AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2261 Skrevet 11. april 2014 frokost: 2 knekkebrød med makrell lunsj: en yoghurt 0% og er eple middag: laks, poteter og grønnsaker kveld: 1 glass sjokomelkAnonymous poster hash: 8d280...a6e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2262 Skrevet 11. april 2014 Et eple En skyr En jordbær kroneis Wok - kyllingfilet, grønnsaker og ris. Mye sjokolade Litt chips Halvt eple til Blir kanskje pitapizza eller skive til kvelds. Anonymous poster hash: 9fd85...78d
Pringle Skrevet 11. april 2014 #2263 Skrevet 11. april 2014 Frokost: To egg, pomelo, brokkoli. Lunsj: Strawberry cheesecake smoothie med kjekssmuler. Middag: Spaghetti med kjøttsaus. Mellom: Eventyrsjokolade. Kvelds: Knekkebrød med pepperpaté, gulrot, melk, mango, brie. 1471 kcal. 126 g karbohydrat, 71 g fett, 76 g protein.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2264 Skrevet 11. april 2014 Er dette en typisk dag for deg? Det er i så fall alt for lite. Uansett om du prøver å gå ned i vekt eller ikke. Er ikke du bare sånn 16-17 år? Kroppen din er jo enda i forandring og trenger mer kcal i løpet av en dag. ____ Frokost: En skål med fullkorns corneflakes med vaniljeyoghurt og en SS syltetøy. Lunsj: Åtte Bixit kjeks (520 kcal) Middag: Tre brødskiver med ost og skinke stekt i ovn Kvelds: Crispy chicken i tortillalefse Blir muligens litt fruktsalat som fredagskos. Noen som vet hvor man kan få kjøpt vaniljepulver? På helsekost? Tenkte å prøve å kjøpe naturell yoghurt og heller ha i vaniljepulver. Det er jo 8 % sukker i yoghurten jeg spiser nesten hver dag, så tenkte å prøve å fikse en litt sunnere variant. Prøv Dr Oetker vaniljekværn Ren, nykværnede vaniljestenger i praktisk format. Du får den i mer velutstyrte dagligvareforretninger. Ellers kan du jo kjøpe vaniljestenger og klippe opp selv. Anonymous poster hash: edb89...cd0
Teriyaki Skrevet 12. april 2014 #2265 Skrevet 12. april 2014 Prøv Dr Oetker vaniljekværn Ren, nykværnede vaniljestenger i praktisk format. Du får den i mer velutstyrte dagligvareforretninger. Ellers kan du jo kjøpe vaniljestenger og klippe opp selv.Anonymous poster hash: edb89...cd0 Takk. Skal se etter disse.
Gjest Kv84 Skrevet 12. april 2014 #2266 Skrevet 12. april 2014 Godteri og to bittesmå biter knekkebrød.
Gjest Belle âme Skrevet 12. april 2014 #2267 Skrevet 12. april 2014 (endret) 2 taco ein stor sjokkis 1 taco til(dårlig samvittighet) 1501 kcal. Endret 12. april 2014 av Belle âme
Gjest Runforit Skrevet 12. april 2014 #2268 Skrevet 12. april 2014 Frokost Rugknekkebrød eggerøre og skinke Lunsj Rugknekkebrød med eggeøre og skinke og fruktsalat Mellom Fruktsalat Mellom 2 Kyllingwraps Middag Pizza Kveldskos Sjokoaldekake med jordbær
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2269 Skrevet 12. april 2014 2 taco ein stor sjokkis 1451 kcal. Vil ha ein taco til ( Så spis en taco til da vel? Herlighet.. Blir så oppgitt. Anonymous poster hash: d6455...07c 5
Gjest Funky Punk Skrevet 12. april 2014 #2270 Skrevet 12. april 2014 Ikke spist noen spesifikke måltid i dag. Vært i barnebursdag hele dagen, og det har blitt et par pølser i lomper, en kanelbolle, masse kake. I tillegg har jeg spist en neve med potetgull og gryterett med ris. Sistnevnteble spist litt til lunch, middag og kvelds Nå har jeg altså spist så mye ris, sukker og andre karborik mat at jeg kommer vel til å ende opp med tidenes verste forstoppelse i de neste dagene tenker jeg
Anneline80 Skrevet 12. april 2014 #2271 Skrevet 12. april 2014 Frokost: nystekt rundstykke med smør, eggerøre og roastbeef, appelsinjuice og kaffe. Lunsj: gresk yoghurt med musli, tranebær og blåbær. Mellom: vaffel med brunost. Kaffe. Middag: helstekt kylling med couscous og salat. Kvelds: ost og kjeks. Et glass rødvin.
aboveandbeyond Skrevet 12. april 2014 #2272 Skrevet 12. april 2014 Frokost: havregrøt og eple Lunsj: Gulerøtter og jordbær + eple Middag: Stekt kylling med isbergsalat Kvelds: Yoplait, jordbær og eple Ellers: En pakke stimorol senses
aboveandbeyond Skrevet 12. april 2014 #2273 Skrevet 12. april 2014 Er dette en typisk dag for deg? Det er i så fall alt for lite. Uansett om du prøver å gå ned i vekt eller ikke. Er ikke du bare sånn 16-17 år? Kroppen din er jo enda i forandring og trenger mer kcal i løpet av en dag. ____ Frokost: En skål med fullkorns corneflakes med vaniljeyoghurt og en SS syltetøy. Lunsj: Åtte Bixit kjeks (520 kcal) Middag: Tre brødskiver med ost og skinke stekt i ovn Kvelds: Crispy chicken i tortillalefse Blir muligens litt fruktsalat som fredagskos. Noen som vet hvor man kan få kjøpt vaniljepulver? På helsekost? Tenkte å prøve å kjøpe naturell yoghurt og heller ha i vaniljepulver. Det er jo 8 % sukker i yoghurten jeg spiser nesten hver dag, så tenkte å prøve å fikse en litt sunnere variant. Du kan jo prøve Yoplait sin dobbel 0 med vaniljesmak, utrolig god, null sukker og 50 kcal i ett beger
Teriyaki Skrevet 12. april 2014 #2274 Skrevet 12. april 2014 (endret) Du kan jo prøve Yoplait sin dobbel 0 med vaniljesmak, utrolig god, null sukker og 50 kcal i ett beger Er det ikke mer enn ca 3 SS i ett beger? Jeg har yoghurten oppå frokostblanding skjønner du, men skal absolutt prøve det! ___________ Uff, i dag har jeg spist skammelig mye og skammelig usunt! Jaja, SKAL komme meg ut av den dårlige sirkelen allerede i morgen! - Frokost: Iskaffe - Lunsj: To brødskiver med ost og skinke - To wienerbrød - Kaffekos på jobb: En kanelsnurr - Middag: Fire hjemmelagde pizzastykker - Tre never potetgull - kvelds: en skål med en banan, noen druer og vaniljesaus, ett wienerbrød Sikkert dobbelt så mye som jeg har trengt i dag. Jaja, må bare tenke gjort er gjort, spist er spist. I morgen er det bare å skjerpe seg og ikke la alle lystene ta over. Har vært helt på kjøret i det siste, men dette har desidert vært den verste dagen Endret 12. april 2014 av Teriyaki
Pringle Skrevet 12. april 2014 #2276 Skrevet 12. april 2014 Frokost: To egg, pomelo, brokkoli. Mellom: Blåbær-banan-smoothie. Lunsj: Knekkebrød med pepperpaté, gulrot, melk. Middag: Cheese on toast. Kvelds: To skiver kokt skinke, paprika, peanøtter, brie. 1473 kcal. 134 g karbohydrat, 67 g fett, 68 g protein.
Butter Skrevet 12. april 2014 #2277 Skrevet 12. april 2014 Er dette en typisk dag for deg? Det er i så fall alt for lite. Uansett om du prøver å gå ned i vekt eller ikke. Er ikke du bare sånn 16-17 år? Kroppen din er jo enda i forandring og trenger mer kcal i løpet av en dag. ____ Frokost: En skål med fullkorns corneflakes med vaniljeyoghurt og en SS syltetøy. Lunsj: Åtte Bixit kjeks (520 kcal) Middag: Tre brødskiver med ost og skinke stekt i ovn Kvelds: Crispy chicken i tortillalefse Blir muligens litt fruktsalat som fredagskos. Noen som vet hvor man kan få kjøpt vaniljepulver? På helsekost? Tenkte å prøve å kjøpe naturell yoghurt og heller ha i vaniljepulver. Det er jo 8 % sukker i yoghurten jeg spiser nesten hver dag, så tenkte å prøve å fikse en litt sunnere variant. Mener du typisk glass med vaniljefrø? kjøpte på en av de større meny/ulttabutikkene. De har imidlertid ikkke på den vanlige menybutikken min.
Butter Skrevet 12. april 2014 #2278 Skrevet 12. april 2014 Frokost: rugsprø med røkelaks og eggerøre, musliknekkebrød med ost, agurk og paprika. Lunsj: 1/3beger mager cc med en neve nøtter. 1 appelsin. Middag: kylling, potetet, ovnsbakte grønnsaker og kanelsaus. 1 glass hvitvin. Lørdagskos: ,1 glass hvitvin, 1 mexican coffe, ca 100 gr nøtter + mørk. sjokolade
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2279 Skrevet 12. april 2014 Kan jeg få stille et OT metaspørsmål? Hva får dere ut av å poste i tråden? Jeg skjønner at det er motiverende for de som forsøker å holde en diett, og de som føler for å "skrifte" for sine synder, men så er det noen som spiser ganske jevnlig usunt men med moderasjon stadig vekk, og kan neppe være opptatt av kosthold og har kanskje ikke engang behov for å slanke seg.. Forøvrig er det interessant å stikke innom tråden og lese innleggene! Anonymous poster hash: edb89...cd0 2
Tøytigern Skrevet 12. april 2014 #2280 Skrevet 12. april 2014 Mat Neida. Frokosten: Ristet brød med bitter appelsinmarmelade ,te med melk, knekkebrød. Lunsjen: Yoghurt med müsli. Egg. Kaffe. Middag: Indrefilet med rotgrønnsaker,sjysaus og fløtegratinert potet. Mums: Sjokolade.
Fremhevede innlegg