Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Frokost: 1 brødskive + yoghurt

Lunsj: 2 brødskiver + yoghurt

Middag: 2 hot dog

Kvelds: 1 hot dog + eple

Snacks: Smågodt.



Anonymous poster hash: d6455...07c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: Overnight oats med blåbær. Toppet med banan

Lunsj: Tre grove knekkebrød. To med taffelost, ett med grov leverpostei. En Kinder Maxi.

Etter jobb: To grove brødskiver. Ei med egg, kaviar og tomat, og ei med hvitost med paprika.

Middag: Hjemmelaget lasagne med salat og hvitløksbaguette.

Kvelds: Gresk yoghurt med Stevia Vanilla Creme og en kiwi og en banan i biter.

Totalt ca. 2100 kcal

Gjest _LilleMy
Skrevet

Frokost: 1 polarbrød med skinke

Lunsj: 3 polarbrød med sminke

Middag: Hamburgere med hjemmelagde grove brød

Kvelds: Yoghurt med müsli

Skrevet

Frokost: Bananpannekaker laget på havregryn og banan, et glass appelsinjuice.

Formiddagsmat: Et rundstykke med tomat og fetaost.

Mellom forelesning og kollokvie: En øl

Middag: Ovnsbakt ørret med grønnsaker og pasta med saus av rømme og creme fraiche.

Kveldsmat: To knekkebrød med smøreost, en liten skål jordbær med krem, en pære og en håndfull nøtter.

Kveldskos blir et glass hvitvin.

Skrevet

Frokost: 1 brødskive, 1 knekkebrød og 1 eple

Lunsj: 1 brødskive + en yoghurt

Middag: Svinewok

Kvelds: Pitapizza eller yoghurt + wok (Har ikke bestemt meg)

Snacks: Sjokolade og superchips



Anonymous poster hash: d6455...07c
Gjest Funky Punk
Skrevet

Frokost:

1 msk med kokosolje

Lunch:

2 skiver med gulost

Middag:

Crispy chicken

Skrevet

Frokost

Kokte egg, valnøtter, grønn te m/sitron

Lunsj

Laksesalat m/avokado

Middag

Kyllingbryst m/brokkoli

Anonymous poster hash: 8fda8...e4f

Gjest Runforit
Skrevet

Frokost

Eggerøre med peanøttsmør

Lunsj

Wraps med karbonadedeig, avokado og rømme

Middag

Kylling med pinjekjerner, salat og saus

Masse drinker!!!!

Skrevet

Frokost: Frozen Yoghurt med masse topping :danse:

Lunsj: baguett med ost og skinke

Middag blir kylling med søtpotetmos og soyasmør

Gjest Funky Punk
Skrevet

Våknet opp kvalm, så derfor har jeg bare klart å tvinge i meg litt kokosolje og et glass med pepsi max.

Har satt en pizzadeig, og det ELSKER jeg, så da tenker jeg at jeg får spist altfor mye pizza i kveld :fnise:

Skrevet

Frokost: 2 husmanknekkebrød med ost

Mellom: Eple

Lunsj: Skal spise krabbe med litt majones

Middag/kvelds: Nachoooos :D Selvfølgelig med masse rømme og salsa + mais. De hadde ikke gode avokadoer på butikken, så null guacamole :grine:

Skrevet

Ble potetgull til frokost i dag. :P

Gjest Runforit
Skrevet

Frokost

Eggerøre med peanøttsmør og kokosmelk

Lunsj

Samme som frokost, men med cashewnøtter oppi

Mellom

Mørk sjokoalde

Middag i dag blir tapas med kjøttboller, scampi, spekeskinke, tomatsaus, eggerøre, ørret, hjemmebakte rundstykker, ananas og masse Pina Colada :)

Skrevet

Frokost

Kokte egg, paranøtter og macadamianøtter, blåbær, grønn te m/sitron

Middag

Kyllingbryst med grønnkål og brokkoli stekt i smør og kokosolje

Anonymous poster hash: 8fda8...e4f

Skrevet

1 fullkorsnpita med skinke

1 big onepizza bit

1 tallerken med svinewok

Sjokolade + yoghurt



Anonymous poster hash: d6455...07c
Skrevet

Igår:

Tine 14 gresk yoghurt med bringebær i bunnen

Stekt egg og 2 strimler bacon på brødskive

Skive med nugatti

Masse hjemmelaget pizza

En pose Snack chips på deling med min kjære

En kinder maxi bar og en kick

Drikke: vann, kaffe, appelsinjuice, og cola zero

Skrevet

I går:
Frokost: Havregrøt med en moset banan og ett egg i. Toppet med hjemmelaget blåbærsyltetøy.

Lunsj: To grove knekkebrød med hvitost og kiwi + Enda en kiwi.

Middag: Taco <3

Kvelds: Gresk yoghurt med Stevia Vanilla Creme, og en banan og en kiwi i biter.

Kos: En pakke Mentos strawberry, to "striper" KvikkLunsj og ei lita skål hjemmelaget fettfritt potetgull med dip.

Totalt ca. 2000 kcal.

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Frokost

Eggerøre med peanøttsmør og kokosmelk

Middag

Minipizza med karbonadedeig, tomatsaus og rømme

Kos

Mangosorbet is og mørk mintsjokolade

Kvelds

Scampi

Endret av Runforit
Skrevet

I går:

Tre knekkebrød med egg og majones

Herbalife shake

Kesam med musli

Seks pizza stk :P

I dag:

Fire knekkebrød med egg og majones

Kesam og bær

Fårikål :P

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...