Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men det var så sent på kveld da eg rekna ut kaloriinntaket at eg ikkje kunne spise noke :)

OK, nå har jeg grublet på dette i tre dager uten å komme fram til noe, så derfor spør jeg - hva har tidspunktet med om du kan spise eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En porsjon havregrøt, tre epler, tre gulerøtter og 4beger yoplait. Hurra for matlyst

Skrevet

I dag spiste jeg kylling og ris. I morgen skal jeg spise spaghetti.

Gjest Belle âme
Skrevet

OK, nå har jeg grublet på dette i tre dager uten å komme fram til noe, så derfor spør jeg - hva har tidspunktet med om du kan spise eller ikke?

Eg har ikkje lov til å spise seint på kvelden...

Skrevet

Eg har ikkje lov til å spise seint på kvelden...

Av hvem da? Kommer Matpolitiet? Hvis du er redd for å vekke dem du bor med, så får du bare la være å spise knekkebrød...!

Skrevet

Tidenes dårligste matdag i dag, er nesten latterlig.

Frokost: Tre polarbrød med smør

Lunsj: Et polarbrød med smør + en pakke nudler

Middag: Fire pølser i lompe

Kvelds: To brødskiver med ost og skinke + en pose bamsemums

:icon_lol:

Gjest Belle âme
Skrevet

Av hvem da? Kommer Matpolitiet? Hvis du er redd for å vekke dem du bor med, så får du bare la være å spise knekkebrød...!

Eg får ikkje lov av foreldra mine

AnonymBruker
Skrevet

En bit laks, potet, litt rømme og agurksalat
En hvetebolle + 2 biter sjokolade
1 eple + en brødskive
1 pitabrød med skinke

Anonymous poster hash: d6455...07c
Skrevet

Eg får ikkje lov av foreldra mine

Men du får lov å leve på 1000 kcal om dagen i boller? Ta en tlf til barnevernet.

Skrevet
Frokost: To egg, mango, brokkoli.
Lunsj: Sjokolade-peanøttsmør-banan-smoothie.
Mellom: To knekkebrød med skinkesalat, gulrot, melk.
Middag: Nakkekotelett, byggryn, erter. En bit sjokolade.
Kvelds: Druer, brie.
Er på slankern, BMI er pr nå 24,9 - derfor redusert inntak. 1422 kcal, fordelt på 111 g karbohydrat, 69 g fett, 74 g protein.
Gjest Belle âme
Skrevet

Men du får lov å leve på 1000 kcal om dagen i boller? Ta en tlf til barnevernet.

Dei veit jo ikkje om alt eg spise da

Skrevet

Dei veit jo ikkje om alt eg spise da

Men hvorfor trenger de da få greie på hva du spiser om natten? Reagerer de ikke på at du ikke spiser middag med dem? Eller har dere ikke felles middag så ofte?

Gjest Belle âme
Skrevet

Men hvorfor trenger de da få greie på hva du spiser om natten? Reagerer de ikke på at du ikke spiser middag med dem? Eller har dere ikke felles middag så ofte?

Dei har faktisk ikkje laga middag på fleire dager når eg tenker meg om.

Eg spise jo når eg er heime.

AnonymBruker
Skrevet

Men du spiser jo ikke ordentlig mat når du er hjemme da isåfall. Du spiser jo bare boller, sjokolade, snop.

Skrevet

Da kan du kanskje fikse noe til dere? Mange spennende oppskrifter å finne på nettet.

Gjest Belle âme
Skrevet

Men du spiser jo ikke ordentlig mat når du er hjemme da isåfall. Du spiser jo bare boller, sjokolade, snop.

skorper, druer, taco, jordbær osv
Gjest Belle âme
Skrevet

Da kan du kanskje fikse noe til dere? Mange spennende oppskrifter å finne på nettet.

Av og til

Skrevet

Frokost - Havregrøt kokt på vann med litt salt.........

Lunsj - En gulrot

Middag - Skinkestek med poteter, gulrøtter og dødsgod hjemmelaget brunsaus

Mellom - En yoghurtdrikke jeg ikke har peiling på hva heter! Den ropte på meg i butikken etter jeg var ferdig på kveldsvakt

Kveldsmat - Smoothie laget av blåbær, jordbær, bringebær, egg, avovado, banan og kokosmelk. Nammenamm.

Dagens kosthold har vært litt preget av at ukeshandlingen ikke var tatt (ref til frokost og lunsj).

Skrevet

Frokost - Havregrøt kokt på vann med litt salt.........

Lunsj - En gulrot

Middag - Skinkestek med poteter, gulrøtter og dødsgod hjemmelaget brunsaus

Mellom - En yoghurtdrikke jeg ikke har peiling på hva heter! Den ropte på meg i butikken etter jeg var ferdig på kveldsvakt

Kveldsmat - Smoothie laget av blåbær, jordbær, bringebær, egg, avovado, banan og kokosmelk. Nammenamm.

Dagens kosthold har vært litt preget av at ukeshandlingen ikke var tatt (ref til frokost og lunsj).

Er det den de selger på rema? Har sett de har to varianter yoghurt drikke der jeg ikke har sett noen andre steder, men har liksom ikke kommet så langt som å kjøpe de.

Skrevet

Er det den de selger på rema? Har sett de har to varianter yoghurt drikke der jeg ikke har sett noen andre steder, men har liksom ikke kommet så langt som å kjøpe de.

Jepp! Med skogsbær :jepp: Den var kjempegod, ikke så tykk som de andre jeg har prøvd før.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...