Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

- 1 skive
- 2 skiver
- 3 hjemmelaget pizzastykker
- Sjokolade
- Blir sikkert skive til kvelds

Anonymous poster hash: 7f23d...460
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

I dag har jeg spist en salat bestående av isbergsalat, salami, skinke, to egg og litt ost :)

Skrevet

1 skive og en klementin
2 skiver
raspeballer til middag (en raspeball, en wienerpølse, 2 gulrøtter og 2 kålrastykker)
1 slikkepinne
2 små hjertekakemenn (hjemmelaget)
og finner vel 2 skiver til kvelds.

Anonymous poster hash: 46ed3...a3e
Skrevet

2 skiver med spekeskinke

2 skiver med stekt egg etter 2 timer trening i fjell og mark

Smoothie av diverse bær, mager vaniljekesam og litt juice, og chiafrø

Ett knekkebrød uten pålegg

Sikkert 10 sjokoladebiter

3 små Kyllingwraps

Litt usunt i dag og litt lite skikkelig mat.

Anonymous poster hash: 02215...4c4

Skrevet

Ikke spist for mye :)

sen frokost: 2 dobbel 00 yoghurter

mellom: En klementin

middag: en porsjon pinnekjøtt, en potet, masse kålrabistappe og masse rosenkål. Stor tallerken ;)

mellom: en konfekt og en klementin

kvelds: en god skål med kålrabistappe! mmm.

snacks: en klementin til, oppkutta grønnsaker + en slikkepinne.

Middagen stod for mesteparten av gårsdagens mat. Kraftig kost med pinnekjøtt!

Anonymous poster hash: 8c568...f5d
Skrevet

I dag har jeg spist en salat bestående av isbergsalat, salami, skinke, to egg og litt ost :)

Å, så flink du er!!

:ironi:

---

Dagens:

- Proteinshake med ekstra lett melk

- Halv skyr blåbær (rakk ikke mer) og kaffe

- Havregrøt med linfrø, kokt på vann/ekstra lett melk, kaffe

Nå står hjemmelagde hamburgere på menyen. Hjemmebakte hamburgerbrød, crispisalat, tomat, rødløk, stekt sjampinjong, cheddar, bacon og dressing av sylteagurk, majones og crème fraîche til. Sikkert masse lett-brus og litt sjokolade til i kveld.

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

1/2 boks med tunfisk

1/2 paprika

1 liten avokado

1 komle

ca. 150 gr kjøtt ved siden av komla

3 vafler (laget med sukrin og diverse lignende sunne ingrendienser)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Glemte matpakken hjemme, så til lunch ble det 5 klementiner.

Syns ikke matpakken så noe god ut når jeg kom hjem, så da ble det en kopp med kakao og masse krem.

Nå skal jeg hvert øyeblikk spise tacograteng og salat, og etterpå skal jeg lage rundstykker, så da blir det nok et rundstykke med pålegg til kvelds

Gjest Heartbeat
Skrevet

Å, så flink du er!!

:ironi:

---

Hva mener du med det????? Spiste en gang til senere...

Skrevet

Hva mener du med det????? Spiste en gang til senere...

Har bare lagt merke til at du skriver du spiser veldig lite - denne dagen inkludert. En salat når klokka er seks på ettermiddagen, liksom.

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Har bare lagt merke til at du skriver du spiser veldig lite - denne dagen inkludert. En salat når klokka er seks på ettermiddagen, liksom.

Hmm.. ja noen er ikke velsignet med å kunne spise så mye for og unngå å legge på seg...

Så da må man bare spise det som tilsier at man holder vekten. Noe kanskje ikke du forstår helt, men men ..

Skrevet

Vis man beveger seg og spiser sunt, så er

Hmm.. ja noen er ikke velsignet med å kunne spise så mye for og unngå å legge på seg...

Så da må man bare spise det som tilsier at man holder vekten. Noe kanskje ikke du forstår helt, men men ..

Med mindre du er en dverg på 59cm med utrolig stillesittende hverdag eller har en alvorlig sykdom så finnes det ingen grunn til å lure seg selv til å tro at det er maten som har skylda for at du legger på deg om du spiser mer enn 2 små ting om dagen. Det er lurt å spise mat, slik at man forbrenner maten, ellers legger man ofte på seg fett, kroppen henter energi fra musklene siden det er enklere å få tak i. Musklene trenger "mat", slik at de kan forbrenne fett igjen. Du får ikke i deg nok næring heller med så lite mat.

Du lager en ond sirkel for deg selv hvor du legger på deg av å spise mer, og bryter ned kroppen over lengre tid ved å spise lite. Tror det er du som ikke forstår helt..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Idag har jeg spist;

Frokost - Et polarbrød med smør og agurk

Mellommåltid - To små pærer og en klementin

Lunsj - Et grovt rundstykke med smør, salat, skinke, mozarella og balsamico

Middag - (har ikke laget enda, men vi skal ha fullkornsspaghetti med hjemmelagde kjøttboller og tomatsaus)

Kveldsmat - Blir sikkert et par rugsprø med noe spennende pålegg

Har ikke snøring på om dette er verke nok eller har lite nok kalorier :fnise:

Endret av missdior
Skrevet

Synes du dette er mye....? Du har ikke tenkt på at du kanskje føler deg uggen fordi det er veldig usunn type mat i det du har spist?

Har ikke kommet så langt som å spise enda! Men ligger en banan å venter på meg på kjøkkenet.. Gruer meg, er så lei frukt og grønt.
Skulle gitt hva som helst for å kunne trykke i meg én burger eller 5 og kaker i hauevis! Livet som allergikere er ikke lett!
Så nyt all den maten dere kan og slutt å syt på nettet over den innbilte overmengden med godmat dere hiver innpå med! :nisselue: Liker dere ikke å leve kanskje?

Anonymous poster hash: 78ca2...125
Gjest Heartbeat
Skrevet

Vis man beveger seg og spiser sunt, så er

Med mindre du er en dverg på 59cm med utrolig stillesittende hverdag eller har en alvorlig sykdom så finnes det ingen grunn til å lure seg selv til å tro at det er maten som har skylda for at du legger på deg om du spiser mer enn 2 små ting om dagen. Det er lurt å spise mat, slik at man forbrenner maten, ellers legger man ofte på seg fett, kroppen henter energi fra musklene siden det er enklere å få tak i. Musklene trenger "mat", slik at de kan forbrenne fett igjen. Du får ikke i deg nok næring heller med så lite mat.

Du lager en ond sirkel for deg selv hvor du legger på deg av å spise mer, og bryter ned kroppen over lengre tid ved å spise lite. Tror det er du som ikke forstår helt..

Hva i alle dager? Nå vet ikke du hva jeg spiser engang i løpet av en dag!!!!Så å uttale deg om mine matvaner som du ikke vet noenting om er bare helt idiotisk! Basert på ETT måltid jeg beskrev her inne! Dessuten er det ikke noe som tilsier at man MÅ spise tidlig eller etter så og så mange timer! Holder i massevis å spise to ganger dagen.

Skrevet

To Ryvita fiberrik med snøfrisk, kyllingskinke og agurk

Ei pannekake med bacon

To Ryvita med makrell i tomat og majones

Clementin og ei eple.

Litt lite, men ikke helt i formen.

Skrevet

Frokost: Nutrilette Dark Chocolate Bar og kaffe

Lunsj: Røkt torsk, gulrotstuing og en liten skål cottage cheese med agurk og blomkål. Smoothie av skogsbær

Mellomåltid: En klementin

Middag: To bagels med snøfrisk og sylte

Kvelds: To pizzastykker

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

I dag:

1 skive med kyllingpålegg

1 kaffe

1 vaffel med bringebær

1 kjøttkake med 1 liten potet litt tyttebær

Oppdaterer senere etter at jeg har spist middag.

Edit: stekt laks med grønnsaker og litt lettrømme. 1 klementin

Endret av Vinglepetra
Skrevet

Masse sjokolade og cola... :vetikke:

Anonymous poster hash: f5d88...b5e
Skrevet

Frokost: 2 weetabix med melk og sukker.

Lunsj: 3 brødskiver med baconsalat

Middag: 1 ostesnitzel, 2 wienerpølser og potetmos

3 nøttetopper

Kvleds: Scones med brunost :)

Anonymous poster hash: 8bbde...2da