Gjest Runforit Skrevet 6. januar 2014 #1041 Skrevet 6. januar 2014 Oppskrift på satay kylling? Anonymous poster hash: dc467...eea Her er sausen: http://mariasmat.blogspot.com/2013/07/fyldig-peanttsaus-sataysaus.html Jeg dyppet både kylling, reker og egg i sausen jeg Himla god saus!!!!
Anneline80 Skrevet 6. januar 2014 #1042 Skrevet 6. januar 2014 Før trening: yoplait med rosiner og mandler. Noen røde druer og et halvt glass melk. Frokost: tre ryvita med kalkunpålegg og kokt egg, plommetomater og et glass melk. Mellom: halv banan og to after eight. Lunsj: grønn salat med paprika, tomat, squash, sukkererter, kylling og et hardkokt egg. Et glass granateplejuice. Middag: sashimi med ponzusaus. En øl. Kvelds: en smoothie med frosne bær, yoghurt, linfrø og en kopp te. 1
Pringle Skrevet 6. januar 2014 #1043 Skrevet 6. januar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, to aprikoser, melk, paprika. Lunsj: Cheese on toast (2x2 skiver Fjellbrød, sennep, ketchup, løk, sylteagurk, edel Jarlsberg - stekt i panne). Mellom: Tunfisksalat og pomelo. Kvelds: Knekkebrød med leverpostei, melk, gulrot, druer og noen pistasjnøtter.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1044 Skrevet 6. januar 2014 Va er detta for ein tråd? Spist for mykje? Synes alle innleggene er enten relativt lite,eller heilt normalt Anonymous poster hash: e6715...758
Gjest Belle âme Skrevet 6. januar 2014 #1045 Skrevet 6. januar 2014 Hmm 2 skåler sjokoladegryn. 1 halv stor stratos spragleknas sjokolade. 1 litago sjokolademelk. Eg spiser masse sjokolade :-O
Faithy Skrevet 6. januar 2014 #1046 Skrevet 6. januar 2014 Fryktelig tråd. Hva er meningen med den? Selvskryt? Selvløgn? For hva ellers: Hva er betydning, mening med dette? Skjønner ikke TS sitt spørsmål og hvilket svar h'n ønsker. Fått svar?
FantasDick Skrevet 7. januar 2014 #1047 Skrevet 7. januar 2014 - Iskaffe trippel espresso fra Tine - God morgen yoghurt, vanilje med nøtter, kaffe - Hjemmelaget kyllingsuppe med grønnsaker og en neve fullkornpasta - Et par skjeer av den samme suppa, og alt for mye mandler. Kaffe med fløte. Dårlig dag, hadde det supertravelt i morges og på jobb.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1048 Skrevet 7. januar 2014 Va er detta for ein tråd? Spist for mykje? Synes alle innleggene er enten relativt lite,eller heilt normalt Anonymous poster hash: e6715...758 Det er jo ikke alle innleggene i tråden! Det er TS som mener hun har spist for mye, så svarer bare folk på HIspørsmålet, så har det blitt en tråd der folk skriver opp hva de har spist en dag. Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1049 Skrevet 7. januar 2014 Fryktelig tråd. Hva er meningen med den? Selvskryt? Selvløgn? For hva ellers: Hva er betydning, mening med dette? Skjønner ikke TS sitt spørsmål og hvilket svar h'n ønsker. Fått svar? Det er bare for å se hva folk spiser. Du trenger ikke være i denne tråden altså Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1050 Skrevet 7. januar 2014 1 kotelett, 1 potet og en gulrot med brun saus 1 eple og en halv appelsin 1 grov vaffel Skal spise noe mer snart. Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
bobler Skrevet 7. januar 2014 #1051 Skrevet 7. januar 2014 frokost: potetskiver med salt og sitronpepper lunsj: en tyggis imellom: 2 brødskiver med baconpostei middag: pølser og potetmos kvelds: 1 brødskive med baconpostei og 1 skogsbæryoghurt 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1052 Skrevet 7. januar 2014 Frokost: Havregryn med melk og sukker. Lunsj: En pose julemarsipan Middag: To store hamburgere Kvelds: Sjokolademelk Hvor mye kalorier er dette omtrent om man skal gjette? Anonymous poster hash: 8d0e1...fbc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1053 Skrevet 7. januar 2014 Frokost: Havregryn med melk og sukker. Lunsj: En pose julemarsipan Middag: To store hamburgere Kvelds: Sjokolademelk Hvor mye kalorier er dette omtrent om man skal gjette? Anonymous poster hash: 8d0e1...fbc En god del vil jeg anta. Bare posen med julemarsipan gir nok endel kalorier….. Anonymous poster hash: 67611...ef6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1054 Skrevet 7. januar 2014 Frokost: Havregryn med melk og sukker. Lunsj: En pose julemarsipan Middag: To store hamburgere Kvelds: Sjokolademelk Hvor mye kalorier er dette omtrent om man skal gjette? Anonymous poster hash: 8d0e1...fbc Jeg er ikke noe flink på å telle kalorier, men en pose julemarsipan har nok en del kalorier. Og spørs om det er hjemmelagede hamburgere eller sånne fra bensinstasjon/gatekjøkken. Anonymous poster hash: fd3f3...a8a
Tabris Skrevet 7. januar 2014 #1055 Skrevet 7. januar 2014 Frokost: Nutrilette Dark Chocolate Bar og kaffe Lunsj: Salat med blant annet kylling og pasta Mellom: Yoghurt Middag: Kyllinggryte Kos: Sjokolade og to glass musserende vin Kvelds: To skiver ristet brød
Butter Skrevet 7. januar 2014 #1056 Skrevet 7. januar 2014 frokost: skål havregryn med epler og biola. lunsj: 1 skive emmerbrød med ost og tomat + 1 med kalkun, smøreost og tomat. mellom: 1 skive emmerbrød med kylling og smøreost, 1 musliknekke med ost. Halvt lite eple. Middag; kyllinggryte, byggris og grsaker 2 clementinrr
Pringle Skrevet 7. januar 2014 #1057 Skrevet 7. januar 2014 Frokost: Bløtkokt egg, knekkebrød med røkt laks, melk, en halv persimmon, paprika. Lunsj: Noen valnøtter, to aprikoser, en bit chevre. Mellom: Tunfisksalat og pomelo. Middag: Nakkekotelett, byggryn, grønne bønner. Kvelds: Fløtemelk, gulrot og noen peanøtter.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1058 Skrevet 7. januar 2014 Har spist altfor mye i dag (eller fått i meg for mye kalorier). En halv baguett med kylling fajitas, en pose med marsipan (nesten 1000 kcal), en pose med potetgull (500 kcal), og en kyllingbaguett med masse pesto. Anonymous poster hash: 29703...b56
Gjest avocadoen Skrevet 7. januar 2014 #1059 Skrevet 7. januar 2014 Spiste ikke såå mye før trening i dag, men etter svømming (kom hjem halv 7 kanskje) har jeg spist: -En smoothie -To bananer -En nøttebar -To brødskiver med stekt egg Og jeg er fortsatt sulten! Irriterer meg! I morgen blir det en skikkelig svær biff etter trening sånn at jeg ikke blir så sulten som dette
Gjest Vinglepetra Skrevet 8. januar 2014 #1060 Skrevet 8. januar 2014 125g cottage cheese med litt honning og 10 mandler. 1 liten vaffel og 1 kopp kaffe. 1 flak potetgull stor porsjon suppe laget av soyakjøtt og tomater. 1 rundstykke med smør 2 dl naturell cultura 1,5 dl vann gjennom dagen. 2 mandler med sjokoladetrekk. 1 klementin, 1 liten muffin.
Fremhevede innlegg