AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #981 Skrevet 31. desember 2013 Frokost: Et stykke sjokoladekake fra funksjonellmat. (Kjøpt på sunnkost) Middag: Kalkun, saus, potet, rosenkål Dessert: En skål creeme brulee Blir en del alkohol senere, og sikkert noe mer. Anonymous poster hash: ef577...423
Pringle Skrevet 1. januar 2014 #982 Skrevet 1. januar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, glass melk, galiamelon, og en lang lysegrønn paprika. Lunsj: Yoghurt med müsli, gulrot og to plommer. Mellom: Sursild, agurk og en halv persimmon. På nyttårsfest: To digre stykker pizza fra Pizzabaronen, det ene med rømmedressing, en stor klase druer, et par peanøtter og en neve popcorn, et flak potetgull og en orange engelsk konfekt-bit. Mineralvann. Faktisk strålende fornøyd med utskeielsen, så langt virker det ikke som det har blitt en sprekk. 1
skruf Skrevet 1. januar 2014 #983 Skrevet 1. januar 2014 Nyttårsaften, så ble litt ekstra: 2 rugknekkebrød med egg og kaviar 1 skive hjemmebakt grovbrød med snøfrisk og skinke Kalkun, waldorfsalat, 2 mandelpoteter og fløtesaus Yoghurtnøtter, 1 japp, og tre glass rødvin 1 glass barnesjampis (med masse sukker i ) ved midnatt.
Gjest miaw Skrevet 1. januar 2014 #984 Skrevet 1. januar 2014 Sen frokost : 1 youghurt og 2 rugsprø med rekesalat. Et glass ananasbrus. Middag: Kalkun, waldorfsalat, poteter, fløtesaus, grønnsaker og soppstuing. 1 øl. Resten av kvelden: Ca en 1/2 pose chips. 2 øl.
Tabris Skrevet 1. januar 2014 #985 Skrevet 1. januar 2014 Frokost. 2 små polarbrød med salami og ost Middag: Kalkun med godt tilbehør Resten av kvelden: God sjokolade og en flaske champagne Godt nytt år!
Strikkemamma Skrevet 1. januar 2014 #986 Skrevet 1. januar 2014 Frokost: en skål havregrøt med 1 most banan, en teskje honning og litt kanel. 1 glass melk. Lunsj 1: to skiver med kaviar og egg. 1 glass melk. Matplanen videre i dag er: Lunsj 2: en smoothie med litt havregryn. Middag: grov pasta med strimlet svinekjøtt, pepperoni og creme fraiche. Kvelds: vet ikke enda.... ;-) 1
Gjest Runforit Skrevet 1. januar 2014 #987 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Frokost Eggewrap med skinke Lunsj Havregrøt med honning og kanel Middag Sataykalkun med rømme og wraps Sto opp sent i dag så måltidene har gått inn med korte mellomrom. Får se om det er plass til noe kvelds senere Jepp det ble det! Mer havregrøt, frukt og mandelcookies Endret 1. januar 2014 av Runforit 1
Gjest Vinglepetra Skrevet 1. januar 2014 #988 Skrevet 1. januar 2014 Før frokost: 1 kaffe med melk og 1 glass vann Frokost: 2 stekte egg, 1 skive grovt brød Mellom: 1 kopp te med melk Lunsj: salat med klementin Middag: kremet grønnsakssuppe med 1 rundstykke med smør. Dessert: semulegrynspudding med rød saus
Gjest miaw Skrevet 1. januar 2014 #989 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Idag: 2 kornmo med brie, 3 kopper kaffe og 3 pepperkaker med blåmuggost. 1/3 chips pose chips cq. 3 store never smash. Middag: finnbiff, potetstappe, tyttebær og grønnsaker. Endret 1. januar 2014 av miaw
Gjest Skrevet 1. januar 2014 #990 Skrevet 1. januar 2014 1 crossiant med hummus Noen sjokoladebiter 1,5 potet med grønnsaker ved siden+waldorfsalat og saus is og litt peanøtter enda flere sjokoladebiter 2 knekkebrød med hummus og 1 eple 1
Pringle Skrevet 1. januar 2014 #991 Skrevet 1. januar 2014 Sånn begynte det nye året matmessig: Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, glass melk, to plommer, og en lang lysegrønn paprika. Lunsj: Noen valnøtter, en bit agurk og en halv persimmon. Mellom: En gulrot og en bit chevre. Middag: Flatbiff, spaghetti i fløtesaus (fløte kokt med parmesan), aspargesbønner. Kvelds: Et eple i skiver og en teskje peanøttsmør.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #992 Skrevet 1. januar 2014 Sånn begynte det nye året matmessig: Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, glass melk, to plommer, og en lang lysegrønn paprika. Lunsj: Noen valnøtter, en bit agurk og en halv persimmon. Mellom: En gulrot og en bit chevre. Middag: Flatbiff, spaghetti i fløtesaus (fløte kokt med parmesan), aspargesbønner. Kvelds: Et eple i skiver og en teskje peanøttsmør. Synes du spiser så mye godt jeg Tror jeg har lest i en annen tråd at du holder på å gå ned i vekt? Får jeg spørre hvor mange kalorier du ligger på til daglig? Anonymous poster hash: 0c3a0...e3e
Gjest Belle âme Skrevet 1. januar 2014 #993 Skrevet 1. januar 2014 1 skål sjokoladegryn. 1 diger porsjon med pinnekjøtt og diverse tilbehør. Er litt sulten
Pringle Skrevet 1. januar 2014 #994 Skrevet 1. januar 2014 Synes du spiser så mye godt jeg Tror jeg har lest i en annen tråd at du holder på å gå ned i vekt? Får jeg spørre hvor mange kalorier du ligger på til daglig?Anonymous poster hash: 0c3a0...e3e Jeg har følt at det spørsmålet ville komme, og jeg følte det enda sterkere nå da jeg la ut dagens mat Jeg ligger på ca 1400 kcal, bortsett fra i går, da økte jeg med 100 pga nyttårsmenyen som var litt annerledes. Det kan se mye ut, men det er relativt små mengder av hver ting. Satt sammen sånn at det skal bli smakelig. Ofte lykkes det, andre ganger bommer jeg kraftig 2
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. januar 2014 #995 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Brunch: eggerøre av to egg og en skive grovt brød Mellom: en banan og en kopp kaffe Snacks: 2-3 saltstenger og 1 twist bit. 1 /2 liter Cola Zero Middag: 120g laks med 400g wokede grønnsaker Drikke: 1, 5 liter vann og 1 glass sukkerfri saft. Endret 2. januar 2014 av Vinglepetra
Strikkemamma Skrevet 2. januar 2014 #996 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Frokost: en skål havregrøt med 1 most banan. Melk. Lunsj: 2 skiver med makrell i tomat og egg. Melk. En bit mørk sjokolade. Middag: en omelett med ost og skinke. 1 skive. Vann. Mellom: smoothie. Endret 2. januar 2014 av Lykke
Snowblind Skrevet 2. januar 2014 #997 Skrevet 2. januar 2014 Foreløpig har jeg ikke spist noe. Stod opp ganske seint, og har ikke hatt matlyst. Men tenkte jeg skulle lage meg wok med strimlet svinekjøtt og ris om en stund
skruf Skrevet 2. januar 2014 #998 Skrevet 2. januar 2014 (endret) 2 skiver ryvita knekkebrød med snøfrisk grillet pepper, skinke og majones, 1 hardkokt egg med litt salt og majones etter trening 2 ryvita med egg og røkelaks 1 tallerken med stekt karbonadedeig&sprøstekt bacon blandet med purreløk, raspet gulrot og løk, samt litt fullkornpasta 1 skål gresk yoghurt med 2ts gresk honning og noen valnøtter Drikke igjennom dagen: kaffe, pepsi-max, fun-light og vann Edit; Ble så sulten i kveld, så lagde meg en toast bestående av 2 skiver Ingers rugbrød, litt ketsjup og sennep, jarlsberg, skinke og div krydder (chilli, oregano, paprika) Endret 2. januar 2014 av Pomperipossa
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #999 Skrevet 2. januar 2014 2 hot dog 2 skiver Noen sjokoladebiter Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
Tabris Skrevet 2. januar 2014 #1000 Skrevet 2. januar 2014 Frokost: Nutrilette Dark Chocolate Bar og et par kopper kaffe Lunsj: Salat med egg og pasta Mellom: Noen pepperkaker og en kopp kaffe Middag: Lun kalkunsalat med pesto og pasta, samt hvitløksbrød
Fremhevede innlegg