Gjest Funky Punk Skrevet 10. desember 2013 #801 Skrevet 10. desember 2013 Frokost: 1 klementin og to små skiver med ost og skinke Lunch: 1/2 rundstykke med smør, ost, skinke, reddiker, agurk, paprika og salat Middag: karbonadedeig med diverse krydder og sauser, blandet i noen grønnsaker. Kveldsmat: samme som lunch Så i dag har jeg faktisk spist ganske bra til å være meg
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #802 Skrevet 10. desember 2013 En porsjon wok Et eple og en klemetin En kopp lettkakao og en kakemann Skal finne noe kvelds snart. Anonymous poster hash: 7f23d...460
FantasDick Skrevet 10. desember 2013 #803 Skrevet 10. desember 2013 Hva i alle dager? Nå vet ikke du hva jeg spiser engang i løpet av en dag!!!!Så å uttale deg om mine matvaner som du ikke vet noenting om er bare helt idiotisk! Basert på ETT måltid jeg beskrev her inne! Dessuten er det ikke noe som tilsier at man MÅ spise tidlig eller etter så og så mange timer! Holder i massevis å spise to ganger dagen. Du har jo skrevet litt mer om kostholdet ditt enn akkurat dette måltidet, så er vel ingen her som uttaler seg om dine matvaner utfra ETT måltid. Man kan godt spise to ganger om dagen om det fungerer for kroppen, men jeg synes man burde spise mer. Du ligger på max 1300 kcal hvis jeg ikke husker feil?
Yme Skrevet 10. desember 2013 #804 Skrevet 10. desember 2013 Du har jo skrevet litt mer om kostholdet ditt enn akkurat dette måltidet, så er vel ingen her som uttaler seg om dine matvaner utfra ETT måltid. Man kan godt spise to ganger om dagen om det fungerer for kroppen, men jeg synes man burde spise mer. Du ligger på max 1300 kcal hvis jeg ikke husker feil? Man kan spise så mange eller få måltider man vil, så lenge man er nøye på at man får i seg det man trenger. Spiser man færre måltider, som for eksempel 2 om dagen, må det være 2 veldig store måltider, og det er ikke lett å få til. Jeg bruker nesten 3 timer på å tilberede og spise det første måltidet mitt hver dag, siden jeg velger å spise 2 ganger daglig... Gjør man dette feil, skader man kroppen sin, noe det ser ut som personen du siterte kanskje gjør, utifra det jeg ser at du svarer. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 10. desember 2013 #805 Skrevet 10. desember 2013 Du har jo skrevet litt mer om kostholdet ditt enn akkurat dette måltidet, så er vel ingen her som uttaler seg om dine matvaner utfra ETT måltid. Man kan godt spise to ganger om dagen om det fungerer for kroppen, men jeg synes man burde spise mer. Du ligger på max 1300 kcal hvis jeg ikke husker feil? Jeg synes ikke at du skal kuppe tråden ved å begynne og kritisere mine matvaner, så dette gidder jeg ikke å diskutere. Du får ta det på PM om du har interesse av å kritisere mine spisevaner... 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #806 Skrevet 10. desember 2013 Du har jo skrevet litt mer om kostholdet ditt enn akkurat dette måltidet, så er vel ingen her som uttaler seg om dine matvaner utfra ETT måltid. Man kan godt spise to ganger om dagen om det fungerer for kroppen, men jeg synes man burde spise mer. Du ligger på max 1300 kcal hvis jeg ikke husker feil? Slutt å spor av tråden med det her! La hun spise som hun vil, herregud. Det her er bare en av 365 dager. Anonymous poster hash: 7f23d...460 2
FantasDick Skrevet 10. desember 2013 #807 Skrevet 10. desember 2013 Jeg synes ikke at du skal kuppe tråden ved å begynne og kritisere mine matvaner, så dette gidder jeg ikke å diskutere. Du får ta det på PM om du har interesse av å kritisere mine spisevaner... Jeg sier dette fordi jeg synes denne tråden burde være en fornuftig tråd hvor man for underholdningens skyld kan lese om hva andre spiser og kanskje få et tips eller to til måltider om er litt matlei - ikke en tråd hvor spiseforstyrra mennesker skal få "skryte" av hvor lite de spiser. Det er ikke sunt for noen. 4
FantasDick Skrevet 10. desember 2013 #808 Skrevet 10. desember 2013 Slutt å spor av tråden med det her! La hun spise som hun vil, herregud. Det her er bare en av 365 dager. Anonymous poster hash: 7f23d...460 Om du tar på brillene ser du kanskje at jeg skriver at dette gjelder nettopp ikke for kun denne dagen, men greit - jeg skal la pro-ana-folka få være i fred. 3
Gjest Heartbeat Skrevet 10. desember 2013 #809 Skrevet 10. desember 2013 Om du tar på brillene ser du kanskje at jeg skriver at dette gjelder nettopp ikke for kun denne dagen, men greit - jeg skal la pro-ana-folka få være i fred. Pro ana Ærlig talt! Men skal for din skyld ALDRI skrive i denne tråden mer om hva jeg spiser, for å unngå og støte deg! 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #810 Skrevet 10. desember 2013 Jeg sier dette fordi jeg synes denne tråden burde være en fornuftig tråd hvor man for underholdningens skyld kan lese om hva andre spiser og kanskje få et tips eller to til måltider om er litt matlei - ikke en tråd hvor spiseforstyrra mennesker skal få "skryte" av hvor lite de spiser. Det er ikke sunt for noen. "Ikke en tråd om spiseforstyrra mennesker?" Skal vi si "Ikke en tråd om overspisere!" Alle spiser ikke like mye. Noen må gå på diett, andre våkner så seint, noen er syke en dag.. Ja, du vet ikke hva bakgrunnen er. Voks opp jente.. Anonymous poster hash: 7f23d...460 1
FantasDick Skrevet 10. desember 2013 #811 Skrevet 10. desember 2013 Pro ana Ærlig talt! Men skal for din skyld ALDRI skrive i denne tråden mer om hva jeg spiser, for å unngå og støte deg! Du trenger ikke gjøre det for min skyld - jeg er ikke spiseforstyrret, men det finnes en del andre her på forumet som er det.
Tabris Skrevet 10. desember 2013 #812 Skrevet 10. desember 2013 "Ikke en tråd om spiseforstyrra mennesker?" Skal vi si "Ikke en tråd om overspisere!" Alle spiser ikke like mye. Noen må gå på diett, andre våkner så seint, noen er syke en dag.. Ja, du vet ikke hva bakgrunnen er. Voks opp jente.. Anonymous poster hash: 7f23d...460 Det er vel liten tvil om at denne tråden kan trigge de som har spiseforstyrrelser fra før av, og enkelte innlegg ser nesten ut som om de vil konkurrere med hverandre i hvor lite man har spist. 5
FantasDick Skrevet 10. desember 2013 #813 Skrevet 10. desember 2013 "Ikke en tråd om spiseforstyrra mennesker?" Skal vi si "Ikke en tråd om overspisere!" Alle spiser ikke like mye. Noen må gå på diett, andre våkner så seint, noen er syke en dag.. Ja, du vet ikke hva bakgrunnen er. Voks opp jente.. Anonymous poster hash: 7f23d...460 De aller fleste som er syke eller har stått opp seint pleier å skrive det i tråden, samt at man gjerne ser at de spiser normalt andre dager. Jeg er sikkert eldre enn deg.. 2
Gjest Heartbeat Skrevet 10. desember 2013 #814 Skrevet 10. desember 2013 Du trenger ikke gjøre det for min skyld - jeg er ikke spiseforstyrret, men det finnes en del andre her på forumet som er det. Og nå er jeg plutselig spiseforstyrret pga jeg spiser mindre enn deg
Gjest Heartbeat Skrevet 10. desember 2013 #815 Skrevet 10. desember 2013 "Ikke en tråd om spiseforstyrra mennesker?" Skal vi si "Ikke en tråd om overspisere!" Alle spiser ikke like mye. Noen må gå på diett, andre våkner så seint, noen er syke en dag.. Ja, du vet ikke hva bakgrunnen er. Voks opp jente.. Anonymous poster hash: 7f23d...460 Enig!
FantasDick Skrevet 10. desember 2013 #816 Skrevet 10. desember 2013 Og nå er jeg plutselig spiseforstyrret pga jeg spiser mindre enn deg Nei, kjære deg, det er ikke fordi du spiser mindre enn meg, men 1300 kcal som fast inntak - ikke noe diett/kort periode, er ganske lite for en voksen dame.
Gjest Heartbeat Skrevet 10. desember 2013 #817 Skrevet 10. desember 2013 Nei, kjære deg, det er ikke fordi du spiser mindre enn meg, men 1300 kcal som fast inntak - ikke noe diett/kort periode, er ganske lite for en voksen dame. Skal DU fortelle meg hva MIN kropp fungerer best på? Og dessuten er det ikke 1300 men 1200 Skrekk og gru.. rart at jeg ligger i øvre sjiktet på normalvekt, men er trent i følge fettprosenten..jeg som har gått på denne såkalte dietten i flere år burde jo hatt anoreksia Gå å legg deg
Lea2 Skrevet 10. desember 2013 #818 Skrevet 10. desember 2013 I dag har jeg spist utrolig og altfor mye skalldyr. To typer kreps, krabbe og 5 forskjellige typer reker. I tillegg til blekksprut tilberedt på 3 forskjellige måter.. og bløtkake. Ufattelig godt, men det ville liksom ingen ende ta.. så fort jeg hadde spist opp en forsyning, så kom det mer på bordet. Måtte nesten kaste inn årene etter krabba, men jammen klarte jeg å foryne meg høflig av rekeutvalget også.
FantasDick Skrevet 10. desember 2013 #819 Skrevet 10. desember 2013 Skal DU fortelle meg hva MIN kropp fungerer best på? Og dessuten er det ikke 1300 men 1200 Skrekk og gru.. rart at jeg ligger i øvre sjiktet på normalvekt, men er trent i følge fettprosenten..jeg som har gått på denne såkalte dietten i flere år burde jo hatt anoreksia Gå å legg deg Nei, jeg skal ikke fortelle deg hva din kropp fungerer best på, men 1200 kcal er lite for en voksen kvinne, uansett hvordan du vrir og vender på det. Skal faktisk legge meg snart, fordi jeg skal på jobb 05.00 i morgen. Forresten, er ikke du omkring 40 år? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #820 Skrevet 10. desember 2013 Nei, jeg skal ikke fortelle deg hva din kropp fungerer best på, men 1200 kcal er lite for en voksen kvinne, uansett hvordan du vrir og vender på det. Skal faktisk legge meg snart, fordi jeg skal på jobb 05.00 i morgen. Forresten, er ikke du omkring 40 år? Gi deg nå. Begynner å bli for dumt. Anonymous poster hash: 7f23d...460 2
Fremhevede innlegg