Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?

Fremhevede innlegg

Gjest Runforit
Skrevet

Oppskrift på calzonen? Naaam :)Anonymous poster hash: b63e3...223

4 egg, 3 ss kokosmel og 2 ts natron. Bland sammen med mikser.

Karbonadedeig og masse tomatpure med salt og pepper og alt annnet stæsj du liker av løk, paprika etc.

Ta en slikkepott og bruk halve deigen som bunn og smør et tynt lag utover stekebrett, legg på fyllet og bruk resten av deigen over fyllet.

Settes i ovnen på 180 grader i ca. 15-20 min(kjenn etter med fingeren at toppen ikke er deigete, men fast)

:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4 egg, 3 ss kokosmel og 2 ts natron. Bland sammen med mikser.

Karbonadedeig og masse tomatpure med salt og pepper og alt annnet stæsj du liker av løk, paprika etc.

Ta en slikkepott og bruk halve deigen som bunn og smør et tynt lag utover stekebrett, legg på fyllet og bruk resten av deigen over fyllet.

Settes i ovnen på 180 grader i ca. 15-20 min(kjenn etter med fingeren at toppen ikke er deigete, men fast)

:)

Takk! Høres godt ut :) Smart og sunt alternativ til vanlig calzone.

Anonymous poster hash: b63e3...223

Gjest Runforit
Skrevet

Takk! Høres godt ut :) Smart og sunt alternativ til vanlig calzone.Anonymous poster hash: b63e3...223

Den smakte iallefall kjempegodt :)

Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

Hveteboller

iste

masse sjokolademousse.

2 heimelaga boller

ein kotelett

Drittdag

Sikkert rundt 1200 kcal

Endret av Belle âme
Skrevet

Lunsj : dobbel 0% vanilje yoghurt med cottage cheese og banan

Lunsj: 3 ryvita knekkebrød med skinke og en appelsin

Middag: en mellomstor porsjon med risengrynsgrøt.. (Ble kjempe mett) men sulten igjen etter en halvtime.. :-S

AnonymBruker
Skrevet

Hveteboller

iste

masse sjokolademousse.

Drittdag

970 kcal

Du har definitivt problemer ja.

Anonymous poster hash: 0fa04...c8a

• Liker 3
Skrevet

Før trening: En banan

Frokost: To speltlomper med ost, skinke og agurk

Lunsj: To speltlomper med ost, skinke og agurk

Middag: Kalkulfilet med wokede grønnsaker og talgitelle

Kvelds: En liten appelsin og to knekkebrød med brunost

Det har vært hardt, men har klart meg i dag. I morgen blir nok litt lettere, så blir onsdagen skikkelig tung. På torsdag er det nok bare vanen og den psykiske lysten som henger igjen, enn det fysiske behovet for noe søtt. :)

AnonymBruker
Skrevet

frokost: 2 knekkebrød med makrell

lunsj: 2 knekkebrød med makrell og gresk yoghurt

middag: grovt rundstykke med egg

kveld: en 0% yoghurt

Anonymous poster hash: 8d280...a6e

Gjest Funky Punk
Skrevet

Hveteboller

iste

masse sjokolademousse.

Drittdag

970 kcal

Enten så lyver du, eller så burde du legfes inn og få hjelp.

Jeg kan også spise veldig lite enkelte dager, men jeg spiser normalt eller mye andre dager hvor matlysten er tilstede.

Har til gode å se ett eneste innlegg fra deg hvor man kan ane at du spiser noenlunde normalt.

Du burde virkelig tenke over hva du gjør med kroppen din og hvor syk du kommer til å bli om du ikke snur denne trenden

• Liker 5
Skrevet

Frokost: grovt rundstykke; ene halve med kokt egg, andre med røkt makrell. Et glass melk og kaffe.

Mellom: en kiwi og avokado.

Lunsj: salat med kylling, pesto, pasta, parmesan og tomat. Appelsinjuice og kaffe.

Mellom: royal mandel-is i sola

Middag: stekt laks med ovnsbakte grønnsaker.

Kvelds: ananas, eple, appelsin og kesam, med litt nøtter og rosiner.

Gjest Belle âme
Skrevet

Enten så lyver du, eller så burde du legfes inn og få hjelp.

Jeg kan også spise veldig lite enkelte dager, men jeg spiser normalt eller mye andre dager hvor matlysten er tilstede.

Har til gode å se ett eneste innlegg fra deg hvor man kan ane at du spiser noenlunde normalt.

Du burde virkelig tenke over hva du gjør med kroppen din og hvor syk du kommer til å bli om du ikke snur denne trenden

Det er ikkje alle som klarer å spise så mye, eg er fremdeles stappmett, men må tvinge i meg noke

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det er ikkje alle som klarer å spise så mye, eg er fremdeles stappmett, men må tvinge i meg noke

Så mye? Du spiser nesten ingenting. Og når du først spiser noe, så velge du mat som ikke har skikkelig næring.

Du kommer garantert en eller annen mangelsykdom dersom du fortsetter slik

AnonymBruker
Skrevet

Så mye? Du spiser nesten ingenting. Og når du først spiser noe, så velge du mat som ikke har skikkelig næring.

noen bare har det slik. Jeg spiser kun en gang om dagen, og da spiser jeg bare vanlig posjon middag.

Anonymous poster hash: d7464...356

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg syns dette er mye, det er snakk om 10 boller, det er mye! Det er nesten 0 næring, men hadde ikkje tilgang til mye annet.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Eg syns dette er mye, det er snakk om 10 boller, det er mye! Det er nesten 0 næring, men hadde ikkje tilgang til mye annet.

Du kan forklare deg så mye du bare vil.

Sier bare at du burde velge sunnere alternativer når du først spiser. Om du ikke hadde tilgang på noe annet enn hveteboller, så burde du sørge for at du har sunnere alternativer lett tilgjengelig

Skrevet

Skrevet 12 april 2014 - 21:00

LoveOneDirection, on 12 Apr 2014 - 20:44, said:snapback.png

2 taco
ein stor sjokkis

1451 kcal. Vil ha ein taco til :((

Så spis en taco til da vel? Herlighet.. Blir så oppgitt.

2 taco
ein stor sjokkis
1 taco til(dårlig samvittighet)

1501 kcal.

Unnskyld at jeg spør, men hvordan får du 1 taco til å utgjøre 50 kcal? :)

AnonymBruker
Skrevet

Du sier du er stappmett, og at du derfor ikke får i deg mer mat. Men hvorfor dukker det stadig opp innlegg der du skriver; "Spist **** kcal, men har lyst på en taco til :(". For meg så virker det som om du er redd for å spise for mye. I tillegg så velger du å droppe næringsrike måltider for sjokolade/boller, og annen usunn mat. Anbefaler deg å prate med noen.

Anonymous poster hash: 9fd85...78d

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Skrevet 12 april 2014 - 21:00

LoveOneDirection, on 12 Apr 2014 - 20:44, said:snapback.png

Så spis en taco til da vel? Herlighet.. Blir så oppgitt.

Unnskyld at jeg spør, men hvordan får du 1 taco til å utgjøre 50 kcal? :)

Er dårlig på å gjette, men spiste bare litt kjøttdeig og salat, trur ikkje det var så mye meir enn 50, men det er det sikkert :)

Gjest Belle âme
Skrevet

Du sier du er stappmett, og at du derfor ikke får i deg mer mat. Men hvorfor dukker det stadig opp innlegg der du skriver; "Spist **** kcal, men har lyst på en taco til :(". For meg så virker det som om du er redd for å spise for mye. I tillegg så velger du å droppe næringsrike måltider for sjokolade/boller, og annen usunn mat. Anbefaler deg å prate med noen.

Anonymous poster hash: 9fd85...78d

Var ikkje sulten, hadde lyst på men var ikkje sulten.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Havregryn med soyamelk og frø

Brød med mandelsmør

Smoothie med vaniljesoya, kokosvann, banan, blåbær, chiafrø og kokosflak

Kikertpannekaker med urter, sopp og tomat

Noen nøtter

Endret av Badabing
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...