Gjest Vinglepetra Skrevet 12. desember 2013 #841 Skrevet 12. desember 2013 nesten som vårrull; men var ikke frityr og med kylling, vårløk, salat og glassnudler i. Var egentlig noe jeg bestilte ved siden av sushien i går, men orket ikke spise alt, så da ble det frokost. De kalte det sommerrull på menyen, aldri hørt om det før, men var veldig godt. Det høres skikkelig godt ut Må prøves.
Gjest Vinglepetra Skrevet 13. desember 2013 #842 Skrevet 13. desember 2013 I dag: 2 speilegg 1 te 2 kjeks 3 dl kyllingsuppe 1 skive med smør 1 schnitzel med 1 potet 1 byggrynslunsj Har enda ikke spist middag...
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #843 Skrevet 13. desember 2013 En bagel med røkelaks Anonymous poster hash: 0f219...5c4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #845 Skrevet 13. desember 2013 My point exactly hvorfor jeg sier at du kan gi deg; jeg skrev at du oppførte deg som en drittunge - ikke at du var en. /peace out Du spiser jo ikke så mye du heller, faktisk. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #846 Skrevet 13. desember 2013 En Polly Småsulten nøtter og bær-pakke. En kyllingfilet, brokkoli og et egg med smør til. Et eple med kanel. Anonymous poster hash: d4813...2fa
Pringle Skrevet 13. desember 2013 #847 Skrevet 13. desember 2013 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, lite glass melk, brokkoli og en klementin. Lunsj: Ett knekkebrød med hjemmelaget tunfisksalat m/majones og løk, to små plommer og en gulrot. Middag: Ovnsstekt entrecote og pasta i fløtesaus. Kvelds blir: Eple og snackspaprika.
Gjest Keikolina Skrevet 13. desember 2013 #848 Skrevet 13. desember 2013 2 Burn, 3 ikea pølser og Stroganoff ifra Fjordland.
skruf Skrevet 13. desember 2013 #849 Skrevet 13. desember 2013 (endret) 2 fiberrik med pepperskinke og snøfrisk 2 fiberrik med leverpostei og rødbeter 1 stor fullkorn tortillalefse med fyll (karbonadedeig med tacopulver, agurk, tomat, løk, jalapenos, hot tacosaus og ost) 1 hjemmebakt bolle 2 glass rødvin Endret 13. desember 2013 av Pomperipossa
FantasDick Skrevet 13. desember 2013 #850 Skrevet 13. desember 2013 Du spiser jo ikke så mye du heller, faktisk. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e Jeg ligger på 1600-1800 kcal, det er nok for min lille kropp. Ligger på opp mot 4000 om jeg "koser" meg en dag. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #851 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ligger på 1600-1800 kcal, det er nok for min lille kropp. Ligger på opp mot 4000 om jeg "koser" meg en dag. 1600kcal er jo slanketypen da…….kanskje du egentlig sliter litt selv med mat og prosjekterer spiseforstyrrelser over på andre her i tråden…? Utifra andre tråder på forumet så kjøper du jo klær i den minste størrelsen.. Anonymous poster hash: 67611...ef6 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #852 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ligger på 1600-1800 kcal, det er nok for min lille kropp. Ligger på opp mot 4000 om jeg "koser" meg en dag. Ja greit nok det. Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor mye du spiser, men når du klager over at andre spiser så ufattelig lite, så må du ta en titt på ditt eget kosthold. og angående til brukeren over meg. Det har vel ingenting å si at hun bruker den minste strl, hva så? Det gjør jeg og. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e 1
Lea2 Skrevet 14. desember 2013 #853 Skrevet 14. desember 2013 En tallerken havregrøt med sukker på. Fullkornsris, en liten boks mais og en liten boks tunfisk, godt blandet sammen. (jepp.. på tide å handle inn mat i morgen tror jeg..)
FantasDick Skrevet 14. desember 2013 #854 Skrevet 14. desember 2013 1600kcal er jo slanketypen da…….kanskje du egentlig sliter litt selv med mat og prosjekterer spiseforstyrrelser over på andre her i tråden…? Utifra andre tråder på forumet så kjøper du jo klær i den minste størrelsen.. Anonymous poster hash: 67611...ef6 1600 er det laveste inntaket når jeg tar "stikkprøver" av kostholdet (vil passe på å få i meg nok), som regel ligger jeg nok nærmere 1800 eller mer - og det er minst 600 kcal mer enn du-skjønner-hvem. Ja, kroppen min er liten/smal, men det ikke fordi jeg spiser så utrolig lite. Jeg har ekstra fett på magen og rumpa, er absolutt ikke skrapa. Har alltid vært liten. Om jeg legger på meg (annet enn muskelmasse) blir jeg rund som et eple og alle vet jo at det ikke er ønskelig - verken utseendemessig eller for helsas skyld. Dessuten skriver jeg sjeldent opp mengden middag jeg spiser Ja greit nok det. Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor mye du spiser, men når du klager over at andre spiser så ufattelig lite, så må du ta en titt på ditt eget kosthold. og angående til brukeren over meg. Det har vel ingenting å si at hun bruker den minste strl, hva så? Det gjør jeg og. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e Ja, og det er nettopp det jeg har gjort - jeg vil påstå kostholdet mitt er helt ok (selv om jeg får i meg litt for mye sukker). Jeg skrev for øvrig ikke at det var "ufattelig lite", men "veldig lite". Alle kan vel medgi at 1200 ER veldig lite for et voksent menneske som går på vedlikehold og ikke slanker seg.
Gjest Heartbeat Skrevet 14. desember 2013 #855 Skrevet 14. desember 2013 Du spiser jo ikke så mye du heller, faktisk. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e Nei hun gjør jo ikke det...Men klage på andre.. ja, det gjør hun! Jeg ligger på 1600-1800 kcal, det er nok for min lille kropp. Ligger på opp mot 4000 om jeg "koser" meg en dag. WOW.. det var jo veeldig mye da i forhold til meg. LOL 1600kcal er jo slanketypen da…….kanskje du egentlig sliter litt selv med mat og prosjekterer spiseforstyrrelser over på andre her i tråden…? Utifra andre tråder på forumet så kjøper du jo klær i den minste størrelsen.. Anonymous poster hash: 67611...ef6 Tror jeg og Ja greit nok det. Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor mye du spiser, men når du klager over at andre spiser så ufattelig lite, så må du ta en titt på ditt eget kosthold. og angående til brukeren over meg. Det har vel ingenting å si at hun bruker den minste strl, hva så? Det gjør jeg og. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e 1600 er det laveste inntaket når jeg tar "stikkprøver" av kostholdet (vil passe på å få i meg nok), som regel ligger jeg nok nærmere 1800 eller mer - og det er minst 600 kcal mer enn du-skjønner-hvem. Ja, kroppen min er liten/smal, men det ikke fordi jeg spiser så utrolig lite. Jeg har ekstra fett på magen og rumpa, er absolutt ikke skrapa. Har alltid vært liten. Om jeg legger på meg (annet enn muskelmasse) blir jeg rund som et eple og alle vet jo at det ikke er ønskelig - verken utseendemessig eller for helsas skyld. Dessuten skriver jeg sjeldent opp mengden middag jeg spiser Ja, og det er nettopp det jeg har gjort - jeg vil påstå kostholdet mitt er helt ok (selv om jeg får i meg litt for mye sukker). Jeg skrev for øvrig ikke at det var "ufattelig lite", men "veldig lite". Alle kan vel medgi at 1200 ER veldig lite for et voksent menneske som går på vedlikehold og ikke slanker seg. Nei, nettopp! Derfor jeg også ikke kan spise mer enn 1200 - 1300 kcal! Du kan spise opptil 1600 kcal ja, men det er forskjell på folk. Og jeg skeier også ut av og til på lørdagene med opptil 4000kcal! Men for å beholde min figur, som er i øvre sjiktet, 70 kg fordelt på 173 cm, MÅ jeg holde meg innenfor 1200 kcal på daglig basis og det er med trening og turer! Vanskelig å forstå men jeg er overhodet ikke noe pro ana! Du aner ikke hva du snakker om, men jeg vil faktisk bevare figuren min, men spiser jeg mer går jeg opp og blir lubben dessverre! 1
FantasDick Skrevet 14. desember 2013 #856 Skrevet 14. desember 2013 Du kan spise opptil 1600 kcal ja Nei, jeg spiser minimum 1600 kcal - ikke opptil. Når jeg trener ligger jeg på rundt 2000-2200, men jeg trener ikke akkurat nå (mye jobb/flytting/stress/dårlig tilbud på treningssenteret). 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #857 Skrevet 14. desember 2013 Nei, jeg spiser minimum 1600 kcal - ikke opptil. Når jeg trener ligger jeg på rundt 2000-2200, men jeg trener ikke akkurat nå (mye jobb/flytting/stress/dårlig tilbud på treningssenteret). Bare slutt å syt og klag på andre, når du ikke er noe bedre selv. Anonymous poster hash: 7f23d...460 1
Pringle Skrevet 14. desember 2013 #858 Skrevet 14. desember 2013 Nei, nettopp! Derfor jeg også ikke kan spise mer enn 1200 - 1300 kcal! Du kan spise opptil 1600 kcal ja, men det er forskjell på folk. Og jeg skeier også ut av og til på lørdagene med opptil 4000kcal! Men for å beholde min figur, som er i øvre sjiktet, 70 kg fordelt på 173 cm, MÅ jeg holde meg innenfor 1200 kcal på daglig basis og det er med trening og turer! Vanskelig å forstå men jeg er overhodet ikke noe pro ana! Du aner ikke hva du snakker om, men jeg vil faktisk bevare figuren min, men spiser jeg mer går jeg opp og blir lubben dessverre! Hvis du spiser 4000 kcal en gang i uken og 1200 de andre dagene, får du et gjennomsnitt på 1600, mens kroppen din stiller seg inn på et daglig inntak på 1200. Kanskje orker du ikke å være i så mye bevegelse når du bare spiser 1200 kcal? Din BMR (energiforbruk i "koma) vil ligge rundt 1600 kcal. Hadde du spist jevnere, antar jeg at du ville gått ned i vekt på 1600 kcal/dag. 1
Pringle Skrevet 14. desember 2013 #859 Skrevet 14. desember 2013 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, lite glass melk, to små plommer og en bit agurk. Mellom: Banan og peanøttsmør. Ingen videre suksess. Lunsj: Ett knekkebrød med hjemmelaget tunfisksalat m/majones og løk, lite glass melk, 100 gram granateple, brokkoli. Middag blir: Ovnsstekte kyllingvinger, søtpotetmos med melk og smør, erter. Kvelds: Ikke bestemt ennå, men heller mot oliven og camembert.
Gjest Vinglepetra Skrevet 14. desember 2013 #860 Skrevet 14. desember 2013 2 pannekaker med syltetøy 1 glass melk 1 chai latte 2 kjeks 3 -4 ? Havreflarn 1 glass appelsinjuice 1 lite stykke lasagne (rester)
Fremhevede innlegg