Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag så skulle jeg som sagt i bursdagsselskap med alkohol i bildet. Fikk fryktelig magekramper når jeg begynte på første cideren, gikk helt greit, kjente det litt bare. Men når jeg begynte på den andre så kom det skikkelig kramper nederst i magen, kjente det skikkelig , var ikke bare litt. Gikk over etterhvert men var skikkelig ubehagelig. Var nesten sånne mensskramper som da jeg spontanaborterte, sprang på do hele tiden men kom ingen blod. Gikk som sagt over etterhvert, hva kan det være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har noen spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med!

Har brukt monitoren i to sykluser nå, første fikk jeg høy max, max, høy! :danse:

Denne mnd skjønner jeg derimot ingenting! Er på min 4 dag med høy, jeg brukte den på kvelden sist men bruker nå morgen, kan dette ha noen sammenheng eller burde jeg da slått ut dagen etter? :) Jeg har murringer og eggløsning slim,men lurer på når eventuelt noe sånt kan slå ut om man er gravid?(Noe jeg tviler veldig veldig sterkt på) :) Jeg ser LH streken er veldig svak og den var knallblå sist jeg slo ut på max..



Anonymous poster hash: f6d82...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag så skulle jeg som sagt i bursdagsselskap med alkohol i bildet. Fikk fryktelig magekramper når jeg begynte på første cideren, gikk helt greit, kjente det litt bare. Men når jeg begynte på den andre så kom det skikkelig kramper nederst i magen, kjente det skikkelig , var ikke bare litt. Gikk over etterhvert men var skikkelig ubehagelig. Var nesten sånne mensskramper som da jeg spontanaborterte, sprang på do hele tiden men kom ingen blod. Gikk som sagt over etterhvert, hva kan det være ?

Hm vet ikke faktisk, kan være mange grunner.........Kan være at du ikke tåler alkonol? Jeg får dårlig i mage av rusbrus .... :) Hvis det ikke kommer noe blod - så er det bra. HVis du ikke har vondt nå, så ikke noe å tenke på tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag så skulle jeg som sagt i bursdagsselskap med alkohol i bildet. Fikk fryktelig magekramper når jeg begynte på første cideren, gikk helt greit, kjente det litt bare. Men når jeg begynte på den andre så kom det skikkelig kramper nederst i magen, kjente det skikkelig , var ikke bare litt. Gikk over etterhvert men var skikkelig ubehagelig. Var nesten sånne mensskramper som da jeg spontanaborterte, sprang på do hele tiden men kom ingen blod. Gikk som sagt over etterhvert, hva kan det være ?

Som livelivelaugh sier kan det være rusbrusen. Jeg får magekramper av det, pga syre. Jeg har også flere venninner som ble dårlig av alkohol før de visste at de var gravide.. ? Har du testet ?

Anonymous poster hash: f6d82...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har jeg helt glemt å svare. Nei har ikke testet da jeg ikke skal ha mensen før på mandag. I går så begynte jeg å få endel hvit utflod, dette har jeg så og si aldri faktisk, kan dette være et tegn? :) snakk om å lete etter alle mulige tegn du, uff. Men syns det er rart jeg har fått den utfloden i går og idag. Er jo ca midt mellom EL og TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har jeg helt glemt å svare. Nei har ikke testet da jeg ikke skal ha mensen før på mandag. I går så begynte jeg å få endel hvit utflod, dette har jeg så og si aldri faktisk, kan dette være et tegn? :) snakk om å lete etter alle mulige tegn du, uff. Men syns det er rart jeg har fått den utfloden i går og idag. Er jo ca midt mellom EL og TR.

Utflod var ett ganske sikkert tegn hos meg men det begynte dagen etter det festet seg( 1 uke etter EL). Men hos mange øker det ved IKM, så kan være ett tegn :)

Anonymous poster hash: f6d82...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første... kanskje du begynner å bli gammel? Hehe :)

Jeg reagerer jo mer alkohol jo eldre jeg blir :( Nå drikker jeg ikke mer - men kanskje sjeldent et glass med hvitvin før jeg ble gravid da! :)

Ja, hmm......jeg tror jeg fikk økt blank utflod før positiv test - var mye utflod enn jeg pleide å få. Jeg pleier å få hvit utflod før mens - men alle er forskjellige....Noen får hvit - andre får blank. Lite eller mye.

Men jeg får ofte hvit utflod nå under svangerskapet p.g.a økt blodsirkulasjon i livmora eller noe :fnise:

Blir spennende. Håper TR kommer aldri på mandag ;) Har du regelmessig mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha håper ikke jeg er så gammel! Jeg er 20, fyller 21 i år :) men jeg drikker nesten aldri lenger, så kanskje det har noe med det å gjøre! Når jeg var gravid i sommer så husker jeg at jeg fikk økt utflod, så vet at det kan være et tegn hos meg. Men husker ikke om jeg fikk det før jeg forventa mensen eller når mensen aldri kom. Jeg har en del blank utflod til vanlig, men aldri hvit. :) brystknoppene er fortsatt såre, men tørr ikke ta det som et sikkert tegn for de kan være det noen dager før mensen skal komme. etter jeg spontanaborterte i august så tok det lang tid før jeg fikk tilbake syklusen min, i november slutta jeg å blø hver dag, og etter ca 30-31 dager kom mensen i desember, like mange antall dager etter kom den i januar , så tror den er ganske så regelmessig. Vet jeg har en syklus på ca 30 dager hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Ja, synes det er vanskelig å skille seg med symptomer - fordi jeg får PMS hver måned. Såre brystvorter - gråter av ingenting f.eks en svart ristet brød :P .........osv..... Ja, da jeg ble gravid - var det eneste som var nytt er økt utflod, men resten er det samme.....

Jo, jeg ble svimmel etter hver trening ..Veldig rart :P Skjønte ikke før jeg fikk positiv gravidtest :)

Siden jeg tar tunge styrketrening - som ikke er bra for babyen, men så når jeg fikk pos så nedtrappa jeg med vekter - tar lettere og flere rep. :P

Så godt at du har endelig fått regelmessig mens nå, blir jo en spennende tid! :) Koselig at din unge får en søsken til når du endelig lyktes :):hug: Hvor gammel er det første nå? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fra før, jeg hadde en spontanabort dessverre :(

Jeg husker når jeg skulle ta test i sommer så var jeg faktisk BOMBE sikker på at denne testen kom til å være negativ. haha, fikk meg et rimelig sjokk når den andre streken dukket opp veldig fort. Haha, ble noen tårer av fortvilelse og glede på samme tid. :fnise:

Håper jeg får oppleve det igjen snart, bare da kommer det nok bare til å bli glede :laugh:

Nå har jo fertilitetsmonitoren kommet i posten også, er veldig spent om jeg har fått igjen EL etter spontanaborten. Eller har man automatisk det når man har sånn nogelunde regelmessig mens? :vetikke: Venter egentlig bare på at neste uke skal komme så jeg kan starte. (eller forhåpentligvis slipper å starte hvis mensen ikke dukker opp :fnise: )

Endret av Tyttebæra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fra før, jeg hadde en spontanabort dessverre :(

Jeg husker når jeg skulle ta test i sommer så var jeg faktisk BOMBE sikker på at denne testen kom til å være negativ. haha, fikk meg et rimelig sjokk når den andre streken dukket opp veldig fort. Haha, ble noen tårer av fortvilelse og glede på samme tid. :fnise:

Håper jeg får oppleve det igjen snart, bare da kommer det nok bare til å bli glede :laugh:

Nå har jo fertilitetsmonitoren kommet i posten også, er veldig spent om jeg har fått igjen EL etter spontanaborten. Eller har man automatisk det når man har sånn nogelunde regelmessig mens? :vetikke: Venter egentlig bare på at neste uke skal komme så jeg kan starte. (eller forhåpentligvis slipper å starte hvis mensen ikke dukker opp :fnise: )

Beklager! :P Ja., blir så fort mange blandede følelser! hehe! :)

Ja, jeg er sikker på at du får oppleve det ganske snart - blir en fin tid å vente! :)

Wæææ! Ja, da blir det spent å bruke monitoren HVIS du ikke er gravid da! La oss håpe at du er det!

Da får du selge videre hehe - eller bruke til neste barn :)

Jg har ryddet i skuffa - en del EL tester, og en sticks til CBFM og noen sticks - lurer på mo jeg skal kaste eller gi bort til her i tråden som er interesse. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper såklart jeg er det, men tviler egentlig :/ merker ikke noe forskjell på denne måneden og de andre egentlig, kanskje noen småting men det kan jo være bare innbilning. Må bare vente å se over helga (er så lenge til). Kjenner at jeg fort blir litt skuffa om jeg får mensen denne måneden også, men nå var jeg ikke klar over når jeg hadde EL da, så bare satsa på to dager etter en kalkulator også hadde vi kanskje sex bare hver 3. eller 4. dag ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår. Ble skuffet hver gang jeg fikk mens :) Du er nok ikke alene om det :)

Du kan prøve å ha sex annen hver dag ca 5 dager før EL - så hver dag i 2-3 dager rundt EL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er nok ikke alene om det, er bare så frustrerende at man ikke vet. Eneste jeg kan komme på at jeg hadde sist var at mensen rett og slett ikke dukka opp men kan ikke huske at jeg hadde flere tegn. Så plutselig så skjer det igjen :) Ja blir bra når jeg får bekrefta akkurat når jeg har EL av monitoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er alltid godt å få bekreftelse at man har El ved hjelp av monitoren. Jeg var fortvilet i 2 måneder da jeg trodde jeg rett og slett ikke funket, da det kun viste kun lav men så endelig på 3 PP viste det MAKS - aldri følt utrolig glad! Hihi!

Jeg får alltid rett til MAKS - veldig rart! Sikkert kort stigingen, får alltid positiv EL dagen før så jeg forventer maks dagen etterpå :)

Hopper og løper og hopper i senga til min kjære - SE HER! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...