AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3481 Skrevet 4. september 2014 Frokost: 1 brødskive + yoghurt Lunsj: 2 brødskiver + yoghurt Middag: 2 hot dog Kvelds: 1 hot dog + eple Snacks: Smågodt. Anonymous poster hash: d6455...07c
KristineS Skrevet 4. september 2014 #3482 Skrevet 4. september 2014 Frokost: Overnight oats med blåbær. Toppet med banan Lunsj: Tre grove knekkebrød. To med taffelost, ett med grov leverpostei. En Kinder Maxi. Etter jobb: To grove brødskiver. Ei med egg, kaviar og tomat, og ei med hvitost med paprika. Middag: Hjemmelaget lasagne med salat og hvitløksbaguette. Kvelds: Gresk yoghurt med Stevia Vanilla Creme og en kiwi og en banan i biter. Totalt ca. 2100 kcal
Gjest _LilleMy Skrevet 4. september 2014 #3483 Skrevet 4. september 2014 Frokost: 1 polarbrød med skinke Lunsj: 3 polarbrød med sminke Middag: Hamburgere med hjemmelagde grove brød Kvelds: Yoghurt med müsli
The Kitten Skrevet 4. september 2014 #3484 Skrevet 4. september 2014 Frokost: Bananpannekaker laget på havregryn og banan, et glass appelsinjuice. Formiddagsmat: Et rundstykke med tomat og fetaost. Mellom forelesning og kollokvie: En øl Middag: Ovnsbakt ørret med grønnsaker og pasta med saus av rømme og creme fraiche. Kveldsmat: To knekkebrød med smøreost, en liten skål jordbær med krem, en pære og en håndfull nøtter. Kveldskos blir et glass hvitvin.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3485 Skrevet 5. september 2014 Frokost: 1 brødskive, 1 knekkebrød og 1 eple Lunsj: 1 brødskive + en yoghurt Middag: Svinewok Kvelds: Pitapizza eller yoghurt + wok (Har ikke bestemt meg) Snacks: Sjokolade og superchips Anonymous poster hash: d6455...07c
Gjest Funky Punk Skrevet 5. september 2014 #3486 Skrevet 5. september 2014 Frokost: 1 msk med kokosolje Lunch: 2 skiver med gulost Middag: Crispy chicken
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3487 Skrevet 5. september 2014 Frokost Kokte egg, valnøtter, grønn te m/sitron Lunsj Laksesalat m/avokado Middag Kyllingbryst m/brokkoli Anonymous poster hash: 8fda8...e4f
Gjest Runforit Skrevet 5. september 2014 #3488 Skrevet 5. september 2014 Frokost Eggerøre med peanøttsmør Lunsj Wraps med karbonadedeig, avokado og rømme Middag Kylling med pinjekjerner, salat og saus Masse drinker!!!!
gardin Skrevet 6. september 2014 #3489 Skrevet 6. september 2014 Frokost: Frozen Yoghurt med masse topping Lunsj: baguett med ost og skinke Middag blir kylling med søtpotetmos og soyasmør
Gjest Funky Punk Skrevet 6. september 2014 #3490 Skrevet 6. september 2014 Våknet opp kvalm, så derfor har jeg bare klart å tvinge i meg litt kokosolje og et glass med pepsi max. Har satt en pizzadeig, og det ELSKER jeg, så da tenker jeg at jeg får spist altfor mye pizza i kveld
mumfi Skrevet 6. september 2014 #3491 Skrevet 6. september 2014 Frokost: 2 husmanknekkebrød med ost Mellom: Eple Lunsj: Skal spise krabbe med litt majones Middag/kvelds: Nachoooos :D Selvfølgelig med masse rømme og salsa + mais. De hadde ikke gode avokadoer på butikken, så null guacamole
SardintrollReturns Skrevet 6. september 2014 #3492 Skrevet 6. september 2014 Ble potetgull til frokost i dag.
Gjest Runforit Skrevet 6. september 2014 #3493 Skrevet 6. september 2014 Frokost Eggerøre med peanøttsmør og kokosmelk Lunsj Samme som frokost, men med cashewnøtter oppi Mellom Mørk sjokoalde Middag i dag blir tapas med kjøttboller, scampi, spekeskinke, tomatsaus, eggerøre, ørret, hjemmebakte rundstykker, ananas og masse Pina Colada
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3494 Skrevet 6. september 2014 Frokost Kokte egg, paranøtter og macadamianøtter, blåbær, grønn te m/sitron Middag Kyllingbryst med grønnkål og brokkoli stekt i smør og kokosoljeAnonymous poster hash: 8fda8...e4f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3496 Skrevet 6. september 2014 1 fullkorsnpita med skinke 1 big onepizza bit 1 tallerken med svinewok Sjokolade + yoghurt Anonymous poster hash: d6455...07c
Strikkesokken Skrevet 7. september 2014 #3497 Skrevet 7. september 2014 Igår: Tine 14 gresk yoghurt med bringebær i bunnen Stekt egg og 2 strimler bacon på brødskive Skive med nugatti Masse hjemmelaget pizza En pose Snack chips på deling med min kjære En kinder maxi bar og en kick Drikke: vann, kaffe, appelsinjuice, og cola zero
KristineS Skrevet 7. september 2014 #3498 Skrevet 7. september 2014 I går: Frokost: Havregrøt med en moset banan og ett egg i. Toppet med hjemmelaget blåbærsyltetøy. Lunsj: To grove knekkebrød med hvitost og kiwi + Enda en kiwi. Middag: Taco <3 Kvelds: Gresk yoghurt med Stevia Vanilla Creme, og en banan og en kiwi i biter. Kos: En pakke Mentos strawberry, to "striper" KvikkLunsj og ei lita skål hjemmelaget fettfritt potetgull med dip. Totalt ca. 2000 kcal.
Gjest Runforit Skrevet 7. september 2014 #3499 Skrevet 7. september 2014 (endret) Frokost Eggerøre med peanøttsmør og kokosmelk Middag Minipizza med karbonadedeig, tomatsaus og rømme Kos Mangosorbet is og mørk mintsjokolade Kvelds Scampi Endret 7. september 2014 av Runforit
tunaen Skrevet 7. september 2014 #3500 Skrevet 7. september 2014 I går: Tre knekkebrød med egg og majones Herbalife shake Kesam med musli Seks pizza stk I dag: Fire knekkebrød med egg og majones Kesam og bær Fårikål
Fremhevede innlegg