AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #921 Skrevet 23. desember 2013 Frokost: 2 julebrødskiver med brunost Middag: 2 hot dog med rekesalat Snacks: 2 biter sjokolade og et kakestykke(sunnere sjokoladekake) Anonymous poster hash: ef577...423
Gjest Funky Punk Skrevet 23. desember 2013 #922 Skrevet 23. desember 2013 I dag: Frokost/lunch: Et par skiver med bearnesaus og kjøttboller Middag: aaaaaaltfor mye pizza
Pringle Skrevet 23. desember 2013 #923 Skrevet 23. desember 2013 Frokost/lunch: Et par skiver med bearnesaus og kjøttboller Et par skiver hva?? (Bearnaise og kjøttboller som pålegg har jeg aldri hørt om!)
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #924 Skrevet 23. desember 2013 Frokost: 1 skive med egg og laks Middag: Risgrøt med kanel Senere: 1 skive med egg og laks 1 kakestykke fra kakemixen funksjonellmat. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2013 #925 Skrevet 23. desember 2013 Skal vi se... har vært en hektisk dag med mye løping i dag. Totalt har det blitt: 3 hjemmelagede, store, knekkebrød med Brelett og hhv. chorizo, gauda, salat og squash & tomat 2 store glass Tropicana juice 2 epler 3 klementiner druer (jeg teller dem ikke)
Gjest Funky Punk Skrevet 23. desember 2013 #926 Skrevet 23. desember 2013 Et par skiver hva?? (Bearnaise og kjøttboller som pålegg har jeg aldri hørt om!) Brødskiver Smører på litt tykk bearnesaus og legger kjøttboller på. Skikkelig digg 1
Diafragma Skrevet 23. desember 2013 #927 Skrevet 23. desember 2013 Har spist: 1 skive til frokost Kjempemye grøt til formiddagsmat/lunsj Ekstremt mye rådyrsteik (6-7 "skiver", 4 poteter og masse saus) Ca 100 gram sjokolade Div potetgull og smågodt utover kvelden 4 juleøl 1 glass vin 1 glass Villa champagnebrus Og nå er jeg litt sulten, så skal trøkke innpå litt middagsrester før jeg går til sengs. Har ingen dårlig samvittighet eller betenkeligheter med dette. Sånn skal jeg fortsette hele jula og nyttårs til ende. 1
muffin26 Skrevet 23. desember 2013 #928 Skrevet 23. desember 2013 (endret) Makrell i tomat,avokado. Masse hjemmelaget pizza. Blåbær Grøt med kanel og sukker Yougurt. Litt sjokolade 4 biter. Endret 23. desember 2013 av muffin26
Pringle Skrevet 23. desember 2013 #929 Skrevet 23. desember 2013 Brødskiver Smører på litt tykk bearnesaus og legger kjøttboller på. Skikkelig digg Nei, nå har jeg jammen hørt det meste! Kanskje jeg skulle prøve det ved neste anledning...!
Gjest Keikolina Skrevet 23. desember 2013 #930 Skrevet 23. desember 2013 I nutrilet bar og 2 klementiner
Gjest Funky Punk Skrevet 23. desember 2013 #931 Skrevet 23. desember 2013 Nei, nå har jeg jammen hørt det meste! Kanskje jeg skulle prøve det ved neste anledning...! Det aller beste er slik ferdig saus man kan spise kald. Vet ikke om man får kjøpt det her i Norge da. Eneste gangene jeg kjøper ferdigsaus er til jul når vi har kjøttboller
Pringle Skrevet 23. desember 2013 #932 Skrevet 23. desember 2013 Det aller beste er slik ferdig saus man kan spise kald. Vet ikke om man får kjøpt det her i Norge da. Eneste gangene jeg kjøper ferdigsaus er til jul når vi har kjøttboller Huh, jeg har i grunnen litt aversjon mot kald bearnaisesaus. Pleide å spørre om den var varm, hvis ikke få den varmet opp, på restaurant. I de siste årene har jeg bare støtt på varm bearnaisesaus. Hadde glemt det. Dagen i dag: Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med peppermakrell, glass melk, seks litchi og en liten lang lysegrønn paprika. Lunsj: To Husman knekkebrød med ribbefett og leverpostei, og en halv persimmon. Mellom: Et stort krus kakao med honning. Galiamelon og valnøtter. Middag: To store tallerkner kremet spinatsuppe basert på ribbefett , med surret løk, hvitløk, purre - tilsatt kremfløte og fusili. Kvelds: En bit camembert og en plomme. Det lukter fantastisk her. Toro kommer til å gå konk
Gjest miaw Skrevet 23. desember 2013 #933 Skrevet 23. desember 2013 (endret) Frokost: et rundstykke med majones og røket laks. 2 kopper kakao med krem. Mellommåltid: ca 100 g smågodt. 2 kopper kaffe Middag: stekt laks med seterrømme, potetstappe og gulerøtter. Kveldskos: et glass cola. Endret 23. desember 2013 av miaw
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #934 Skrevet 23. desember 2013 Frokost: lite rundstykke (50g), 8 skiver kokt skinke, ett kokt egg, fire cherrytomater, kaffe Lunsj: en tynn brødskive med fire skiver kokt skinke, 8 cherrytomater, en synnøve finden gresk yoghurt med eple og kanel, to kopper te med melk Mellom: et lite eple og en mandarin Middag: indrefilet av svin, en liten potet, brokkoli, rosenkål, champinjong, 2 ss peppersaus, ett glass rødvin Dessert: bittelite stk sjokolade kake, to pepoerkaker og en kinder maxi sjokoladeAnonymous poster hash: a7cc8...75b
bebisss Skrevet 24. desember 2013 #935 Skrevet 24. desember 2013 Frokost: To rundstykker med rekesalat og 3 kjeks med brieost og syltetøy. Lunsj: en kokkosmakron og en del sukkerfrie vingummi Ett glass cola og ett glass malt. Kan si at jeg som normalt er sunn sitter nå med en veldig urolig mage og har sittet en time på do.. bblir ikke mye mer julesnop tror jeg:-(
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #936 Skrevet 24. desember 2013 Frokost: omelett med ost og skinke Lunsj: et halvt rundstykke med laks og majones. En pepperkake og en skive julebrød Middag: snart blir det pinnekjøtt og kålrabistappe Anonymous poster hash: 43ad1...70d
Gjest Runforit Skrevet 24. desember 2013 #937 Skrevet 24. desember 2013 Frokost Eggerøre, laks, spekeskinke og rugknekkebrød Snacks Brente mandler og mørk sjokolade(mens jeg så på 3 nøtter til askepott ) Lunsj Laks, spekeskinke, rugknekkebrød og en mandelcookie Middag Kalkun med tilbehør Dessert soyais (sjokolade og vanilje)
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #938 Skrevet 24. desember 2013 Julelunsj: To grovskiver, en med grov sennep, sylte og rødbeter, en halv med norzola, og en halv med tomatsild. To stykker tykklefse. Kaffe. Middag: En porsjon pinnekjøtt med tilbehør, en porsjon ribbe med tilbehør, riskrem til dessert. Farris. Gjennom dagen: To små stykker delfiakake, to store stykker marsipankake, div. småkaker, noen biter tykklefse, noe sjokolade, sikkert en liter julebrus uten sukker. Har ikke dårlig samvittighet et sted, men den middagen tok nesten knekken på meg. NAM, trenger ikke mat før neste jul. Anonymous poster hash: ae442...ab8
Gjest Chloe87 Skrevet 24. desember 2013 #939 Skrevet 24. desember 2013 Rundstykke med eggerøre. Ribbemiddag. Riskrem. Godteri fra julestrømpa
Pringle Skrevet 24. desember 2013 #940 Skrevet 24. desember 2013 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med peppermakrell, glass melk, granateple og en bit agurk. Lunsj: Salat med løk og brune bønner, og en halv persimmon. Mellom: Grillet maiskolbe, og litt sursild. Middag: Ribbe, byggryn og crispisalat. Kvelds: En bit camembert og to plommer.
Fremhevede innlegg