkling i olje, lite glass melk, litt granateple og en bit paprika. Lunsj: Yoghurt med valnøtter og lønnesirup, klemetin og agurk. Mellom: Romanosalat med vinaigrettedressing og pinjekjerner, og et stort rødt eple. Middag: Minestronesuppe og sjokoladepudding. Kvelds: Svor fra ribba. Endret 18. desember 2013 av Pringle
Butter Skrevet 18. desember 2013 #878 Skrevet 18. desember 2013 Til nå: frokost: skål med havregryn, biola og eple. lunsj: 3 knekkebrød med ost. 1 tomat. Kjenner jeg er sulten nå. På vei hjem for å lage middag. Omelett med grønnsaker og pølsebiter. Sikkert noe til kvelds også, iallefall kalendergaven
muffin26 Skrevet 18. desember 2013 #879 Skrevet 18. desember 2013 Frokost: kaffe Lunsj:calzone og salat Middag:2 lakse filet med spinat og masse små poteter+ saus. Desert: nyt yougurt med sesamfrø,nøtter og avokado. Tenker å lage meg en smothie ikveld. Jeg er så glad for å spise godt igjen har gått mye ned i vekt i det siste pga psykisk stress. Jeg er stolt av meg selv:)
Gjest Vinglepetra Skrevet 18. desember 2013 #880 Skrevet 18. desember 2013 Et halvt wienerbrød 2 kromkaker 1 smultring med sjokolade 1 glass tranebær juice 1 knekkebrød med egg og majones
Fremhevede innlegg