Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Legen min sa at det beste rådet er å ha sex annen hver dag - hvis du har f.eks 28 dagers syklus så kan du begynne rundt dag 9-10 og ha sex annen hver dag til f.eks frem til 18 selv om du venter på monitoren :P

Jeg hadde ikke termometer da jeg ikke er en morgenfugl - og våkner ikke alltid til samme tid hver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min sa at det beste rådet er å ha sex annen hver dag - hvis du har f.eks 28 dagers syklus så kan du begynne rundt dag 9-10 og ha sex annen hver dag til f.eks frem til 18 selv om du venter på monitoren :P

Jeg hadde ikke termometer da jeg ikke er en morgenfugl - og våkner ikke alltid til samme tid hver dag :P

Jeg setter klokka på seks hver dag, temper, og legger meg til å sove igjen :natti:

Noen ganger skjønner jeg ikke hvor jeg skal legge inn tempen engang fordi jeg er så trøtt, selv om jeg åpner FF på mobilen så jeg bare kan begynne å skrive når jeg har målt :ler:

Men vi har uansett sex annenhver dag, noen ganger oftere, så vi treffer nok stort sett uansett. Det er så rart - før hadde vi ikke lyst eller ork så ofte, men nå har vi jo mer lyst begge to. Så nå er det sånn "Æsj, vi må vente heeelt til i morgen" av og til :P Etter januar har prøveprosjektet gjort at vi nesten er nyforelska igjen - og det er så koooseliiiiig :rodmer:

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks...... :fnise: laaangt inne i drømmelandet - men sikkert verdt det når man finner ut om eggløsning! :)

Jeg hadde sikkert satt temperatur på feil sted :sad:

Haha! Ja, jo mer sex har man jo mer lysten får man synes jeg :) MEN jeg liker ikke pliktsex - NÅ SKAL VI HA SEX -MASJERE INN PÅ SOVEROMMET og HOIIIIIIIIII! :)

Min kjære liker det ikke - tenner ikke på det - men for meg synes det er ikke noe problem, har mer sexlyst enn han har :fnise:

Men vi er så flink med nærhet, kyssing og tafsing og komplimenter hver eneste dag , så sex er ikke viktig å ha hver dag men når vi skal lage en søt bolle i ovnen så er det noe annet :P Føles ikke så ekte kjærlighet på en måte , men mer sånn JOBB :skratte:

MEN SÅÅÅ KOSELIG at dere blir nesten nyforelsket igjen - forsett sånn og nyt den følelsen :rodmer::rodmer: :rodmer: :rodmer::hug::hug::hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag på dag 19 kom den på høy. Kanskje den slår ut på Max i morgen?

Men da har jeg jo bare 10 dager lutealfase siden jeg har 30 dager syklus :( eller kan det hende den "retter" seg opp igjen og viser et annet resultat neste måned? Noen som har blitt gravid og fått baby med kort lutealfase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktisk litt sånn "press" i korsryggen og på sidene (akkurat som jeg har hold) og stikninger ca rundt der eggstokkene ligger. Kanskje det er mine tegn på EL? Har merket dette før, men aldri lagt merke til det før nå :)

Endret av Tyttebæra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Det er ikke sikkert du får max på første og andre runde med monitor, den holder på og bli kjent med deg, gi det litt tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tyttebæra: 1pp med cbfm fikk jeg lav helt frem til dag 20, og på dag 21 fikk jeg max! Så det er fortsatt bare å ha trua på EL ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

En stund siden sist. Denne syklusen har jeg vært og tatt blodprøver dag 3 og nye dag 23. Har ikke hørt noe fra legen enda, er akkurat en uke siden jeg tok den siste blodprøven. Noen som vet hva de ser etternår de tar slike blodprøver?

Godt å få sjekket litt mer etter om alt er som det skal, samtidig som det er litt trist for jeg ville jo at dette skulle gå fort og sånn som med alle venninne mine. Men jeg får bare se fremover selv om det føles ut som jeg har gitt opp inni mellom.

Men litt spenning nå om dagen! IKM var i går (mandag) men ingen TR og ingen tegn på at TR kommer heller... sååå krysser alt jeg kan for at det har gått denne gangen :-) :-) Men hver gang jeg håper kommer negative tester og TR.... har litt svake svake murringer nå og må tisse hele tiden. Men ellers ingen tegn på graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten aldri max på første runden, den var høy i flere dager og på siste pinnen jeg testa denne pp så var den på lav. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyttebæra

Da blir det spennende på 2. PP :) Brukte du noe ved siden av El tester eller har du hatt EL slim/smerter? :)

Jeg var på OUL for 2 dager siden og venter på ei jente :) *sprer lykke-baby-støv til dere* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så morro med jente livelovelaugh!

Ja, forventet det egentlig :P .....Har kjøpt inn 3 søte klær i går :P ........Krysser fingrene for dere og god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk tanta nå, og det står i bruksanvisningen at den må startet første blødningsdag, men at du skal trykke på m knappen om morningen når du normalt står opp? Skal jeg starte den i morgen tidlig da eller? Eller kan jeg like gjerne ha "test vinduet" nå på ettermidagen/kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ha testvinduet på morgenen. I morgen når du står opp holder du m knappen inne til du får tallet 2. Da teller den for deg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ha testvinduet på morgenen. I morgen når du står opp holder du m knappen inne til du får tallet 2. Da teller den for deg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ha testvinduet på morgenen. I morgen når du står opp holder du m knappen inne til du får tallet 2. Da teller den for deg:-))

OKei :) takk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ test 2 dager etter IKM. Og dag 3 kom TR :(
Legen min har ikke vært spesielt behjelpelig når det gjelder svarene på blodprøvene mine. Nå er det litt over 2 uker siden jeg tok blodprøvene for dag 23 i syklusen. I dag sendte jeg mail til legen min og spurte om hun snart kunne svare meg siden jeg fikk beskjed om at resultatene kom forrige onsdag. Da svarer hun bare s-progesterone 37,2. Uten å forklare meg noe!! :/
Håper noen kan hjelpe meg med å forklare meg hva dette betyr siden legen min ikke gidder...
Er dette høyt? Betyr det a noe er galt? Flere som har tatt slike blodprøver og fått svar, hva fikk dere i så fall? :) Nå lurer jeg fælt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk!! I dag forsov jeg meg og klarte selvsagt å glemme å skru på CB. i går var dag nr 1... Er det bare å drite i den resten av syklusen da eller?? :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...