AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #761 Skrevet 30. november 2013 Frokost: 35 g økologisk pumpernickel brød med 60 g kokt skinke, ett kokt egg, en middels stor tomat og en gresk yoghurt eple og kanel fra synnøve finden Lunsj: en fylt paprika med 100g karbonadedeig med litt tacokrydder, sopp og løk, 20g gulost og 1 ss mager kesam Mellom: to wasa havreknekkebrød med 30g chevreost og 1 ts flytende honning Middag ikveld: liten porsjon toro viltgryte laget ned ekstra lettrømme og reinskav og 150g brokkoli Tilsammen 1400 kalorier og jeg har spist godt! Anonymous poster hash: a7cc8...75b 1
FantasDick Skrevet 1. desember 2013 #762 Skrevet 1. desember 2013 - Eggerøre av tre egg, pepperoni, paprika, skinke, ost, gressløk og krydder. Et halvt hjemmebakt grovt rundstykke med smør. Latte macchiato. - Hjemmelaget blomkålsuppe med sprøbakt strandaskinke og parmesan. - Julebrus, Nidar julemarsipan og pepperkaker! Det er 1. desember - jeg har lov! Tror ikke det blir mer mat på meg i dag.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #763 Skrevet 1. desember 2013 To rugsprø med krydderskinke. Litt sjokolade. En skål hakkede tomater + spinat + creme fraiche + kalkun + egg. Litt sjokoladepudding med vaniljesaus. En neve nøtter. Anonymous poster hash: 2efb1...3b8
Gjest Runforit Skrevet 1. desember 2013 #764 Skrevet 1. desember 2013 Eggewraps med skinke, rømme og tomat Frukt Eggewraps med sataysaus, svin og tomater Frukt Proteinpannekaker Frukt Kjærlighet på pinne
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #765 Skrevet 1. desember 2013 -en skive rugbrød med fem skiver kokt skinke, ett kokt egg, tomat -tre wasa havreknekkebrød med ost og skinke -en fylt paprika med 100 g karbonadedeig,sopp og løk, 1ss ekstra lettrømme, cappuchino med soyamelk Liten porsjon vilgryte med reinskav, erter, sopp og gulrøtter, 2ss ris, ett lite gl rødvin Stor porsjon freia ssjokolademousseAnonymous poster hash: a7cc8...75b
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. desember 2013 #766 Skrevet 2. desember 2013 i går: to skiver med ost og skinke kaffe te to kjeks en håndfull druer grønn te middag: 1/2 tallerken salat, 1/4 kylling, 1/4 ris
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. desember 2013 #767 Skrevet 2. desember 2013 (endret) I dag: en latte en banan 3 dl kyllingsuppe en latte en byggrunslunsj Har enda ikke spist middag. edit: det ble 5 kyllingklubber, litt ris og masse salat med dressing til middag. Endret 3. desember 2013 av Vinglepetra
skruf Skrevet 2. desember 2013 #768 Skrevet 2. desember 2013 Frokost; 2 ryvita med snøfrisk pepperost og skinke, kaffe og fun-light Lunsj; samme som frokost Middag; 1 porsjon med stekt karbonadedeig, spissrotpaprika, sopp, hvitløk, purreløk og villris (alt blandet sammen i ei gryte. 1 glass juice lager av 1 grapefrukt og ei appelsin i juicemaskinen min 2 mandariner
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #769 Skrevet 2. desember 2013 Frokost: En neve mandler og et eple med kanel Lunsj: To egg, litt skinke, smør, og brokkoli Middag: En halv laksefilet Jul i Svingen: To klementiner og en is. Anonymous poster hash: 2efb1...3b8
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. desember 2013 #770 Skrevet 3. desember 2013 (endret) en yoghurt en kaffe to skiver brød(en med salat og kyllingpålegg, en med ost og salat) en kaffe en klementin en latte en banan har enda ikke spist middag..... Endret 3. desember 2013 av Vinglepetra
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #772 Skrevet 3. desember 2013 en yoghurt en kaffe to skiver brød(en med salat og kyllingpålegg, en med ost og salat) en kaffe en klementin en latte en banan har enda ikke spist middag..... Er du på sulteihjel-dietten Anonymous poster hash: 232e8...633
FantasDick Skrevet 3. desember 2013 #773 Skrevet 3. desember 2013 (endret) - Proteinshake med ekstra lett melk - Skyr jordbær og kaffe - To hjemmebakte glutenfrie rundstykker med smør, majones, tre egg og salt/pepper. Latte macchiato til. - Wok av kylling, vannkastanjer, minimais, gulrøtter, brokkoli og en hjemmelaget spicy tomatsaus. Bittelitt villris til. - 1/2 liten honningmelon og 1/3 boks grønne druer. Endret 3. desember 2013 av FantasDick
Gjest Funky Punk Skrevet 3. desember 2013 #774 Skrevet 3. desember 2013 Lunch (våknet seeeent i dag): rundstykke med smør, ost, agurk Middag: kyllingfilet med diverse krydder, creme fraiche, wokkede grønnsaker Tror jeg trenger et rundstykke og en varm kopp med kakao til kvelds
FantasDick Skrevet 4. desember 2013 #775 Skrevet 4. desember 2013 - Proteinshake med ekstra lett melk - Skyr skogsbær og kaffe - Et hjemmebakt rundstykke med smør, majones, to egg og salt/pepper. Latte macchiato. - Enchiladas med masse kylling, guacamole, crème fraîche og en enkel salat. Tror jeg tar en halv boks vaniljekesam til kvelds.
Petalouda Skrevet 4. desember 2013 #776 Skrevet 4. desember 2013 to havreknekkebrød med makrell i tomat to plommer en nutrilettshake to tynne tynne rugknekkebrød med brelett og kokt skinke to ostesmørbrød med pepperoni og masse løk til middag en kopp te vann bris
lovedrug Skrevet 4. desember 2013 #777 Skrevet 4. desember 2013 (endret) 1 liten brødskive med ost og krydderskinke til frokost og 2 brødskiver med 1 1/2 egg og kaviar og varm kakao . Må kanskje spise noe mer ,men fins ikke sulten. Endret 4. desember 2013 av lovedrug
Butter Skrevet 4. desember 2013 #778 Skrevet 4. desember 2013 - skål med havregryn, revet eple, noen mandler og biola. - 1 kn.brød med makrell i tomat med agurk, 1 hj.laget muslikn.brød med ost og agurk. - 2 knekkebrød med ost + tomat. - 2 cl.tiner, 1 skål m/ risgrøt - fire-fem konfektbiter fra kalender
Gjest Chlorophyll Skrevet 7. desember 2013 #779 Skrevet 7. desember 2013 Disse dagene har jeg spist altfor mye, og jeg føler meg uggen. Dag 1: - 1 skive - 1 hamburger med pommes frites - 3 ostekakestykker - litt smågodt - 1 skive Dag 2: - 1 skive - 2 pannekaker - 1 ostekakestykke - 1 eplekakestykke - litt chips og sjokolade - 1 skive hva har dere spist i dag? Anonymous poster hash: 46ed3...a3e Dette er ikke mye mat. Bare feil mat
Gjest Runforit Skrevet 7. desember 2013 #780 Skrevet 7. desember 2013 Frukt Wraps med skinke og rømme Wraps med kalkun og sataysaus Mørk sjokoalde med nøtter Skal straks lage proteinpannekaker
Fremhevede innlegg