Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg gir bort

- Clearblue Digital EL - test (smileys) - test med 3 sticks

- En CBFM sticks

- en pre-seed

- 9 billigstrimmel el-test

- 1 billigstimmel gravis-test

HELT GRATIS!

Ta kontakt på PM hvis du er interesse.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test i dag på morgenurin :(

Nå er jeg ikke helt sikker på når jeg hadde EL, men hvis jeg hadde det den 4. (Som EL kalkulator sa) så er jeg 11DPO idag. Mister liksom alt håp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt 11DPO, det er forsatt veldig tidlig ;)



Anonymous poster hash: f6d82...0f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en "usynlig" strek 13 dpo, digital 14 dpo :) Når er ikm?



Anonymous poster hash: f6d82...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag eller tirsdag er ikm :) håper ikke tante kommer på besøk :danse: kjennes ikke sånn ut nå hvertfall. Har bare ømme pupper også hadde jeg "menssmerter" på fredag men ingen antydning til mens. men ting kan fort endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen mens idag hvertfall :danse: tørr ikke håpe for mye for plutselig så kommer den i natt. (Pleier å få den på natta eller tidlig på morgenen). Jeg har ca 30-31 dagers syklus og idag var jo dag 30 og i morgen 31. Vil prøve å vente så lenge som mulig før jeg tester igjen, men når burde jeg teste for å få et heelt sikkert svar om mensen ikke kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg drømte faktisk inatt at jeg og sambo tok en test sammen og den var positiv :laugh: men det kan jo være fordi jeg tenker så mye på det.

Har jo også lest om de som bare vet at de er gravide før de tester , men jeg kjenner ikke til noe sånn følelse. Det må jo være individuelt eller? :P

Endret av Tyttebæra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg drømte faktisk inatt at jeg og sambo tok en test sammen og den var positiv :laugh: men det kan jo være fordi jeg tenker så mye på det.

Har jo også lest om de som bare vet at de er gravide før de tester , men jeg kjenner ikke til noe sånn følelse. Det må jo være individuelt eller? :P

Jeg kjente ingenting før testen ble positiv! Mannen mente at jeg måtte være gravid, men jeg hadde ingen følelse. Er veldig forskjellig tror jeg ja ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg husker at sist jeg skulle teste meg så var jeg nesten helt sikker på at den var negativ så det var liksom "bortkasta" fordi jeg var så sikker. Men jeg tok jo feil den gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte bare at den var negativ siden jeg var så redd for at den var det å innstilte meg på det :fnise: men drømte mye rart, man gjør jo det når man er gravid. Du kan teste på forventet mens dag da skal den slå ut, men hvis du er redd for negativ så kan du jo vente til helgen? :)



Anonymous poster hash: f6d82...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom inatt :( gir opp snart jeg. Begynner med monitoren idag hvertfall. Nå vet jeg at jeg har stabil syklus på akkurat 30 dager. Er det vanskeligere å bli gravid når man har en syklus på 30 dager egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

hvor lenge har du prøvd Tyttebæra? Dette kan jo ta sin tid, og det beste er og ikke fokusere veldig på prøvingen. Prøv og finn ting i hverdagen som du kan fokusere på i stedet for prøvingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskeligere å bli gravid når man har en syklus på 30 dager egentlig?

Med en syklus på 30 dager er du generelt sett midt på normalen. Men det spørs når du har el. Har du for kort lutefase, så spiller det ingen roller hvor lang eller kort syklus du har.

Nå har jeg ikke fått fulgt så godt med i denne tråden i det siste - vet du når du hadde el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta på pilla rundt mai/juni 2013, prøvde ikke så hardt. Men ble gravid i juli, spontanaborterte i august. Også blødde jeg endel som slutta i november, og etter 30 dager fikk jeg mensen i desember. Så har det gått med 30 dagers syklus hele veien til nå. Er så kjett når jeg gleda meg sånn i sommer og innstilte meg inn på at jeg skal bli mamma, også mista jeg. Tenker liksom på det hele tiden nå selv om jeg prøver å ikke gjøre det. Er så redd for at jeg får EL sent og har for kort lutefase (eller hva det heter) for jeg aner jo ikke når jeg har EL i mnd, har bare sex generelt uansett.

Endret av Tyttebæra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke når jeg har EL nei, er derfor jeg har kjøpt meg monitor så jeg vet sånn ca. Men har lest at de første månedene er det ikke sikkert den registrerer det? Da blir det enda lenger venting :( huff nå klager jeg fælt, er ikke meninga og jeg vet folk strever mere enn meg så jeg skal vel ikke klage. Er bare så frustrerende til tider..

Men idag slo jeg på monitoren min for første gang og trykka M men det skjedde liksom ingenting? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende du må nullstille den først. Det måtte jeg med min - men husker ikke hvordan jeg gjorde det..

Ja, da er det nok lurt å sjekke med monitor. Jeg fikk utslag i første pp med den, men så fikk jeg jo aldri tr den syklusen, så jeg skal nok bruke den igjen når jeg får pergo. Denne pp skal jeg ta blodprøver først for å avdekke om jeg har el, og da vil jeg ikke bruke masse penger på monitoren før jeg vet at jeg faktisk har el. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg nullstille den når den er helt ny? Skal se gjennom instruksjonsboka og se hvordan jeg nullstiller den. Men hvis jeg trykker på M når jeg kommer hjem, så blir jo testing sent på dagen, jeg vil helst ha den testing perioden så tidlig som mulig på dagen. Hvordan endrer jeg dette eller hvordan får jeg til hvis jeg vil ha testing mellom 6-12?

Nei det skjønner jeg veldig godt :) håper min slår ut første runde med den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker, jeg kjøpte min brukt ;)

Jeg tror du i så fall kan trykke på m igjen i morgen tidlig og sette den som dag to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...